Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2004, 15:58
Paris
Paris is offline
Kan je daar goed tegen? Als mensen bijv. bij je op bezoek komen en dan aan allerlei spullen gaan zitten of als mensen op school ongevraagd in je etui zitten te snuffelen. Irriteert jou dat mateloos of kan het je niks schelen? Vertel!

Ik kan daar niet tegen. Ik vind het zó irritant als mensen aan al mijn spullen gaan zitten, dan heb ik snel de neiging om het uit hun handen te willen pakken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-04-2004, 15:59
jet
jet is offline
het ligt eraan wat het is. ik wil niet dat mensen aan dingen komen waarvan ze weten dat ik het niet wil. en altijd netjes vragen moeten ze het...
Oud 09-04-2004, 16:00
Tommie/Aligogo
Tommie/Aligogo is offline
Als ze op school in mijn etui gaan wroeten kan ik daar best pissed om worden. Ik vind gewoon dat het mijn spullen zijn en ze daar met hun poten vanaf moeten blijven. Als je iets wil lenen vraag je het maar.
Oud 09-04-2004, 16:00
cimbomlu kiz
cimbomlu kiz is offline
ik kan er ook niet tegen, echt irritant ik wil ze dan slaan
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 16:01
Remqo
Remqo is offline
soms is het wel irritant maar ik maak er niet zo'n drukte om, als ik het maar terugkrijg.

het moet natuurlijk niet te vaak gebeuren dat ze aan mijn spullen rommelen, dan word ik wel pissig

Laatst gewijzigd op 09-04-2004 om 16:03.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 16:02
Faery
Faery is offline
[Paranoide speaking] :]

Slaan.
Oud 09-04-2004, 16:04
Myris
Myris is offline
Ik vind het erg irritant . Meestal vraag ik dan ook of ze daar mee op willen houden.
Oud 09-04-2004, 16:07
Verwijderd
Het ligt er een beetje aan wie het is en hoe erg ze aan alles zitten, maar meestal vind ik het irritant
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 16:08
Wokkeltje
Wokkeltje is offline
hangt er van af wat het is als het mijn gedichten zijn moeten ze snel weg wezen want daar kan ik niet tegen want daar zitten ook persoonlijke tussen agenda enzo vind ik niet echt erg zo lang er maar niks persoonlijks bij zit wel haat ik et als iemand ongevraagd op mun kamer is geweest
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 16:10
Verwijderd
Ik had een paar jaar geleden een soort dagboek in m'n tas zitten, die had ik áltijd bij me. En toen liet ik mijn tas een keertje in een lokaal liggen terwijl ik wat te eten ging halen oid. Toen ik terug kwam, zat er iemand in te lezen. Toen ben ik echt pissig geworden.

Maar als mensen op bezoek komen en hier iets bekijken, dan vind ik dat niet erg. Zolang ze maar geen kasten open gaan trekken.
Met citaat reageren
Thomas
Thomas is offline
Kan me er niet zo druk om maken, mits mensen normaal met mijn spullen omgaan.
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
Wokkeltje schreef op 09-04-2004 @ 17:08 :
hangt er van af wat het is als het mijn gedichten zijn moeten ze snel weg wezen want daar kan ik niet tegen want daar zitten ook persoonlijke tussen agenda enzo vind ik niet echt erg zo lang er maar niks persoonlijks bij zit wel haat ik et als iemand ongevraagd op mun kamer is geweest
Punctatie is wel een goed idee...
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 16:12
Verwijderd
Ik hou er niet van, en als mensen dat met mijn spullen doen, dan zorg ik ervoor dat ze in de toekomst niet meer bij mn spullen komen
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 16:13
Verwijderd
Als ze aan m'n agenda zitten raak ik nogal pissed, maar van mij mogen ze aan m'n etui zitten.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 16:15
Verwijderd
vind het verschrikkelijk

het is bijna het enige waar mensen me echt heel erg kwaad mee kunnen maken
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 16:17
Verwijderd
Soms vind ik dat heeel irritant, soms zit ik er niet mee. Etui of agenda vind ik eigenlijk nooit erg, maar andere dingen weer wel. Ligt ook een beetje aan wie het doet, en mijn humeur enzo.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 16:29
Verwijderd
Onbekende mensen mogen niet met hun handen aan mijn spullen zitten. Dat wil ik gewoon niet hebben.
Als in de klas een vriendin die naast me zit iets uit mijn etui pakt ofzo, vind ik het prima, haar mag ik
Maar onbekende mensen of mensen die ik niet mag, blijven met hun poten van mijn spullen, komen ze er toch aan, krijgen ze de wind van voren en begin ik te tieren en te schelden op ze. Is al een aantal keer gebeurd toen een zeker iemand verschillende keren in mijn schooltas zat te wroeten naar mijn engelse handelingsdeel. Daar blijf je dus vanaf met je handen.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 16:36
Verwijderd
normaal vind ik het niet erg, maar ik had een keer dat een klasgenoot dacht leuk te zijn om tipex op mijn nieuwe etui te doen.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 16:40
Verwijderd
als ik erbij ben vind ik het niet zo erg. maar laatst bijvoorbeeld hebben ze op school mn portemonnee gejat, en er 15 euro uitgehaald. daarbijhebben ze al mn pasjes bekeken, alles eruitgehaald en op de verkeerde plek weer teruggedaan.

ikkreeg de kriebels, en had haast de neiging om meteen een nieuwe portemonnee te komen. bah. ik vind dat eng.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 16:40
Verwijderd
Onbekende mensen en mensen die ik niet mag mogen nergens aan zitten. Vrienden van me mogen van mij wel aan mijn spullen zitten (maar wel met handschoentjes ).
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 16:41
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 09-04-2004 @ 17:17 :
Soms vind ik dat heeel irritant, soms zit ik er niet mee. Etui of agenda vind ik eigenlijk nooit erg, maar andere dingen weer wel. Ligt ook een beetje aan wie het doet, en mijn humeur enzo.
Oud 09-04-2004, 16:42
frozenfountain
frozenfountain is offline
Ik vind het vervelend als m'n zusje in m'n kast gaat rondsnuffelen. Maar ik doe het ook bij haar
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 16:43
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Maatk me niet zo veel uit, als er maar normaal met mijn spullen wordt omgesprongen
Oud 09-04-2004, 16:46
Liss
Liss is offline
Citaat:
Moonshine schreef op 09-04-2004 @ 17:07 :
Het ligt er een beetje aan wie het is en hoe erg ze aan alles zitten, maar meestal vind ik het irritant
Oud 09-04-2004, 17:05
Lionheart
Ligt er aan wie en waar het om gaat. In principe ongevraagd niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-04-2004, 17:25
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ligt er aan wie het doet en waar ze in snuffelen.
Oud 09-04-2004, 17:26
HDP'er
HDP'er is offline
Citaat:
cimbomlu kiz schreef op 09-04-2004 @ 17:00 :
ik kan er ook niet tegen, echt irritant ik wil ze dan slaan
Rustig blijven, geweld lost niets.
Oud 09-04-2004, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Tommie/Aligogo schreef op 09-04-2004 @ 17:00 :
Als ze op school in mijn etui gaan wroeten kan ik daar best pissed om worden. Ik vind gewoon dat het mijn spullen zijn en ze daar met hun poten vanaf moeten blijven. Als je iets wil lenen vraag je het maar.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 17:30
phensicske
phensicske is offline
'k Vind het verschrikkelijk, maar durf er niet altijd iets op te zeggen. Ik vraag het altijd en als ze dan zeggen dat ik het niet meer moet vragen, gaat het nog steeds onwennig.
Zo heb je ook van die toffe mensen die direct naar boven gaan, in je frigo kijken, balpennen ruilen zonder dat je het weet...
Argh, alleen mensen die ik héél graag heb mogen ongevraagd mijn spullen bekijken, nemen...maar dan nog niet alles.
'k Ben op mijn privé en mijn dingen gesteld.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 18:01
the spongeman
the spongeman is offline
ik vind het zwaar irri
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 18:05
nou en
nou en is offline
ligt eraan, wat het is en wie het doet.
zusjes die kleren lenen, als ze het niet hebben gevraagd, vind ik vreselijk.,
ik heb ook een "vriendin" en die moet altijd overal aanzitten.. alles wat nieuw is, als er iets ligt waar ze mee kan frummelen. Daar word ik echt boos om, zo spastisch is ze..
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 18:20
Sharin
Sharin is offline
Ik raak altijd geïrriteerd als mensen aan mijn spullen zitten als ze het niet gevraagd hebben.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 18:30
*Shorty*
*Shorty* is offline
ze mogen best overal aankomen, als ze het maar niet kapot gaan maken, nergens over gaan zeiken, niets ongevraagd lenen & niet naar m'n dagboek gaan zoeken (of andere privé aangelegenheden)
Oud 09-04-2004, 18:32
JA
JA is offline
Agenda, etui oid kan me neit zoveel schelen. Bij mij thuis vind ik het gewoon hoogstirritant.
Oud 09-04-2004, 18:33
Intruder
Intruder is offline
Irritant, maar ik doe het zelf soms ook als ik me verveel.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 18:42
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Ik kan het wel hebben, mits ze normaal doen. Maar ze moeten met hun poten van mn agenda afblijven.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 18:47
Silver rain
Silver rain is offline
Het kan me aardig irriteren. Thuis dan. Vooral als alles dan anders wordt teruggezet dan het eerst stond. Ja ik weet het, erg
Op school maakt het me niet veel uit
Oud 09-04-2004, 20:06
Electra
Electra is offline
ze doen maar, zolang ik er geen last van heb..
(ik kan er moeilijk kwaad om worden want ik doe het altijd ook zelf )
Oud 09-04-2004, 21:17
El Kim
El Kim is offline
Ik vind het wel zo netjes als ze dat eerst vragen
Oud 09-04-2004, 21:18
zwoesj
zwoesj is offline
Dan vraag ik eerst netjes of ze er af willen blijven, doen ze dat niet dan pak ik de spullen van ze weg.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 21:20
ikke_ik
ikke_ik is offline
ik kan daar dus ECHT NIET tegen... het maakt niet uit waar ze aan zitten, ook al is het helemaal niet prive fzo...
het gaat om het idee!! (god, wat klinkt dat erg)

ik moet helaas wel toegeven dat ik het ook altijd doe, dus ik heb eigelijk geen recht van spreken...
Oud 09-04-2004, 21:22
YPrue
YPrue is offline
Citaat:
Moonshine schreef op 09-04-2004 @ 17:07 :
Oud 09-04-2004, 22:02
Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik vind het vreselijk als het zoontje van m'n vriend alle kasten hier in huis open trekt
Oud 10-04-2004, 08:30
Laïs
Laïs is offline
Dat kan mij niet schelen. ik zit ook aan de spullen van hen,dus omgekeerd mogen ze het ook.
Oud 10-04-2004, 08:56
Verwijderd
Citaat:
Laïs schreef op 10-04-2004 @ 09:30 :
Dat kan mij niet schelen. ik zit ook aan de spullen van hen,dus omgekeerd mogen ze het ook.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 09:15
Verwijderd
het laat me allemaal koud, als ze maar met hun jatten van mijn trompetten afblijven
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 09:16
Shock
Shock is offline
Ligt eraan hoe waardevol het voor me is. Het meeste dat zo voor het grijpen ligt, vind ik niet zo'n probleem. Als het maar weer op de goede plek terugkomt.
Ongevraagd dingen 'lenen', dat vind ik wel ontzettend irritant
Oud 10-04-2004, 11:05
Miracle
Miracle is offline
Valt wel mee geloof ik. Op school maakt het me niet uit, want ik heb nooit echt persoonlijke spullen bij me en als vrienden aan m'n etui zitten vind ik dat ook niet erg. Als klasgenoten het doen die ik niet zo goed ken heb ik wel zoiets van "hey!".
In m'n kamer vind het meestal wel goed, zolang ze geen kasten op trekken en aan spullen komen die omvallen/kapot gaan.
Oud 10-04-2004, 11:09
Martjin
Martjin is offline
Vriend van mij uit me klas als je met hem praat zit ie altijd aan je etui of aan me touwtjes te kloten. Op zich wel irritant, maar kvin et vervelender als ze gewoon spullen pakken zonder te vragen
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 11:34
Verwijderd
Ik vind het irritant.. ik was thuis een keer iets aan het zoeken en iemand wilde helpen..nah jah, trok zomaar wat lades open, terwijl ik al zei dat het dáár zeker niet lag.. gatver, dat vind ik echt not done
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten