Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.macromedia.com
Macromedia Flash MX 2004 - 599 € Macromedia Flash MX Professional 2004 - 839 € Er zijn wel studentenlicenties, maar om die te kopen moet je op een bepaalde school zitten (Sint Lucas in Boxtel bijvoorbeeld). En die is ook alleen geldig als je een studie doet.. Laatst gewijzigd op 02-04-2004 om 08:41. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Om de makers te helpen, zodat ze nieuwe versies uitbrengen bijvoorbeeld? Of... Vind jij het leuk als je bij de supermarkt loopt vakken te vullen, en er niks voor krijgt.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Offtopic: maar ik weet wel beter,....
||
Citaat:
ik betaal alleen voor de betere programma's/dingen
||
Verwijderd
|
Citaat:
En er zijn ook studentenlicenties. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Windows doet ook in extreem lichte fase aan OS, maar is niet bepaald gratis ![]() |
![]() |
||
Citaat:
martiny, ik raad je aan eens te informeren bij je school, welke richting doe je? Als je iets als multimedia design doet ofzo kun je het wel via je school aanschaffen, wat vele malen goedkoper is. Verder wil ik eenieder vragen te stoppen met het aanmoedigen om het illegaal te downloaden, die mogelijkheid is er en is ze vast van op de hoogte, het is haar beslissing welke keus ze maakt.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar wat wil je verder zeggen? Dat als de buurman het gartis doet, dat jij het ook gratis moet doen? Het ligt er maar net aan hoe je het doet.. De mensen achter phpBB hebben overigens een aardig riant inkomen.. |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Wat heeft de buurman ermee temaken, ik zeg hoe het zou moeten. en idd je zegt het zelf al, de mensen achter phpBB hebben een aardig inkomen, en toch is phpBB(op zichzelf) gratis. Dus zou flash mx ook gratis moeten zijn. Maar goed, op zich vind ik ?100 ook een redelijke prijs. |
![]() |
||
Citaat:
je kan bepaalde versies van 'gratis' OS-en niet officieel/legaal downloaden...
|
![]() |
|
|