Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
*knikt instemmend* |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
-nepbakstenen (in behangvorm of schoorsteenvorm -zeil op de vloer (overal fout zelf in bijkeuken of washok) -hondeharen of hondenlucht vind ik inderdaad ook uitermate smerig -lamellen in de woonkamer -bruine of vies groene tegels in badkamer en wc -nergens in huis boeken te vinden -lelijke (zwarte) leren banken (leer kan mooi zijn mits goed toegepast) -behang vind ik vaak niet mooi, vooral niet met zo'n band halverwege -helemaal geen kunst (of reproducties) in huis -koekoeksklok -van die achterlijke trappetjes met 'kaarsjes' tijdens de kerstdagen -veel dierenprints -eigenlijke alles donkereiken meubels -dingen die opgeschuurt zijn voor oud-effect(mijn mama vind dat mooi ![]() -droogbloemen -plastic bloembakken(met garaniums) -veel porseleine poppetjes -overal oudbollige beeldjes -plastic of hele kitscherige kroonluchters -nep-perische kleedjes op tafel -kransen met bloemen en andere ongein -leegte op een goedkope manier -veel oranje/zalm/mintgroen/bruin/zwart in huis -kaarsen in flessen -deuren met zo'n raampje met glas waar je niet doorheen kan kijken, niet gladmat maar met een werkje erin -gebloemde meubels -te donker in huis dit was het voor nu
|
Verwijderd
|
Hmm best veel, een paar van die dingen zijn:
-witte kasten ehct van die lelijke, goedkope dingen -zo'n tv-kast van dat goedkope hout -witte tegels -tafels met tegels -zo'n bij elkaar geraapt zooitje. -als het niet schoon is -bank met tijgerprint.. (dat is echt erg) -dierenprints op bijvoorbeeld behang/gordijnen -veel ahren van een huisdier -tv die het middelpunt van de kamer is.. ehct een te grote tv voor een te klein huis enzovoort |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Tegels en bruine leren banken en oudroze kleuren in het interieur zijn de vreselijkste dingen. Je kunt tegenwoordig bij blokker en marskramer en dat soort winkels ook van die hoge glazen of stenen vazen kopen waar een 1 of ander vogelnestje opzit. (van die bollen met wat stro). Ik snap het niet. Het is idd makkelijker om te zeggen waar je wel van houdt! Rood doet het altijd goed en veel mooie bloemen en geel en lichte zonnige kleuren! 's avonds kaarsjes! ![]()
|
![]() |
-Oranje
- Oudroze/wit/goud > die combinatie + YUK! - Te vol en te propperig - Te leeg - ongezellig, doods, kil Meeste dingen die hierboven zijn genoemd dus. Een woonkamer ( zowiezo elke kamer ) moet een beetje creatief zijn, dus niet zomaar overgenomen uit een programma als tv- woonmagazine ofzo. Kleurtjes zijn ook erg belangrijk. Heel koel is felroze ( niet dat het pijndoet aan je ogen ) met groen.
||
Citaat:
Wat ik lelijk vind: lichtgevende schilderijtjes met watervallen, modelauto's, kunstbloemen, laminaat, goud (van dat echt kitch), 'leen-bakker' meubelen (niet te omschrijven), een grote schouw met daarop de kampioensbeker van de plaatselijke voetbalclub, poster van ajax oid in de kamer, van de lelijke leren banken (met name die kleurtjes vaak... lichtroze of mintgroen), meubels met kitcherige motiefjes (weer die kleuren...), slechte verlichting, lamellen, witte tegels, glaze tafels (hoeft overigens niet altijd heel erg fout te zijn. Hangt van de omgeving af), witte meubels. ![]() Ik kan zo nog wel eventjes doorgaan. Ik vind interieur zelf heel belangrijk maar er zijn natuurlijk mensen die het niet belangrijk vinden, weinig geld hebben of mensen die gewoon een andere (in mijn ogen slechte) smaak hebben. Zolang het mijn huis maar niet is. Laatst gewijzigd op 05-05-2002 om 17:12. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en witte meubels KUNNEN ook mooi zijn als je heb in een strak 'lounge achtig' huis zet
||
Citaat:
Wat vreemden doen moeten ze zelf weten. maar igg. ik knap wel af op; * veel witte dingen * huizen waarin je nergens een tijdschrift ofzo kan ontdekken en dat je apmer op de bank durft te zitten omdat je bang bent dat het vies wordt * pastelkleuren * bloem dessins op gordijnen, banken etc. * geen houten meubels etc.
|
![]() |
Er zijn maar echt weinig dingen waar ik op afknap. Het moet er gewoon een beetje leefbaar eruitzien. En schoon. Dan maakt het me weinig uit hoe diegene zijn huis heeft ingericht. Ieder z n smaak.
Ik snap dat ook niet helemaal. Als je helemaal verliefd bent op diegene en zijn huisstijl staat je niet aan . Is dat dan een reden waardoor het niet akn werken tussen jullie?! ![]()
||
Citaat:
Eigenlijk zijn er zoveel dingen waar je op kan afknappen. Van die oude jaren 70 vloerkleden zijno ok zo lelijk.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Uhm tja de meeste dingen zijn hier boven wel genoemd eigenlijk, maar de combinatie van wit, oudroze en mintgroen is toch wel erg walgelijk, zeker als daarnaast dan een kast met swarovski staat en idd een te grote tv en ach bah...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
nimeto styling interieur en vormgeving Izaahization | 2 | 13-01-2016 14:43 | |
Verkeer & Vervoer |
Treinreizigers: hoe reist gij? Rodion | 118 | 26-11-2005 10:12 | |
ARTistiek |
Leeuw in interieur - Pyke Koch lucy48 | 10 | 29-01-2005 11:06 | |
Studeren |
Cibap interieur(,verf en management) vurrukkulluk | 7 | 04-10-2004 18:55 | |
ARTistiek |
[Graffiti] Wie kan betaald het interieur van een winkel bespuiten? D1984 | 7 | 11-01-2004 21:10 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Monologue interieure konijntje | 1 | 18-05-2001 21:46 |