Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Binnenkort weer fijn protesteren op het Stadhuisplein.
http://www.effenaar.nl/pages/nieuws.html#1 Maar goed. Ik kom er vaak om bandjes te zien. Heerlijke tent. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik wil er binnekort zowieso nog eens een keertje naar toe, ben er nog nooit geweest ![]() Maar hij moet idd in eindhovuh blijven, behalve als die naar maastricht zou komen ![]() ![]()
||
Citaat:
het is al lang geen jongerencentrum meer, maar het is gewoon een commerciele instelling geworden, een doorsnee poppodium. Bovendien is het zwaar gesubsidieerd en toch blijven ze volhouden alsof ze een zware strijd leveren. Daarnaast boeken ze helemaal niet meer zoals (het woord dat ik liever niet in de mond neem) vroeger. Wat ook weer zijn effect heeft op de entreeprijzen. EN dan nog maar niet te spreken over die belachelijke danceavonden waar je ook een euro of 9 voor betaald. maar goed, toch vind ik de effenaar wel een relaxte tent hoor en zie ik het ook liever in het centrum blijven. |
![]() |
|
Ik ben er één keer geweest, ook gelijk de laatste keer.. belachelijk hoge entree en je kreeg er ook niets voor terug. Ik wil best hoge entreeprijzen betalen, maar dan wil ik wel iets speciaals zien ofzo. Vond het maar een ruktent en was zonde van de tijd, had het na een klein half uur wel weer gezien.
|
Ehm zo'n braziliaanse carnavals party.
Wat zag Tom: een zaaltje, okay, was ook een optreden.. paar van die braziliaanse vrouwtjes wat dansen, daarna orkestgeval met wat trompetter. Goed, ik ben ook geen fan van dat soort muziek ofzo, maar wel redelijk ruimdenkend in die zin.. maar vond het niets speciaals als ik eerlijk moet zijn. Vond het geheel ook wat amateuristisch qua aanpak (op de prijzen na). Zegt nog niets over de andere feesten, maar is niet echt voor herhaling vatbaar wat mij betreft.
||
Citaat:
en @ tom: lijkt erop dat je naar een schraal feest bent gegaan, ga dan naar een fatsoenlijk concert, dan is die tent opeens wel relaxed en dat amateuristische qua aanpak? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat betekend meestal dat ik het over/tegen die persoon heb... |
![]() |
||
Citaat:
www.suicidecommando.be/sites/mp3/acidbath.mp3 www.suicidecommando.be/sites/mp3/ignorance.mp3 Laatst gewijzigd op 27-03-2004 om 16:51. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
van effenaar.nl;
Red Zone presents Bad Company UK D-Bridge (Bad Company UK, Exit Records) MC Rage (Metalheadz, UK) DJ's Pan, Nymfo, Pressure (Red Zone) hosted by MC Proskript (Rwnd, ElementsNL) VJ's 113B Za 1 mei 2004 Drum-n-Bass Aanvang: 22:00 uur Entree: € 9.00 Voorverkoop: start zaterdag 10 april 2004 Vanavond een van de grootste namen in de hedendaagse drum 'n bass : Bad Company UK. Sinds het einde van het vorig millennium is dit drietal voorheen viertal) berucht om zijn techstep klassiekers als "The Nine", "Nitrous", en meer recent "Hornet", "Torpedoes" en "Womb". Met drie albums en talloze singles op vooraanstaande labels op hun conto hoeven we eigenlijk niet veel woorden aan BC UK vuil te maken! D-Bridge, 1 van de BC ledenzal vanavond laten horen wat hij in zijn mars heeft. Onlangs startte D-Bridge zijn eigen label Exit Records, waarop hij solo materiaal uitbrengt met een diepere sound dan de Bad Company tracks, en waar hij experimenteert met invloeden uit o.a. Detroit techno. Mc Rage hebben we al een tijdje niet meer gezien op Red Zone, na een wereld tour met Goldie en andere Metalheadz coryfeeen is het tijd om deze Pharell lookalike weer terug naar Eindhoven te halen. Red Zone's residents zijn natuurlijk ook van de partij, voor de in- en outro's: Pan, Nymfo & Pressure. Ditmaal bijgestaan door de getalenteerde Mc Proskript, die vaker met de Red Zone dj's werkt (op Blender) maar nog niet eerder een Red Zone avond hostte. Flyerontwerp en decor door Erosie, visuals door het Rotterdamse 113B collectief! |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
dagoba, SEPULTURA en IN FLAMES RoxX | 3 | 22-03-2006 15:12 | |
Muziek |
Pact 2005- koninginnedag Eindhoven Dave Rhubarb | 32 | 01-05-2005 12:48 | |
Muziek |
Obituary 8 oktober in de Effenaar Ragnar | 102 | 12-10-2004 16:14 | |
Muziek |
het nieuwe middelgrote IDM topic coecie | 275 | 08-02-2004 01:20 | |
Muziek |
Testament "waarschijnlijk" in de Effenaar! Eresh'kigål | 72 | 11-08-2003 19:03 | |
Muziek |
Effenaar paco de taco | 39 | 01-11-2002 22:22 |