Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
* Strandvakanties * Andere vakanties Nu komen topics over Marmaris en Salou in verschillende subfora, terwijl topics over Salou en St. Moritz in hetzelfde forum komen. Dat slaat nergens op. Anders misschien gewoon een derde subforum 'strandvakanties' tijdens de vakantieperiode (juni-augustus)? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als je het op die manier doet krijg je nogal een groot grijs gebied. Stel je gaat naar Egypte om de cultuur te bewonderen, maar je wilt ook minstens één dag aan het strand liggen. Je vraagt advies over goede stranden en boeiende plekken. Waar moet dat topic dan staan? ![]() Qua vakantie kun je weinig verdelen zonder dat het elkaar ruim overlapt. Ik denk dat het verdelen op bestemming uiteindelijk het beste gaat. Bovendien ben ik van mening dat Turkije bij het kopje "Europa" moet staan, maar dat zul je straks wel lezen in de mededeling. (ik weet niet hoe de andere forumbazen daarover denken, vandaar.)
||
![]() |
Citaat:
Plaatsen als Salou, Mallorca, Ibiza, de Griekse eilanden, de Turkse riviera... Daarbij is overduidelijk dat het om strandvakanties gaat. En het is heel irritant om tussen 20 topics over dat soort plaatsen maar één ander topic te zien. Strandvakanties horen gewoon bij elkaar in één forum. Om maar eens wat voorbeelden van andere onderwerpen te noemen die anders verdwijnen in de stortvloed van strandvakantietopics: * Interrailen door Europa * Fietsen door Scandinavië * Stedenreis naar Berlijn * Kamperen in Zwitserland (ik ![]() * Rondreizen door Amerika Dat soort topics verdwenen vorig jaar in zeeën van topics over zuipen, uitgaan, kosten van appartementen, vrije sex, InterAir of Transavia, etc. Kortom, héél andere onderwerpen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Alsof iedereen die naar de Turkse kust op vakantie gaat alleen maar gaat voor strand, zee, zon en sex. Ik ben meerdere keren in de zomer in Turkije geweest en ik heb nog geen enkele keer op het strand gelegen. Wel heb ik een Romeins theater bezocht, opgravingen van een aquaduct gezien, Turkse dorpjes in het binnenland bezocht, veel geleerd over de Islam en veel andere dingen gedaan (bv een Jeepsafari). Mijn punt: niet iedere vakantie naar de Turkse kusten (Egeische kust of Turkse Riviera, dat boeit niet) is een strandvakantie. En zoals dreen al zei: die onderverdeling in strand- en andere vakanties is moeilijk definieerbaar. Al moet ik zeggen dat ik de huidige situatie ook een rare verdeling vind hoor.. het R&V-forum is niet bepaald een drukbezocht forum waarbij deze onderverdeling nodig is. Wel maakt het alles een beetje overzichtelijker. Maar of het nu echt nodig was?!
||
Citaat:
nav de drukte van vorig jaar. Als blijkt dat deze onderverdeling overbodig is (of niet goed werkt, of wat dan ook), wordt dat weer aangepast. ![]() Verder ben ik het met je eens.
||
![]() |
Citaat:
Tja, dan kan ik het me beter voorstellen.. dan is dat waarschijnlijk alleen maar handig ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|