Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja hij heeft me al een keertje aangevallen. Toen kreeg ik zo'n pack of wolves op me af. Gelijk m'n dorpje weer kwijt aan de Lethys. Kon ik weer dat dorpje gaan impressen, was ik weer een half uur bezig
![]() ![]() |
![]() |
|
level 3 staat er wel om bekent dat het een enorm k*t level is.
Het is idd erg vervelend dat je geen wezen hebt, het laatste dorp dat je moet veroveren is dan ook het irritantste omdat het ook nog zo enorm ver verwijderd is van jouw eigen dorpen. Je moet eigelijk gewoon heel veel huizen bouwen en mensen laten fokken. Verder moet je gewoon wonderen verrichten bij de nog te veroveren dorpen, vuurballen gooien, omweer, voedsel, vuurballen, blussen, voedsel, hout, omweer etc etc. Variatie is een van de belangrijkste dingen bij BnW om een dorp t e bekeren. Maar lang duurt het altijd wel idd.
|
Verwijderd
|
Mja, dat derde dorp stond eerst ver buiten mijn invloedssfeer, maar ik heb vlakbij dat derde dorp (aan de rand van mijn invloedssfeer) weer een nieuw dorpje gebouwd, zodat ik er nu makkelijk bij kan komen qua invloed. Maargoed, 'k ben dus nog wel even bezig met 't overnemen van dat dorpje
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|