![]() |
|
![]() |
Hallo, dit jaar ga ik mijn havo diploma halen en ik ben van plan in een september een economische HBO opleiding te volgen in Amsterdam. Welke weet ik nog niet, ik denk dat het oftewel bedrijfseconomie, commerciele economie, of management, economie en recht wordt.
Nu zit ik te twijfelen tussen twee hogescholen: De HES Amsterdam en de Hogeschool van Amsterdam. Mijn vraag is of er mensen dit lezen die meer van deze scholen afweten, er een opleiding volgen of bekenden hebben die er een opleiding volgen, en wat die mij aanraden. Welke van deze scholen heeft de beste opleidingen, de beste sfeer en de mooiste meisjes? Waar zouden jullie voor kiezen? En ook niet onbelangrijk: denken jullie dat ik nog kans maak op een kamer in Amsterdam voor september, of lachen jullie me dan hard uit?? Alvast bedankt
|
![]() |
|
Voor een kamer in Amsterdam moet je vooral heel veel geluk hebben... je kunt je alvast inschrijven bij woningbureaus ed, je bent toch nog lang niet aan de buurt. Verder kun je zoeken op www.kamernet.nl. Maar natuurlijk is via via de beste weg, gewoon mensen leren kennen. Via die manier had ik binnen 1,5 maand een kamer
![]()
||
![]() |
Citaat:
een kamer in amsterdam vinden is al moeilijk hem krijgen is al helemaal een prestatie btw de hes liGt in de bijlmer ik zit erop en het is er erg modern! fijne school.. leuke mensen de school heeft dezelfde mankementen als de hva en inholland.. en ja er lopen genoeg leuke meisjes voor je rond, maar of ze er ook voor jou rondlopen.. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Hogeschool van Amsterdam MWD mijn ervaringen Easygoing83 | 1 | 13-12-2009 12:56 | |
Studeren |
De Studiebeurs (4 & 5 November 2009, In de IJsselhallen te Zwolle) Sheppard | 8 | 01-11-2009 12:37 | |
Studeren |
Kunstacademie Rotterdam/Amsterdam NNadja | 7 | 30-05-2007 12:18 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Student kraakt eeuwenoud wiskundeprobleem liner | 40 | 14-09-2004 11:55 | |
Psychologie |
Studentenpsychologen mr.jones | 4 | 07-10-2003 09:28 | |
De Kantine |
Googlism. kaleidoscope | 71 | 05-02-2003 15:20 |