Advertentie | |
|
![]() |
|
natuurlijk verbieden! een goed voorbeeld is de vogeltjesmarkt in Antwerpen, die is nu gelukkig verboden maar als je kijkt wat ze daar met al die beesten deden...
En ik begrijp het best wel, dat je een dier wilt 'redden' uit het kooitje waar het op zo'n markt in zit...maar met het merendeel van die dieren is iets mis, of het nou door inteelt komt of een besmettelijke ziekte. nu is het overigens zo dat veel van die verkopers op de vogeltjesmarkt alsnog dieren verkopen, nu in kleine dierenwinkels enzo..maar nog net zo onbetrouwbaar. Lees dit verhaal maar eens: Het kitten dat geen kat mocht worden of deze: Puppy Toby Allebei de dieren gekocht bij een handelaar die eerst op de vogeltjesmarkt stond...
Laatst gewijzigd op 03-05-2002 om 08:02. |
![]() |
|
ik was vorige week een weekje in kreta. Daar zag ik echt gewoon levende beesten die verhandeld werden. Er was zelfs een vent die wilde het dier niet levend meenemen. Toen hakte die marktvent die kop eraf. Ranzig gewoon.
|
|