![]() |
|
![]() |
Eindelijk hebben die luiwammessen van Valve het voor elkaar gekregen om met een nieuw (nou ja nieuw?) spel op de markt te komen. Condition Zero is klaar (de ongetwijfeld aanwezige en ontelbare hoeveelheid bugs uitgezonderd). Mensen die al reeds in het bezit zijn van Counter-Strike kunnen voor 30 dollar een registratiekey kopen en vervolgens CZ via steam downloaden.
Bron: www.steampowered.com Nu is eigenlijk mijn vraag of iemand hem al heeft gespeeld en zo ja, is het een leuk spel? Het allerbelangrijkste is natuurlijk of het spel niet al te verouderd is (hij gebruikt immers dezelfde engine en grotendeels dezelfde models als de gewone cs) om $30 voor te betalen. [edit]Het wachten is op half-life 2 ![]() Laatst gewijzigd op 24-03-2004 om 17:02. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
2- mensen zonder internetverbinding die denken dat cs nu ook voor hun te spelen is? 3- als een missie crap is.... is die niet leuk om te spelen, correct? |
![]() |
||
Citaat:
![]() 2 - In geval van CZ inderdaad. Beetje misleidend. 3 - En als bananen paars zijn zijn ze ook niet prettig om te eten, correct? I.p.v. dat hij argumenten noem, noemt hij een ononderbouwde mening. Daar overtuig je niemand mee. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
feit is dat CS hopeloos verouderd is. Er zijn zat alternatieven die 10x zo goed zijn, alleen die community verplaatst zich niet zomaar. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
come on, ooit OFP op een netwerk gespeeld? ik wel, maat van mij had CS enzo meegenomen, we begonnen aan OFP en hebben CS niet eens geinstalleerd op de andere computers. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() op IRC heet ik |Phusion| ![]() |
![]() |
|
Hm, ik heb hem gespeeld. CZ vind ik tegenvallen, de "Campain" is eh, sja, niet echt spannend. Gewoon Cs, maar dan met wat doelen. De bots zijn wel geinig, leuk om dingen te testen, maar meer ook niet.
Ik ga hem niet kopen, zonde van mijn geld. CZ: delted scenes is wel grappig, ik ben nu ongeveer op de helft van die missies. Soms wel een beetje saai en voorspelbaar (álle snipers vallen uit/van hun raam/richel/brug en achter bijna elke hoek staat een mannetje. De graphix zijn ook niet echt geweldig.. het is tenslotte nog steeds de HL engine.. Ik denk dat ik Deleted scenes wel uitspeel, overigens.. Wel jammer/gaar: om over LAN te spelen moet je op internet registreren met je serial.. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Ik heb gehoord dat er ook een LAN versie van 1.6 zou zijn die niet binnen steam draait. Die kun je dus gewoon zonder (of met gegenereerde) key spelen. Moet je dus wel de gewone half-life of cs cd hebben en dan kun je gewoon ouderwets updaten met patch.
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ergens gelezen waar je het ook kon downloaden, maar ik weet niet meer waar dat was (o wacht, ik weet nog wel dat ik naar bots voor 1.6 aan het zoeken was, misschien www.bots-united.com ofzo, zoiets iig). Ik denk alleen niet dat er echt veel waar van is, want op de officiële cs site is er nooit iets over gezegd.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ontopic: vind het wel leuk, alleen op expert is het soms gwoonweg niet te doen.. EN je team is soms oliedom ![]()
||
Citaat:
![]() of heb ik dat fout begrepen, iig, Cd- heb je t spel, en de key voor het online spel, en dat kreeg je dan weer dmv steam door die cd-key te gebruiken <<heb ik t fout?>>
|
Verwijderd
|
ik heb gewoon de cdkey gebruikt voor t spel en ik hoorde dat je voor het online spelen je via steam weer moet registreren en dan krijg je ene key waarmee je op internet kan? ofzo
iig zegt steam dat mijn key niet goed is oid? waar ik al meer problemen over heb gelezen, overigens reageert steam ook niet op men mailtjes. kzal het binnenkort wel ff opnieuw installeeren.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|