Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Vreemd. Zou gewoon moeten werken. Ik heb het laatst gebruikt om Windows NT 4.0 WS te installeren (ja ik had die CD hier liggen en moest het proprietary BelastingAangifte Programma 2003 gebruiken).
Als je het product hebt gekocht krijg je daar support bij. Wil je gewoon Linux onder Windows draaien zijn daar ook vele andere manieren voor. VMware levert nl geen goede performance. Sommige programma's draaien bijvoorbeeld al native onder Windows. Dan heb je nog projecten als Cygwin ("Linux OS" API implementatie voor op Windows), ZipSlack (installeer Slackware op een FAT partitie), coLinux (Linux snel onder Windows draaien zonder commercieel VM programma; tip!) en tenslotte kun je het ook omdraaien: Windows (programma's) onder Linux draaien. PS: VM staat voor Virtual Machine; ook in het product VMware, denk ik; VMware staat echter niet voor Virtual Machine het staat denk ik voor Virtual Machine Ware. VMware is trademarked en op het product VMware zit copyright; Virtual Machine is niet trademarked en een Virtual Machine heeft niet persee dezelfde licentie als VMware te hebben, of uberhaupt een licentie te hebben.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Windows 10 CTP Verwijderd | 16 | 22-12-2014 23:58 | |
Software & Hardware |
[Centraal] Spyware, adware en virussen topic #6 Verwijderd | 217 | 04-03-2011 15:12 | |
Software & Hardware |
Twee besturingssystemen CaptainCaveman | 13 | 17-11-2006 19:10 | |
Software & Hardware |
[Software] CD vol handige software Verwijderd | 75 | 18-06-2004 00:36 | |
Software & Hardware |
Spyware Verwijderd | 33 | 14-03-2004 17:30 | |
Software & Hardware |
[VMWare] Opstart probleem Verwijderd | 5 | 16-09-2003 15:20 |