Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Hmm prijzen: dit jaar zit de gem. ticketprijs rond de 400 euro, als ik jou was zou ik goed zoeken en ook de charters checken. Slaapplaatsen varieren heel erg. Van gratis bij familie/vrienden tot 5 sterren hotels van een paar honderd euro... Ik kan je denk ik het beste de hostels aanraden die zijn niet duur en ook gezellig (meestal in een zaal). In Tel Aviv op de ben yehudastraat kost het 7,50 euro per nacht en kun je ook je eigen eten koken. Maar goed dat verschilt nogal denk ik alhoewel ik er zelf niet tot nauwelijks ervaring mee heb. Hmm eten in israel is niet duur, showarma en falafel voor 10 shekel en in de straat zijn groenten en fruit spotgoedkoop... wil je meer weten vraag het gerust ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Good luck! (voorheen bekend als sweet_hadar)
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ticket naar Israel kost je ongeveer 400 euro... en dan overnachting... de prijzen zijn iets goedkoper dan hier in Nederland. Je kan beter naar Israel dan naar Jordanie... de route naar de dode zee vanaf de airport van tel aviv is echt niet Onveilig ofzo ![]() veel plezier! ![]()
||
Citaat:
|
|
|