![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ben er helaas nog nooit ingedoken dus ik voel dat nog wel zo. Misschien zal dat anders zijn als je het eenmaal ervaren hebt. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
mwah.. klaarkomen is voor mij als jongen wel belangrijk, nouja belangrijk.. het is lekker, het maakt het hele gebeuren 'af'.
Maar ik geniet toch het meest van de sex zelf, en klaarkomen zie ik meer als iets voor op het eind. Alhoewel het ook wel leuk is om tussendoor ook ff te komen. Naja eigenlijk is klaarkomen gewoon even belangrijk als de sex zelf, je moet het eigenlijk niet van elkaar onderscheiden. Maar over dat laatste zullen meiden anders denken, neem ik aan. Omdat er heelveel meiden zijn die bijna nooit klaarkomen of nog nooit klaar zijn gekomen, en in dat geval kun je het ook niet even belangrijk vinden als de sex zelf. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk dat ik klaarkomen ongeveer net zo belangrijk vindt als mijn vriend. Misschien nog ietsje belangrijker. We geven er allebei heel srterk de voorkeur aan om wél klaar te komen, maargoed, mocht het niet lukken dan is dat jammer maar de wereld vergaat niet. Ik vind het alleen wel frusterend als hij is klaargekomen en er dus mee ophoudt, terwijl ik niet klaargekomen ben, en andersom vind hij het frusterend als ik na mijn orgasme ophou terwijl hij nog moet, maar wel iets minder frusterend (als ik het maar later een keertje goedmaak). Hij komt ook moeilijker klaar dan ik, trouwens
![]() |
![]() |
|
Volgens mij vindt mijn vriendin het belangrijker dat ik een orgasme krijg dan ikzelf
![]() Nah, als je alleen naar een orgasme toe gaat werken, loop je een hoop mis. Ik hou liever van de reis dan de bestemming zeg maar. Een orgasme is een 'extra' bovenop goede seks. Nou moet ik wel zeggen, dat ik qua bedactiviteiten mijzelf vaak oordeel op hoe hevig zij is gekomen. Sarah, hoe kom jij trouwens aan die 3 minuten? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |