Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
je overschat taekwondo. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
wou je een toernooi organiseren ofzo? btw. ik zeg neit dat TKD kut is, ik zeg alleen dat híj het overschat ![]() tkd laat erg veel te wensen over op straat, of beter voorbeeld: in een druk café. Laatst gewijzigd op 20-04-2004 om 20:49. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vind taekwondo een verschrikkelijk mooie sport. Vooral om naar te kijken gezien mijn staat van lenigheid. Maar voor op straat vind ik het niet de eerste keus. Ik denk niet dat dat de reden moet zijn om op taekwondo te gaan. Ook zie ik taekwondo niet zo bar veel in freefights en andere mixed martial art stijlen. Dus ik wil het weleens zien dan. Maar ja, dat blijft denk ik toch vooral hypotethisch, want een toernooi of iets dergelijks organiseren om je eigen sport te bewijzen lijkt me niet echt een realistische optie . Meetings zijn op zich leuk, maar met een andere insteek ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() overigens is het niet de vechtsport die het persoon effectief maakt. het is de persoon die de vechtsport effectief maakt. |
![]() |
|
Oke ff mijn Top 3
1. Combat Ninjutsu/ Close quarter Combat (Bujinkan Ninjutsu kan ook volges mij): allebei met grepen worstelen, boksen/thaiboksen, wapen training en andere gevaarlijke grepen ![]() Close quarter combat wordt ook ergens hier in nederland gegeven, waar weet ik niet precies, moet je ff googelen ; Zeer efectieve sport ![]() 2. Romeins worstelen: Zeer gevaarlijk, grepen en alles erbij en shit, zéker icm met muay thai(thaiboksen) zeer effectief...... 3. Krav Maga: Israelische vecht sport, wordt ook onderwezen aan het leger van israel..... Zeer gevaarlijk, valt een beetje in het straatje van combat ninjutsu etc. etc. ; Grepen, stoten, worstelen, Kickboksen, en wapen training (leren met wapen om te gaan/ontwapenen etc. etc.) Als ik jou was zou voor 1 of 3 gaan, beter zou zelfs zijn als je echt goed wilt worden 1 én 3 allebei 2 x in de week, of anders 1 óf 3 3x per week..... Je kunt ook voor romeins worstelen en thaiboksen gaan (dan wel die combinatie he ) en dan word je ook wel een goede vechter, 3 x per week ofzo........ Nadeel is wel dat je geen wapentraining en bepaalde attitude meekrijgt, wat wel heel goed van pas kan komen als er bijv. iemand met een gun tegenover je staat ![]() ![]() Maar als je meer over 1 en 3 wilt weten zou ik zeker eens the bourne indentity checken, ook zowieso een vette film ![]() Als je nog vragen hebt PM je me maar ff ![]()
Laatst gewijzigd op 21-04-2004 om 18:35. |
Advertentie |
|
![]() |
|
ow!!! het is kali iniedergeval 'bijna' goed
![]() "Damon had to add bulk to his physique and study the Filipino martial arts discipline Kali . "It's very quick, three or four move blocking, trapping, destruction techniques," explained Nick Powell. "You don't see it on film very often, which was exactly its appeal to Doug. Since Jason Bourne is trained as a killing machine, the director wanted him to master a lethal fighting technique different from anything audiences have seen before." http://www.murphsplace.com/owen/film...professor.html |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Vechtsporttopic Verwijderd | 19 | 12-09-2010 14:05 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #56 deel 2 MartinV | 256 | 25-02-2009 18:54 |