Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik ga met mijn band fotos laten maken in de studio van Erwin Olaf. en niemand in mijn band kent de beste man. dus hiermee ga ik bewijzen dat het weldegelijk een hele eer is zijn spullen en plaats te gebruiken!!! en dat veel mensen hem kennen ![]() we betalen er dan ook wel een aardige duit voor ![]()
|
Verwijderd
|
Ik ben fan
![]() Ik heb zijn boek van Silver, ben naar de tentoonstelling geweest in groningen en heb hem ontmoet en mijn poster en boek laten signeren ![]() groupiegedrag in de kunst, hoever kan je gaan ghe. Oh well, zijn foto's zijn gewoon extreem goed, zijn ideeën verfrissend. Iemand van mijn school heeft stage bij hem gelopen. I wish... |
![]() |
|
Er was een mega mooie expositie in het Groninger Museum, heb ik twee keer bezocht. Zijn foto's zijn geweldig qua compositie en ze raken mij echt. Hij weet mensen van binnen te laten zien. Al zijn thema's/series zijn ook heel goed uitgewerkt. Ik vond alleen 1 van zijn eerste (die van gehandicapte kinderen) niet zo sterk.
||
Citaat:
||
Citaat:
het is toch alleen maar mooi als je goede persfotos hebt... wij willen gewoon in de break out komen te staan!
||
Citaat:
wij zijn heel erg bezig met muziek maken, en iedereen die muziek speelt heeft altijd wel in zijn achterhoofd: beroemd worden! of niet soms ![]() ik wel iig!
|
nee sorry
ik ben al jaren redelijk actief bezig met muziek maken, en naast dat ik het voor mezelf doe vind ik het natuurlijk wel leuk om af en toe op te treden maar beroemd worden zie ik niet echt zitten en dit zal dan ook nooit meer worden dan een bijkomstigheid...nooit een streven |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar als ik de kans zou krijgen om major te worden, zal ik het mijn beide handen aannemen!
||
Citaat:
Als je gewoon de muziek maakt die jij goed vindt is het super als mensen dat ook vinden. Of het nou breakout publiek is of andere mensen. Hoe meer mensen het goed vinden, hoe beter, ook als het geen serieuze kenners en critici zijn. Zowieso is zeggen dat je niet commercieel bent onzin als je cd's uitbrengt.. Iedere band die dat doet, doet het toch om ze te verkopen?
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
ontopic, die gast, tja, ff zijn portfolio gecheckt, trieste boel. laat ik maar wat piemels en tieten, spettertje bloed (wow, geniaal) op mijn foto's zetten, dan vinden al die wannabe-geleerde critici het wel vernieuwend. Laatst gewijzigd op 20-03-2004 om 14:15. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
[ Kunstbeschouwing ] Erwin Olaf : Paradise The Club eXzentrick | 1 | 30-05-2005 20:38 | |
ARTistiek |
Paul Huf, Anton Corbijn, Erwin Olaf e.a. mystress-darqyr | 3 | 29-11-2004 13:29 | |
Lifestyle |
Stylish pics Verwijderd | 107 | 30-07-2004 17:47 | |
ARTistiek |
[fotos] portretten Emoboy | 50 | 06-04-2004 15:31 | |
ARTistiek |
FF 'n vraagje Verwijderd | 12 | 13-02-2003 09:15 |