Vandaag is de grote dag.
Ik ben tot laat blijven chatten op MSN om maar niet te hoeven denken aan vandaag.
Om 6.30 uur ging de wekker. Ik draaide me nog even 2 min. om en stond op. Direct kwam in me op dat mijn rekenmachine nog niet in mijn schooltas zat. Ook mijn etui lag nog op mijn bureau. Ik besloot eerst ff wakker te worden onder de douche.
Toen ik klaar was met douchen was het tijd om mijn gymkleding uit te zoeken. Ik heb een dun vestje gevonden waar ik gemakkelijk in kan gymmen. Die littekens zullen geen probleem zijn.
Op dit moment voel ik me vreselijk onzeker, alhoewel ik er alles aan gedaan heb om er maar zo verzorgd mogelijk uit te zien. Eerste indruk is namelijk heel belangrijk.
Ik hoop zo dat het gymmen een succes wordt en dat ik een leuke plek in de klas vind én dat ik in de pauze niet alleen ben. Daar ben ik zo bang voor...alleen in de pauze staan. Toen het bergafwaarts ging was ik ook vaak alleen. Niet omdat ik geen vrienden had of kon maken, maar omdat ik me zo rot voelde dat ik geen gezelschap om me heen wou hebben

. Toch voelde ik me alleen ook niet happy.
Mijn kamer is een grote chaos!! Schoolboeken liggen overal, de pruilenbak puilt uit, op mijn bureau is geen leeg plekje meer vrij, allerlei verzorgingsproducten staan in op mijn kaptafeltje, zelfs op mijn bed mis ik het dekbed en de overtrek
Al ik vandaag huiswerk wil maken zal ik dus eerst wat moeten opruimen. Ik heb nu nog een half uur de tijd om het een en ander aan de kant te schuiven, maar door de zenuwen ben ik met mijn gedachte bij heel andere dingen. Ik ga gewoon nog ff op mijn gemak een muziekje aan zetten en daar onderuit gezakt in mijn bureaustoel naar zitten luisteren.
Het komt alleemaal wel goed

(I hope so)
Kus Flowergirl