Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
die 3 uur ben je echt niet nodig, tenzij e bv. dyslexties ent
![]() ![]() onze examens begonne meestal om half 2 en waren om half 5 dan afgelopen. vanaf drie uur werden de mensen die klaar waren in groepen van het examenlokaal naar buiten begeleid. van 3 tot 4 uur mochtten de mensen die klaar waren dus naar buiten. was je om 5 over 4 klaar, moest je wachten tot half 5 tot het einde dus. bij alle examens ben ik direct tussen 3 en half 4 naar buiten begeleid. bij het beroepsgerichte examen van ons, die begon om half 2, was ik om kwart over twee klaar. en ik was niet de enige. vanaf half 3 mochten we toen weg, omdat de mensen die klaar waren zich verveelden. en dat gaat ook nog al snel als je daar zit. ![]() het hangt er maar net vanaf hoe groot de groep is die na een uur/anderhalf uur klaar is, want je hoeft echt niet te blijven zitten tot de eindbel. ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Ik had bij de meeste examens voldoende tijd. Bij M&O alleen veel te weinig, maar dat had bij ons iedereen. Ik was zelf heel bang dat ik in tijdnood zou komen, maar over het algemeen heb je er meer tijd voor dan bij tentamens. Ik zou me om de tijd niet zo druk maken, alleen als je normaal ook altijd veel te weinig tijd hebt.
|
![]() |
|
![]() |
Tegen ons is gezegd dat de schoolexamens een idicatie geven van het Centraal. Ben je met je SE op tijd klaar, dan zal er wel iets heel geks moeten gebeuren wil je tijd tekort komen op je CSE. Ook de mensen die soms alle tijd nodig hadden waren met het centraal op tijd klaar.
|
Bij al mijn examens heb ik alle tijd gebruikt, of net een kwartiertje minder die ik dan moest wachten. Ben iig bij geen enkel examen eerder weg gegaan.
Maar het is niet zo dat ik die volle tijd bij sommige vakken echt nodig had, met nalezen erbij wel. Bij wiskunde en economie had ik wel alle tijd nodig, wiskunde had ik net af, sommige kwamen daar wat tijd tekort. Als je wilt weten of je zelf door moet werken zou ik je aanraden gewoon een paar examens te maken en de tijd op te nemen ofzo.
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eindexamens 2012 |
bloopers, grappen en lachbuien rond de examens. Duckdonkey | 19 | 21-06-2012 22:58 | |
Verhalen & Gedichten |
Lachwekkende examens en luie leerlingen, of toch niet? (Column over de examenfouten) columnmannetje | 10 | 29-06-2008 20:12 | |
Psychologie |
ik weet het niet meer Barb4 | 7 | 30-12-2007 19:34 | |
Beleidszaken |
Samenvoeging Onzin en De Kantine Ieke | 500 | 23-03-2006 21:35 | |
HAVO |
Nederlands Duplo - Dos | 485 | 21-06-2005 16:35 | |
Psychologie |
Samenvatting Sweet_Hadar | 3 | 14-01-2004 17:22 |