![]() |
|
In samenspraak met Simon starten we iets nieuws!
Dinsdag begint er om 20:00 uur een nieuw programma op ActionRadio, namelijk 'PlayGround'. Dit programma is speciaal gericht op jongeren. Hierin bespreken we nieuwe games, het laatste roddelnieuws en geeft Limburgse Harrie zijn visie op het nieuws! Maar we willen ook graag jouw inbreng!! We zijn op zoek naar mensen die het leuk vinden mee invulling te geven aan dit programma. Dat kan op allerlei manieren. Zo willen we straks graag van jullie horen hoe het met je schoolonderzoek of eindexamen ging of wat de laatste ontwikkelingen zijn op dit forum. Bedenk dus wat leuks en kom live op de radio! Luisteren kan hier: http://www.actionradio.nl/listen.pls (Winamp) Onze website: ActionRadio.nl Mail: playground@actionradio.nl ActionRadio? ActionRadio is een Stichting die begonnen is op 1 januari 2004. Zonder winstoogmerk willen we interactieve programma's maken via internet.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() zoiets als cyberage lijkt me wel iets, eigenlijk.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
eh, ik heb niks toe te voegen aan dit topic, maar khelp je ook wel uppen, anders staat het zo eenzaam ![]() ppl, this needs more feedback!
||
Citaat:
![]() Maar mail me anders even op arno(at)actionradio.nl Als je een leuk plan hebt en zin hebt in het maken van radio, kan het altijd natuurlijk! ![]()
|
![]() |
|
|