Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Kroegenavond in Maastricht:
20.00 uur: indrinken bij iemand thuis 22.00 uur: naar de stad 22.15 uur: Mini-kroegentocht: Coopers Bar, C'est La Vie, La Cloche, Nachtwacht, Feest Fabrik 00.00 uur: CELEBRATION! 02.30 uur: ff snacken 03.00 uur: Alla 04.00 uur: Grande Finale: CELEBRATION! 05.00 uur: Naar huis (dit doen we echt nooit, tis gewoon meestal van 10 tot 11 La Cloche en daarna tot 3 uur of zo de Celebration en verder nix, maar hierboven zou een leuke gevarieerde avond zijn in Maastricht) Discotheekavond in België: 20.00 uur: Gewoon thuis, lekker muziek luisteren met een biertje om "er al in te komen" 22.00 uur: Naar de stad, wat drinken in een cafe 23.00 uur: Naar Belgie (Hasselt dan wel te verstaan) 23.30 uur: Goed snacken 0.00 uur: STAMPEN STAMPEN STAMPEN STAMPEN in de ATMOZ of VERSUZ, zo lang mogelijk ??.?? uur (ongeveer 5 uur of zo): Terug naar huis
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
![]() |
Met me vriendin en vrienden naar een bandavond waar Reel Big Fish / Less Than Jake / Bad Religion / Yellowcard en Craig's Brother spelen en na afloop met de bands ouwehoeren onder het genot van een flinke paver en daarna met me vriendin het bed in en dat gaak je verder niet vertellen....
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Etentje bij de Mexicaan met vrienden (of die ene heeele leuke vriend
![]()
|
Afgelopen zaterdag had ik weer eens een hele vette avond. Ik ging met een vriendin naar Eindhoven uit, mijn nichie en wat meer mensen kwamen daar ook heen. De hele avond in een leuk tentje geweest, leuke mensen, leuke muziek, niet krap op elkaar en veel gedanst. Naja rond 4 uur gingen me nichie en de rest naar huis en ik en me vriendin liepen naar het station. We miste onze taxi en toen bleven we op de bus wachten. Daar kwamen we relaxe gastjes tegen en zijn we met zijn alle toen het station open ging daar gaan chillen tot 9:30 ofzo, de eerste bus hadden we laten gaan, de 2e namen we.
||
Citaat:
![]()
|
- een geweldige nieuwe outfit
- uit eten in m'n stamkroeg of ergens in de stad met veel flessen wijn: beetje licht eten want er moet nog gedanst worden later - cadeautjes uitpakken omdat je jarig bent ![]() - naar de beurs in r'dam: beetje socializen en dansen - daarna naar off-corso of the vibes ofzo, nog meer dansen en lekkere mensen checken ![]() - bij vriendje blijven slapen - de volgende dag geen kater hebben!! Tot zover het plan voor a.s. donderdag ![]()
||
Citaat:
![]() Joint??? ![]()
||
Citaat:
*zoekt GEEN ruzie* ontopic: Ben blij als ik een knuffel en een kus krijg na een leuke avond...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |