Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De reden dat men in Enschede een aantal niet-bètastudies aanbiedt, zoals psychologie en bestuurskunde, is de sterke terugloop in het aantal bètastudenten en de daarmee samenhangende dalende inkomsten van de universiteit. Simpel gezegd, ze moeten het doen om te overleven. Dat lijkt me geen goed motief om onderwijs aan te bieden. Verder bestaan de niet-bètastudies in Enschede nog maar enkele jaren, zodat je geen goed zicht hebt op de resultaten van afgestudeerden. Hoe doen ze het op de arbeidsmarkt, hoe wordt hun opleiding gewaardeerd, et cetera. Daarvoor is de opleiding gewoon te jong. Lijkt me duidelijk genoeg volgens mij. Verder is Enschede een saaie kutstad vergeleken met Tilburg en is de jongens/meisjesverhouding op de uni enorm scheef. Kun je echt veel beter naar Tilburg gaan, zit je middenin het Brabantse land, veel gezelliger. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar nee ik ga niet dansen. En ik wil het liefst naar de Universiteit van Utrecht of Amsterdam oid. Iets wat voor mij makkelijk te bereiken is in ieder geval omdat ik niet op kamers wil ivm vriend hier. Dat jaartje op en neer naar Deventer neem ik dan maar voor lief (is al ver zat namelijk) ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
TSV Plato, een gezelligheidsvereniging met zo min mogelijk tradities en verplichtingen ![]() TSC Olof, Tilburgs Studentencorps Olof. Beschouwen zichzelf als corporaal en weten dat er ook erg dik bovenop te leggen. Alleen jammer voor ze dat helemaal niet corporaal zijn ![]() TSR Vidar, Tilburgse Studentenroeivereniging. Naast roeien ook echt 'studentenverenigingsleven'. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder is het wel subjectief, de stad spreekt me gewoon niet aan. Uithoek, lomp accent, geen geschiedenis als studentenstad. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Deel je ervaringen met andere forummers! Verwijderd | 17 | 30-05-2008 10:52 | |
Algemene schoolzaken |
Studentenverenigingen Weed | 229 | 08-11-2007 19:07 | |
Studeren |
Deel je ervaringen met andere forummers! autodropje | 140 | 05-10-2005 10:52 | |
Studeren |
International Economic Studies vs. International Business -::SyrinX-NL::- | 27 | 12-10-2004 17:31 | |
Vrije tijd |
Spelers gaan voor het geld USPalermo | 30 | 07-02-2004 22:43 |