Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik denk dat je het beste de AA kan bellen... (Anonieme Alcoholisten) Dit zijn professionele personen en die hebben bijna dagelijks beroepsmatig met dit soort gevallen te maken en kunnen je waarschijnlijk verder helpen, omdat ze er gewoon veel over weten.
Ik denk dat je ook wel kan mailen naar hun, bellen kan iig, het nummer kan je als het goed is in je telefoonboek vinden, anders wel op internet, op www.drugsinfo.nl staat ook wel wat denk ik. Veel sterkte in ieder geval!!! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
men kan zich inhouden, ben ik het helemaal mee eens, zou netjes zijn maar je hoeft het niet te verwachten. @TS: Je moeder er keihard mee confronteren, duidelijk maken dat jij niet wil dat het zo verder gaat.
||
Citaat:
![]() wees niet bang van een paar slaande deuren en gebroken serviesgoed, als je weet dat jij gelijk hebt mag je de ander daar mee confronteren en zeker als je er slachtoffer van bent TS reagereer je ook nog? |
![]() |
||
Citaat:
|
Daar kan je volgens mij weinig aan doen, het besef moet uit haar komen. Je kan proberen dit uit te lokken door er over te praten, wat het jou doet als je haar zo bezig ziet. Vragen waarom ze dit doet? Zo'n dingen.
Maar de eerste stap is en blijft het erkennen van het probleem, anders zal geen hulp baten. Informatie vind je denk ik wel op sites. Misschien ben je hier iets mee? Site voor jongeren met ouders die een alcoholprobleem hebben. Eerder over de erfelijkheid van alcoholverslavingen. Succes. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
moeten komen... Zij is aan de drank, zij is dan ook degene die haar schouders eronder zal moeten zetten om er weer bovenop te komen. Wat niet betekent dat ze niet alle steun van haar omgeving en/of prof. hulp kan gebruiken... Verder denk ik dat juist je vrienden mensen zijn bij wie je terecht moet kunnen, aan wie je het 'gewoon' zou moeten kunnen vertellen. Sowieso ook omdat het voor hen dan ook beter te begrijpen is als je geen zin hebt om wat te doen ed, denk ik, maar ook omdat ze je dan kunnen steunen als je er een keer doorheen zit oid? Als je het niet gelijk in 'de groep' (?) durft te gooien, vertel het dan eerst aan iemand met wie je redelijk close bent ed... Dat is dan iig een begin lijkt me.
||
Citaat:
sterkte |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Johannes de Doper [Komedie] Green Day | 11 | 15-08-2005 16:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Humor: Johannes de Doper Green Day | 9 | 09-08-2005 21:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Hij Verwijderd | 13 | 14-08-2003 20:26 | |
De Kantine |
zou jij ooit op een vreemd cruise schip stappen ? met verder geen idee van wat en hoe Verwijderd | 8 | 22-12-2002 14:21 |