Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2004, 13:49
Maartenpaarten
Maartenpaarten is offline
Er is toch ook nog Europa dat niet bij de EU hoort...
Oud 01-04-2004, 13:59
Ieke
Ieke is offline
We kijken naar de lidstaten (en de gene die er binnenkort bijkomen)
We zijn het aan het bespreken, het gaat wle duidelijker worden straks.
Oud 01-04-2004, 14:26
martijn1985
martijn1985 is offline
Ik begrijp eigenlijk sowieso niet helemaal wat het doel is van die subfora. Het was naar mijn idee in de oude situatie nou niet zo dat de landen-topics de boel nou zo overheersden dat het nu overzichtelijker zou zijn. In tegendeel, je moet nu drie fora af om dezelfde topics te kunnen lezen. Naar mijn idee is dat omslachtiger en een overbodige uitbreiding.
Oud 01-04-2004, 14:52
Verwijderd
Is het niet ook gewoon een 1 april grap?
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 15:35
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 01-04-2004 @ 15:52 :
Is het niet ook gewoon een 1 april grap?
Neej, het blijft zo.
Oud 02-04-2004, 13:16
Verwijderd
Citaat:
dreen schreef op 01-04-2004 @ 16:35 :
Neej, het blijft zo.

oké, dus...
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 13:26
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Waarom is het nou gedaan eigenlijk?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 15:54
Ieke
Ieke is offline
Om te testen hoe subsubfora bevallen en ook om het forum zelf een beetje te ontlasten als het druk wordt (tegen de vakantie)
Oud 02-04-2004, 19:16
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Ieke schreef op 02-04-2004 @ 16:54 :
Om te testen hoe subsubfora bevallen en ook om het forum zelf een beetje te ontlasten als het druk wordt (tegen de vakantie)
Dan lijkt het me een stuk logischer om een andere indeling te hanteren, zoals:

* Strandvakanties
* Andere vakanties

Nu komen topics over Marmaris en Salou in verschillende subfora, terwijl topics over Salou en St. Moritz in hetzelfde forum komen. Dat slaat nergens op.

Anders misschien gewoon een derde subforum 'strandvakanties' tijdens de vakantieperiode (juni-augustus)?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 23:02
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 02-04-2004 @ 20:16 :
Dan lijkt het me een stuk logischer om een andere indeling te hanteren, zoals:

* Strandvakanties
* Andere vakanties

Nu komen topics over Marmaris en Salou in verschillende subfora, terwijl topics over Salou en St. Moritz in hetzelfde forum komen. Dat slaat nergens op.

Anders misschien gewoon een derde subforum 'strandvakanties' tijdens de vakantieperiode (juni-augustus)?
Goed, geef eens een definitie van strand vakantie?

Als je het op die manier doet krijg je nogal een groot grijs gebied. Stel je gaat naar Egypte om de cultuur te bewonderen, maar je wilt ook minstens één dag aan het strand liggen. Je vraagt advies over goede stranden en boeiende plekken. Waar moet dat topic dan staan?

Qua vakantie kun je weinig verdelen zonder dat het elkaar ruim overlapt. Ik denk dat het verdelen op bestemming uiteindelijk het beste gaat.

Bovendien ben ik van mening dat Turkije bij het kopje "Europa" moet staan, maar dat zul je straks wel lezen in de mededeling. (ik weet niet hoe de andere forumbazen daarover denken, vandaar.)
Oud 03-04-2004, 17:18
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
dreen schreef op 03-04-2004 @ 00:02 :
Goed, geef eens een definitie van strand vakantie?

Als je het op die manier doet krijg je nogal een groot grijs gebied. Stel je gaat naar Egypte om de cultuur te bewonderen, maar je wilt ook minstens één dag aan het strand liggen. Je vraagt advies over goede stranden en boeiende plekken. Waar moet dat topic dan staan?

Qua vakantie kun je weinig verdelen zonder dat het elkaar ruim overlapt. Ik denk dat het verdelen op bestemming uiteindelijk het beste gaat.

Bovendien ben ik van mening dat Turkije bij het kopje "Europa" moet staan, maar dat zul je straks wel lezen in de mededeling. (ik weet niet hoe de andere forumbazen daarover denken, vandaar.)
In de meeste gevallen is dat wel duidelijk.

Plaatsen als Salou, Mallorca, Ibiza, de Griekse eilanden, de Turkse riviera... Daarbij is overduidelijk dat het om strandvakanties gaat.
En het is heel irritant om tussen 20 topics over dat soort plaatsen maar één ander topic te zien.

Strandvakanties horen gewoon bij elkaar in één forum.

Om maar eens wat voorbeelden van andere onderwerpen te noemen die anders verdwijnen in de stortvloed van strandvakantietopics:
* Interrailen door Europa
* Fietsen door Scandinavië
* Stedenreis naar Berlijn
* Kamperen in Zwitserland (ik )
* Rondreizen door Amerika

Dat soort topics verdwenen vorig jaar in zeeën van topics over zuipen, uitgaan, kosten van appartementen, vrije sex, InterAir of Transavia, etc. Kortom, héél andere onderwerpen.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 19:24
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 03-04-2004 @ 18:18 :
In de meeste gevallen is dat wel duidelijk.

Plaatsen als Salou, Mallorca, Ibiza, de Griekse eilanden, de Turkse riviera... Daarbij is overduidelijk dat het om strandvakanties gaat.
En het is heel irritant om tussen 20 topics over dat soort plaatsen maar één ander topic te zien.

Strandvakanties horen gewoon bij elkaar in één forum.
Je bent nu wel erg kortzichtig, hoor.

Alsof iedereen die naar de Turkse kust op vakantie gaat alleen maar gaat voor strand, zee, zon en sex. Ik ben meerdere keren in de zomer in Turkije geweest en ik heb nog geen enkele keer op het strand gelegen. Wel heb ik een Romeins theater bezocht, opgravingen van een aquaduct gezien, Turkse dorpjes in het binnenland bezocht, veel geleerd over de Islam en veel andere dingen gedaan (bv een Jeepsafari).

Mijn punt: niet iedere vakantie naar de Turkse kusten (Egeische kust of Turkse Riviera, dat boeit niet) is een strandvakantie. En zoals dreen al zei: die onderverdeling in strand- en andere vakanties is moeilijk definieerbaar.

Al moet ik zeggen dat ik de huidige situatie ook een rare verdeling vind hoor.. het R&V-forum is niet bepaald een drukbezocht forum waarbij deze onderverdeling nodig is. Wel maakt het alles een beetje overzichtelijker. Maar of het nu echt nodig was?!
Oud 04-04-2004, 19:36
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Unique schreef op 04-04-2004 @ 20:24 :
Al moet ik zeggen dat ik de huidige situatie ook een rare verdeling vind hoor.. het R&V-forum is niet bepaald een drukbezocht forum waarbij deze onderverdeling nodig is. Wel maakt het alles een beetje overzichtelijker. Maar of het nu echt nodig was?!
Die onderverdeling is gemaakt als voorbereiding op de zomer,
nav de drukte van vorig jaar. Als blijkt dat deze onderverdeling
overbodig is (of niet goed werkt, of wat dan ook), wordt dat
weer aangepast.

Verder ben ik het met je eens.
Oud 06-04-2004, 18:25
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
Quiana schreef op 04-04-2004 @ 20:36 :
weer aangepast.

Ahja.

Tja, dan kan ik het me beter voorstellen.. dan is dat waarschijnlijk alleen maar handig !
Oud 06-04-2004, 23:07
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
Quiana schreef op 04-04-2004 @ 20:36 :
weer aangepast.

Naar mijn idee vergt het geen wekenlange voorbereiding om 2 subfora toe te voegen. Waarom kan dat niet als R&V daadwerkelijk druk gaat worden? Ik vind het nu voornamelijk storend en erg lastig.
Reageren

Regels voor berichten