Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-03-2004, 17:02
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Wie gaan er hier allemaal vakantiewerk doen in het buitenland? Waar en wat dan?
Is er ook nog iets anders dan als entertainer/ oppasser op een camping werken?
Moet/ wil wel weer vakantiewerk gaan doen dit jaar, heb geld nodig hehe....als dat in het buitenland kan zou dat extra leuk zijn, maarja ik ben niet echt een commercieel of enthousiast typje dat mensen kan entertainen of zo....kweenie of er ook nog andere dingen zijn in t buitenland?
Advertentie
Oud 25-03-2004, 18:04
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Je kan ook in de horeca op een camping of bungalowpark werken, maar ik weet niet of dat hele camping- en vakantiegebeuren je aanspreekt...
Wat je verder kan doen... hmz, goede vraag Misschien dat je, als je er van houdt, ergens op het land zou kunnen werken

Eehhhmmm... verder heb ik ook geen ideeën eigenlijk
Oud 03-04-2004, 14:39
Omi0
Omi0 is offline
Ik ga waarschijnlijk in Zwitserland werken met een vriendin..kennisen van haar hebben 3 hotels, 1 familiehotel, een low-budget, en 1 voor oudere mensen die moeten genieten van de frisse berglucht ofzo..ha daar gaan wij heen

Verder weet ik niet echt wat we er gaan doen..helpen bij het ontbijt, kamers verschonen, achter de bar staan, diner opdienen...zo iets...maarja we zien wel, we kunnen in ieder geval lekker Deutsch reden!

Een vrouw in de trein vertelde me eens dat ze was wezen druiven plukken in Frankrijk..tsja kun je ook doen met een stel vrienden misschien? hmm..
Oud 04-04-2004, 12:11
Saiorse.TK
Saiorse.TK is offline
Ik zou eigenlijk in een cafe gaan werken in Salou...
... 5 weken vrijgehouden... hebben ze er minstens 8 nodig... daar gaat me baan
Oud 04-04-2004, 14:23
Rensketje
Rensketje is offline
Als je ook vrijwilligerswerk zou willen doen moet je s kijken op www.worldservants.nl !

Succes met iets vinden!
Oud 08-04-2004, 20:59
Genie25
Genie25 is offline
Hey!! Het lijkt mij ook wel leuk om vakantiewerk te doen in het buitenland! Wie weet er wat leuks? Een organisatie? Bij vacansoleil heb ik het al geprobeerd.
Oud 08-04-2004, 21:01
Genie25
Genie25 is offline
Citaat:
Saiorse.TK schreef op 04-04-2004 @ 13:11 :
Ik zou eigenlijk in een cafe gaan werken in Salou...
... 5 weken vrijgehouden... hebben ze er minstens 8 nodig... daar gaat me baan
Laat ik nou 8 weken over hebben? Kun je me vertellen met wie moet ik dan contact opnemen?
Oud 10-04-2004, 18:20
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
Rensketje schreef op 04-04-2004 @ 15:23 :
Als je ook vrijwilligerswerk zou willen doen moet je s kijken op www.worldservants.nl !

Succes met iets vinden!
De site klonk zo leuk, alleen jammer dat het geloof tijdens het werk zo aanwezig moet zijn.

Ik zit er ook over te denken om iets in het buitenland te gaan doen. Helaas wordt ik pas eind juli 18 en zou ik begin juli willen gaan beginnen. Ik weet niet of ze over een maandje moeilijk doen maar in het verleden deden ze dat nog wel (nog geen 16, nog geen 17, dit jaar nog geen 18). Alleen heb ik geen idee hoe ik het aan moet pakken. Bovendien zou ik het een weekje of vier willen, en overal is het minimaal 8 weken. Ik zoek dus nog wel even door.

Hebben hier misschien mensen nog goede links met vacatures of informatie?
Oud 12-04-2004, 20:14
Rensketje
Rensketje is offline
Citaat:
De site klonk zo leuk, alleen jammer dat het geloof tijdens het werk zo aanwezig moet zijn.

hoihoi

het is idd een christelijke organisatie, maar je hoeft niet per se christelijk te zijn als je meegaat. Kijk anders eens bij livingstone!

gr's renske
Oud 15-04-2004, 15:18
Bravo
Bravo is offline
In de Yes stond laatst een heel artikel over dat.
Zij kwamen o.a. met:
- restauratiewerk in Italië/Frankrijk maar dan verdien je niets
- schapen drijven in Noorwegen
- krokodillen vangen en leeuwenkooien schoonmaken in zuid-afrika
- schildpadden beschermen in costa rica
- cowgirl zijn in Australië

Was de Yes t/m 4 april. Moet je ff navragen of iemand die heeft ofzo.
Oud 17-04-2004, 03:29
phensicske
phensicske is offline
Citaat:
*sunrise1986* schreef op 10-04-2004 @ 19:20 :
Hebben hier misschien mensen nog goede links met vacatures of informatie?
'k Weet niet of je hier iets mee bent, maar op mijn 15de en 16de ben ik au pair geweest in Brussel en Charleroi. Dit voor twee weken (ze hebben me daar gebruikt, want het was voor vier weken bedoeld) en voor 6 weken.
't Was dan wel in België, maar de organisatie kijkt niet echt achter de leeftijd en als ik wou kon ik evengoed naar Frankrijk geweest zijn. Het heet people to people.

Nu ben ik van plan een sociaal kamp te doen, dat is dus niet betaald. Meer info op www.bouworde.be (zal ook wel in Nederland bestaan, denk ik, want het werkt internationaal).
Oud 21-04-2004, 11:29
Muad'dib
Muad'dib is offline
Ik heb bij eurocamp gesoliciteerd en ben aangenomen. Over 10 dagen ga ik naar hun trainings centrum ik ga als childrens courier werken(animator). Dit soort werk doe je over het algemeen niet voor het geld maar voor de ervaring. in ieder willekeurige kas of supermarkt waar je fulltime gaat werken verdien je meer als in het buitenland.

Regels voor berichten