Advertentie | |
|
![]() |
|
MAIN STAGE Van Wijnenzaal SMALL STAGE D&T zaal
1 15:10 - 15:40 Burst 15:00 - 15:30 37 Stabwoundz 2 16:00 - 16:30 The Promise 15:50 - 16:20 On The Might Of Princes 3 16:50 - 17:30 Face Tomorrow 16:40 - 17: 10 Destiny 4 18:00 - 18:40 Heaven Shall Burn 17:30 - 18:00 Downslide 5 19:10 - 19:50 E-town Concrete 18:20 - 18:50 Razor Crusade 6 20:20 - 21:05 Stretch Arm Strong 19:10 - 19:45 Malkovich 7 21:35 - 22:25 Madball 20:05 - 20:40 Champion 8 21:00 - 21:30 Deadstop 9 21:50 - 22:25 JR Ewing
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
nieuwe schedule
Doors: 14:00 14:30 - 14:55 37 stabwoundz (main stage) 14:55 - 15:20 Downslide (small stage) 15:20 - 15:45 Destiny (main stage) 15:45 -16:10 Razor Crusade (small stage) 16:10 - 16:35 The Promise (main stage) 16:35 - 17:00 Burst (small stage) 17:00 - 18:30 Face Tomorrow (main stage) 18:30 - 19:00 Champion (small stage) 19:00 - 19:30 Heaven Shall Burn (main stage) 19:30 - 20:00 Malkovich (small stage) 20:00 - 20:30 E-Town Concrete (main stage) 20:30 - 21:00 Deadstop (small stage) 21:00 - 21:30 Stretch Arm Strong (main stage) 21:30 - 22:00 JR Ewing (small stage) 22:00 - 22:40 Madball (main stage) 22:40 - 23:10 On The Might Of Princes (small stage) Curfew: 23:30 |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Was érg de moeite waard.
Eerste band die ik gezien heb was razor crusade [was iets te lui om me te haasten om downslide mee te krijgen.], leuke show, beter dan de vorige keer dat ik ze zag. The Promise even gekeken, vond het op groez ook al niet zo boeiend, hier hetzelfde verhaal...leuk, maar niet 'mijn band'. Burst is ook niet mijn ding, ff arnhem in gelopen en wat gegeten. Face Tomorrow was érg gaaf. Had ze nog nooit gezien maar wow, wat een live band.. Champion ook erg gaaf, hoewel ik ze op groez wat beter vond, zanger was beter bij stem tussen de belgen. Heaven Shall Burn amper gezien, niet mijn ding. Malkovich, hoe vet. Strak en nieuwe nummers zijn heel gaaf. Jammer dat het nieuwe album nog tot augustus op zich laat wachten. E-Town Concrete - niet gezien Deadstop - Gaaf. SAS - Wát een vette show. Beter dan op Groez, en aan het bedanken van de bezoekers, reflections, bezoekers, andere bands en het meubilair begin ik te wennen. JR Ewing - voor mij echt de verassing van de avond. Had d'r weinig van verwacht maar heeft me van begin tot eind geboeid. MadBall - even van achterin de zaal bekeken. Tien minuten was wel weer genoeg, ik kan niks met die band. On The Might Of Princes klonk leuk, maar halverwege naar huis gegaan. Gekocht: Malkovich one sided selftitled ding. Wit Jr Ewing shirtje. Verder rutger, martin en deftonesdennis gespot. |
![]() |
|
Ja, Burst was inderdaad tegen m'n verwachting in supergaaf!
SAS was supervet en superstrak! Dit was de enige band waarbij ik één nummer van het podium af ben geweest om ff mee te bleren, 'For The Record' blijft toch altijd vet live! Deadstop was chaos, volgens mij hadden die half België meegenomen! ![]() Verder vond ik Razor Crusade bijzonder verassend ten opzichte van hun show in 't voorprogramma van Thrice die ik toen, om voor mij nog onbekende reden, redelijk tegen vond vallen. Malkovich is en blijft naar mijn mening een enorm gave band, strakke shit, én natuurlijk een Axl-rose met face-lift op zang ![]() Verder natuurlijk JR Ewing, heerlijke band! Madball was bruut alleen niet echt een stijl waar ik fan van ben. Ze weten in ieder geval prima hoe ze een feestje moeten bouwen! foto's komen later
|
Verwijderd
|
gafe foto's!
ik was er ook, maar veel heb ik niet gezien. ik heb de hele dag daar gewerkt, in de bandfoyer, van 11 uur s ochtends tot kwart over 1 s nachts ben ik bezig geweest met het opruimen en alles erbij. helaas konden wij als vrijwilligers heel weinig zien (tenzij je suppost bent, en daar goed gebruik van maakt, ipv andere mensen af te lossen). best jammer, maar we hadden veel meer mensen nodig. daarbij was die foyer n beetje afgesloten van de buitenwereld voor mijn gevoel. wel was t best gezelli. wat ik wel een beetje meegekregen heb: burst: goede band (en grappig taaltje) heaven shall burn: wreed en super vet! ik heb n paar nummers gezien, en hoorde van andere die het helemaal hadden gezien dat ut enigzins eentoning was op sommige momenten. JR Ewing: de verassing, ik kende het amper, maar wat een geweldige band, en wat een maffe kerel is die zanger. madball: 1 nummer, maar die lui boeien me niet, ik hoop dat ze hier in nederland wel het hotel heel gelaten hebben. (wat een hoop wipkippen hadden ze zeg, wie wil dat nou?) maar volgens mij was het, op het matige aantal bezoekers na, best wel geslaagd en gezellig. |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik moest de hele dag beetje bandjes uitbetalen enzo. Verder beetje overal en nergens zijn.
Ik heb dus niet veel bands gezien, maar dat kwam vooral door die eikels van Madball. Niemand hier heeft dit meegekregen, maar het had maar een haartje gescheeld of Madball zou niet spelen. Ik mag hier nog niet veel over kwijt, maar binnekort zal er wel wat nieuws hierover naar buiten komen.... Die dikzakken zijn namelijk niets anders dan geldwolven, die elk druppeltje hardcore bloed dat ze ooit bezaten al lang verkocht hebben aan de duivel. Ik heb ondanks dit urenlange gezeik met die band de volgende bandjes toch nog kunnen bezichtigen: * Destiny: heb 1 nummer meegekregen en dat klonk erg fijn. * The Promise: kende het alleen van naam, maar die 2 nummers die ik meekreeg klonken erg vet! * Burst: 3 nummers gehoord (moest toen weer weg ![]() * Malkovich: 1 nummer gehoord. * Face Tomorrow: 1 nummer gehoord. * On The Might Of Princes: 1 nummer gehoord. * Heaven Shall Burn: hele set gezien. Werd idd klein beetje saai op het eind. * Madball: kutband. Verder heb ik dus nix kunnen zien. ![]() Laatst gewijzigd op 26-04-2004 om 18:22. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
|
|