Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
www.nacee.nl moet je hebben.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zit nu voor 6 weken in Miami Beach om engels te leren. Ik zit de school www.ef.com
Leuke school tot nu toe, aardige mensen. Tja heb er nog geen groot beeld van maar tot nu toe is het zwaar oke. Je zit echt aan het strand, omgeving is super cool. 20 uur per week les maar het meeste leer je van elkaar. Ik zit hier met nog 1 nederlander zo we spreken echt alleen maar engels en dat is echt leerzaam. Er wordt ook heel veel georganiseerd voor de studenten, veel leuke uitjes. De les is ook wel oke, beetje huiswerk krijg je mee maar het is allemaal goed te doen. Het is alleen nogal duur, ik zit hier voor 6 weken en ben voor de school en de reis 4000 kwijt, dat is wel inc. ontbijt, diner en brunch. Het leven in Miami is wel erg duur. Toen ik mij inschreef 3 maanden geleden kreeg je een PDA, echt vet ik kan lekker internetten op mijn kamer. Maar ik raad het je zeker aan om hier te gaan studeren. Succes met zoeken |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een meisje wat ik hier ontmoet heb heeft 3 maanden in Canada, 4 maanden in Ierland en 1 maand in de VS Engels gestuurd en betaalde rond de 10.000 dat is echt wel te doen. Ik betaal voor 6 weken Miami 4000 inc. vlucht, dus hoe langer je gaat hoe goedkoper het wordt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Een jaar studeren aan MIT kost $25.000 aan collegegeld, $6.900 voor "room and board", $1825 voor andere kosten en nog eens $975 voor je boeken, aldus http://www.collegeview.com . Een site die ik overigens aanraad bij het vergelijken van Amerikaanse universiteiten.
In totaal kost een jaar studeren aan MIT dus $34.700. Een aardige smak geld dus!!! Wel zitten daar de kosten voor kamerhuur en eten bij, maar dan nog... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Studeren in Amerika. <3 Danique0532 | 7 | 21-04-2016 08:17 | |
Studeren |
Studeren in Amerika DragonBalt | 10 | 03-03-2013 15:20 | |
Studeren |
Studeren in Amerika/Engeland sooperdooper | 16 | 28-01-2013 20:04 | |