Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik zie trouwens ook dat ik voor de zoveelste keer zonder dat ik het doorhad een woordspeling had gemaakt (gaat lekker deze week...) ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() ![]() ![]() trouwfoto's ![]() Ik lijk wel op mijn vader, maar dat iets vrouwelijker. Mijn zus lijkt op mijn moeder. Maar gezien het feit dat mijn ouders ook op elkáár lijken, lijk ik ook wel op mijn moeder en mijn zus ook wel op mijn vader. Mijn vader had overigens wel lang haar, maar voor de rest was hij een hele brave student, hij heeft zijn hele studietijd maar in 2 demonstraties meegelopen (toen erg weinig, zéker als je bedenkt dat hij politicologie studeerde) en is cum laude afgestudeerd en alles. Mijn moeder was vooral hippie omdat dat in de mode was ![]() Laatst gewijzigd op 29-03-2004 om 12:29. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Hoe zagen je ouders er vroeger uit? Had je pa vroeger ook lang haar? DAH | 51 | 06-06-2011 07:08 | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Verhalen & Gedichten |
[begin] Sam's nieuwe wereld Verwijderd | 12 | 30-08-2004 16:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Zolang ze je niet zien Verwijderd | 0 | 03-06-2004 20:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Je Rachel [VERHAAL] [GEEN_HELD] | 4 | 14-03-2003 15:41 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |