Ik moet voor school een opdracht maken in Visual Basic en die moet maandag ingeleverd worden. Maar nu heb ik geen bal verstand van Visual Basic en aangezien wij hier op school nog niet 1 fatsoenlijke les hebben gehad hierin, gaat dit me ook niet lukken voor maandag. Het cijfer is erg belangrijk en ik moet hier hoog voor scoren.
De opdracht is opzich niet eens zo erg moeilijk (als je Visual Basic kunt moet het met half uurtje te doen zijn). Is er iemand die verstand heeft van Visual Basic en deze opdracht voor mij zou willen maken? Je kunt er een mooi bedragje mee verdienen en je help mij uit de branding...
Neem aub contact met mij op.
Citaat:
De opdracht:
Toets
ROC: Scholen College Brinnr.: 12ZZ
Opleiding: I & C Crebocode 10809
Deelkwalificatie: Oriëntatie op de Informatieanalyse Crebocode 53257
Aantal toetsen in deelkwalificatie: 1 Auteur: LLE / SRS
Moduultitel: Oriëntatie op de Informatieanalyse 4.2
Toetsnaam: Oriëntatie op de Informatieanalyse 4.2
Toets code GC 2ioi42a Toetstijd: 90 min.
Toetsvolgnummer 1 Cohort: 2000
Toetsperiode 2 Cesuur: 100/100*55=
55 punten = cijfer 5,5
Te behalen punten 100
Lees de toets eerst in het geheel door en ga pas daarna verder met het uitvoeren van je werkzaamheden. Op het gebruik van hulpmiddelen staat geen beperking.
In te leveren producten op een diskette.
Beoordeling
Nr Onderdeel punten
VERSLAG
1 Beschrijving (met uitleg) van de doelgroep die de informatie levert. 5
2 Beschrijving (met uitleg) van de doelgroep die de invoer levert. 5
3 Beschrijving (met uitleg) van de doelgroep die de uitvoer krijgt. 5
4 Beschrijving van de informatie voor de geheugenbank. 5
5 Beschrijving van de invoer 5
6 Beschrijving van de processen die van belang zijn voor de verwerking 5
7 Beschrijving van de gewenste uitvoer. 5
SubTotaal: 35
Visual Basic
8 1 psd/flow chart/use case per event handler 15
9 Volledige, gedocumenteerde en efficiënte code 10
10 Foutloze verwerking van de invoer 25
11 Eenduidige uitvoer op scherm en papier 10
12 Rustige, informatieve lay-out 5
SubTotaal: 65
Totaal: 100
Uiterste inleverdatum 29 maart 2004 om 24:00 uur
Parkeerplaats Scholen College Simulatie in “Visual Basic 6.0” of “Visual Basic .NET”
Bij de ingang van de parkeerplaats van het Scholen College zorgt een computer voor de toegang van personen die per auto het ROC komen bezoeken.
Parkeerplaats en zijn doelgroepen:
De parkeerplaats is opgedeeld in twee afzonderlijke locaties:
• De docentenparkeerplaats is voor de medewerkers van het Graafschap College die voor toegang daartoe een identiteitskaart hebben. Daarnaast zijn derden op deze locatie ook welkom.
• De leerlingenparkeerplaats is in eerste plaats toegankelijk voor leerlingen die daarvoor een identiteitskaart hebben. Mocht de docentenparkeerplaats geen plek meer kunnen bieden dan kunnen medewerkers ook hun auto hierop op kwijt.
Parkeerplaats en wijze van toegang:
Bij benadering van de slagboom van de betreffende parkeerplaats detecteert een lus in het wegdek de auto en gaat de toelatingsprocedure voor de computer in werking.
• De docentenparkeerplaats kan worden betreden door:
o Het gebruik van de identiteitskaart, welke men door de sleuf haalt van de parkeerplaatsconsole. Deze actie kan men simuleren door het intypen van de persoonlijke identificatie met een verificatie d.m.v. een wachtwoord.
o Het gebruik van de receptieknop op de parkeerplaatsconsole. Hierbij komt de automobilist zowel visueel als verbaal in contact met de receptionist. Welke dan eventueel toegang verstrekt. Deze knop mag alleen worden gebruikt door derden.
• De leerlingenparkeerplaats kan worden betreden door:
Het gebruik van de identiteitskaart, welke men door de sleuf haalt van de parkeerplaatsconsole. Deze actie kan men simuleren door het intypen van de persoonlijke identificatie met een verificatie d.m.v. een wachtwoord.
Wanneer door de identificatie toegang wordt verstrekt, gaat de slagboom open, de automobilist passeert de tweede detectielus en de slagboom sluit zich. Bij vertrek van de parkeerplaats wordt ook gebruik gemaakt van twee detectielussen ter bediening van de slagboom.
Identificatie parkeerder:
• Identiteitskaart: de persoonlijke identificatie en het daarbij behorende wachtwoord zijn opgeslagen in een centrale gegevensbank en aan de hand van het bestaan daarvan wordt al dan niet toegang verleend.
• Receptieknop: van derden worden geen personalia in de centrale gegevensbank opgeslagen, wel dat diegene een bezoeker is.
Van elke parkeerder worden in de centrale gegevensbank naam, datum, tijd en parkeerplaatslocatie opgeslagen.
Nadere bepalingen:
• Zolang de auto voor de slagboom staat mag de parkeerder slechts 1× worden opgenomen in de gegevensbank ook al zou er vaker op de receptieknop worden gedrukt.
• Een identiteitskaartbezitter van het Scholen College die zijn pas is vergeten wordt niet toegelaten tot de parkeerplaats.
• Er kunnen maximaal 100 auto’s op de docentenparkeerplaats staan en maximaal 300 auto’s op de leerlingenparkeerplaats. Mocht dit maximum voor de betreffende parkeerplaats worden bereikt dan dient de computer dit aan te geven via de verkeerslichten bij de ingang. Tevens mag de toegangsslagboom bij dit maximum niet worden geopend.
• Wanneer er weer plaats komt op de betreffende parkeerplaats dienen de verkeerslichten dit ook aan te geven en de toegangsslagboom moet weer kunnen worden geopend.
De omschreven situatie wordt nader verklaard door de bijgeleverde afbeelding.
|
De afbeelding kan ik er dus nog niet bij doen omdat ik hier op school niet kan uploaden, maar nu heb je alvast een idee van de opdracht.
(Het verslag kan ik natuurlijk zelf wel maken, alleen het Visual Basic deel niet)