Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Als je ook vrijwilligerswerk zou willen doen moet je s kijken op www.worldservants.nl !
Succes met iets vinden! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zit er ook over te denken om iets in het buitenland te gaan doen. Helaas wordt ik pas eind juli 18 en zou ik begin juli willen gaan beginnen. Ik weet niet of ze over een maandje moeilijk doen maar in het verleden deden ze dat nog wel (nog geen 16, nog geen 17, dit jaar nog geen 18). Alleen heb ik geen idee hoe ik het aan moet pakken. Bovendien zou ik het een weekje of vier willen, en overal is het minimaal 8 weken. Ik zoek dus nog wel even door. Hebben hier misschien mensen nog goede links met vacatures of informatie? |
![]() |
||
Citaat:
't Was dan wel in België, maar de organisatie kijkt niet echt achter de leeftijd en als ik wou kon ik evengoed naar Frankrijk geweest zijn. Het heet people to people. Nu ben ik van plan een sociaal kamp te doen, dat is dus niet betaald. Meer info op www.bouworde.be (zal ook wel in Nederland bestaan, denk ik, want het werkt internationaal). |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied #106 Verwijderd | 500 | 18-02-2010 14:30 | |
Algemene schoolzaken |
Taalcursus ArtemisQ | 14 | 11-01-2005 15:03 |