![]() |
|
Hey peoples,
Kent iemand dit programma? Je kan er games e.d mee dowloaden MAAR HET IS WEL LEGAAL. Als je de laaste of enalaaste Computer Idee er bij pakt staat er een artikel over in. Maar ik zal het wel citeren: 'Downloaden mag wel, maar je mag het niet versprijden' . Maar weet iemand hoe je zo'n download kan laten versnellen? Want bij mij gaat het niet sneller dan 40kb/s terwijl ik kabel heb. FF een paar handige links: mIRC (Officiële homepage) Google zoeken (engels) Google zoeken (nederlands) Officiëel Nederlandse mIRC site Een Nederlandse mIRC site mIRC onder www.startpagina.nl
|
![]() |
|
Verwijderd
|
de snelheid waarmee je download ligt niet aan jou, maar aan de bot, dus stel je dlt met 40kb/s dan kan het niet harder omdat die bot dat niet trekt, ga dus gewoon opzoek naar eens snellere bot met dezelfde files..
www.packetnews.com daar kom je wel tot je trekken met xdcc :/ |
![]() |
|
![]() |
Dus, downloaden mag wel en het verspreiden ervan niet? Maar hoe denk jij dat je het download dan? Juist ja, doordat mensen het verspreiden.
Zoals PIGLY PUFFER al aangaf, je download het van iemand anders, als de maximale upload speed van de desbetreffende persoon/bot niet hoger is dan 40kb/sec dan zal je niet hoger halen. Er is ook een alternatief waarbij je 'gecapped' bent waardoor de maximale downloadspeed van jou bij de persoon bijvoorbeeld 40kb/sec is. Dit gebeurd in bepaalde gevallen waarbij mensen meer downloads per keer toestaan. Dan heeft iedereen een redelijk tot goede speed. Of als mensen hun bandbreedte nog voor andere dingen nodig hebben. @ NielZ: Ik hoop dat je een grap maakt, anders zet je jezelf behoorlijk voor lul en het getuigd niet van enige kennis van mIRC. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[mIRC] Kan niet connecten skeleton | 16 | 13-04-2004 17:09 | |
Software & Hardware |
[SSL&mIRC] SOCKET dafelix | 5 | 20-10-2003 09:55 | |
Software & Hardware |
[mIRC] Script Femme-Fatale | 18 | 24-04-2003 16:53 | |
Muziek |
mIRC + downloaden R-J-N | 38 | 12-02-2003 16:16 | |
Software & Hardware |
mIRC error: *** Unable to resolve local host for DCC Send black crow king | 2 | 10-01-2003 09:00 | |
Muziek |
Wie is er hier server op mIRC? jnieuwelaar | 15 | 12-11-2002 18:39 |