Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2004, 15:00
rodina
rodina is offline
Laatse paar keer wanneer ik sex heb met m'n vriendje doet het echt enorm veel pijn. Niet alleen wanneer ie naar binnenkomt, maar het blijft pijn doen. Eregister begon 't ook te bloeden, nog nooit eerder gehad, en vanacht ging het weer niet.
Wat kan dat zijn?
Ik ben wel geil genoeg, en hij doet ook enorm voorzichtig
Oud 10-04-2004, 15:03
juno
juno is offline
Jaaaah, we hebben er weer een! De candida schimmel heeft weer toegeslagen!

Dokter, zallfje, allebei vier weken smeren en over. Maar hij blijft altijd sluimeren, dus hou er maar rekening mee dat het nog wel vaker zal gebeuren.

Miconazol creme is ook zonder recept te koop, voor een paar euro bij de apotheek, zonder recept. Bij de eerste tekenen van jeuk of pijn al beginnen met smeren.

En joh, 60 % van de sexueel actieve mensen is op zijn minst drager ervan. Schaam je maar niet, je hoort bij de meerderheid hoor.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 15:05
rodina
rodina is offline
Citaat:
juno schreef op 10-04-2004 @ 16:03 :
Jaaaah, we hebben er weer een! De candida schimmel heeft weer toegeslagen!

Dokter, zallfje, allebei vier weken smeren en over. Maar hij blijft altijd sluimeren, dus hou er maar rekening mee dat het nog wel vaker zal gebeuren.

Miconazol creme is ook zonder recept te koop, voor een paar euro bij de apotheek, zonder recept. Bij de eerste tekenen van jeuk of pijn al beginnen met smeren.

En joh, 60 % van de sexueel actieve mensen is op zijn minst drager ervan. Schaam je maar niet, je hoort bij de meerderheid hoor.
het jeukt niet en doet verder ook geen pijn. Alleen met de sex
Oud 10-04-2004, 15:13
juno
juno is offline
Citaat:
rodina schreef op 10-04-2004 @ 16:05 :
het jeukt niet en doet verder ook geen pijn. Alleen met de sex
Zo begon het bij mij ook. En het ging niet over en werd ook niet erger. Maar ik had pijn, en dat was niet fijn.

Tot we een keer flink griep kregen. Minder weerstand, en toen sloeg het goed toe. We werden echt gek van de jeuk en de pijn, en tot onze stomme verbazing bleken we dus een schmmelinfectie te hebben. We hebben gesmeerd, en na een paar weken was eindelijk de pijn over! Oh, verrukking! Eindelijk weer lekker kunnen vrijen. Dat eerste stukje, dat was zo erg. Las hij eenmaal erin zat ging de pijn wel over, en dat schrale gevoel erna, ik nam het voor lief.

Kolder. Pijn hoort er niet bij, dan is er iets mis. Maar zoals gezegd: een vaginale infectie kan jaren sluimeren en kan zich openbaren in een veelheid van symptomen.

Maar ga alsjeblieft naar de dokter.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 15:25
Verwijderd
Jah de schimmel slaat weer toe!! Een ex van mij heeft dit ook gehad.
Het schijnt dat bijna iedere vrouw die schimmel heeft. Alleen drie kwart mertk er niks van. Nouja en als je helaas onder die ander kwart valt is het lastig maar er valt veel aan toe doen!!

Naar de dokter gaan en je bent er best snel vanaf.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 16:02
Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
powder-king schreef op 10-04-2004 @ 16:25 :
Jah de schimmel slaat weer toe!! Een ex van mij heeft dit ook gehad.
Het schijnt dat bijna iedere vrouw die schimmel heeft. Alleen drie kwart mertk er niks van. Nouja en als je helaas onder die ander kwart valt is het lastig maar er valt veel aan toe doen!!

Naar de dokter gaan en je bent er best snel vanaf.
Lieve schat, íedereen heeft de Candida-schimmel, hij komt alleen bij sommige mensen bij een lage weerstand in een hoger percentage voor en pas dan merk je er iets van.
Het is een schimmel die in je darmen zit.

Regels voor berichten