Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2004, 17:35
Snakeboy
Snakeboy is offline
Behringer V-Tone (125euro, feedback)
http://www.music123.com/Behringer-V-...8187.music?t=4

Ibanez GRX 40 Jumpstart (219euro, feedback)
http://www.music123.com/Ibanez-Jumps...e-i67111.music

Iets Expensiver hoef ik niet,
Maar welke is het beste om te gebruiken voor de genres als:
Top40, Rock, Metal?
(echt dat keiharde overdrive geval hoeft ook niet, en kan niet bij zoiets cheaps)

En beiden hebben een versterker meegeleverd,
Ik neem aan dat die van mindere qualiteit zijn;
Maar kunnen 1 v/d 2 wel iets als distorbion/overdrive/clean?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-04-2004, 19:24
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Als je net begint, maakt het nog niet eens zoveel uit. Ik vind ze allebei niet echt top, maar als het alleen maar is om te leren, zodat je later een nieuwe kunt kopen om echt aan de slag te gaan als je zeker weet dat je het leuk vindt, zou ik voor de goedkoopste gaan!
Oud 12-04-2004, 19:43
Mindfields
Mindfields is offline
Een ex van me heeft die grx40, ik persoonlijk vind hem 100% het geld waard (hij is niet normaal goedkoop daar) dus... kzou zeker weten voor de ibanez gaan.
Oud 12-04-2004, 19:50
lifeafterdeath
lifeafterdeath is offline
Voor metal klinken Humbuckers gewoon het lekkerst. Die gitaartjes zijn volgens mij prima om mee te beginnen aangezien je voor dat geld redelijk veel ascesoires (of hoe je dat ook schrijft) bij. Versterkertjes zijn niet zo gigantisch goed maar je kan er iig prima mee horen wat je speelt.

Kwa gitaar is het absuluut "goedkope prut" maar die Ibanez is vrij goed om mee te beginnen. Over het algemeen is Ibanez altijd wel een redelijk goed merk kwa kwaliteit.

Ikzelf zou die Ibanez kiezen maar dat is puur omdat dat merk me meer ligt dan het andere. Maar dat kan ook prima spul zijn.

Ik zou zeggen neem de goedkoopste maar; heb je wat geld over voor als je echt door wilt gaan met spelen en dan kan je altijd je ouwe prut op marktplaats flikkeren en overstappen op wat beter materiaal.

Maar die Ibanez steekterwel bovenuit, mooi setje! Dus kan je ook zeggen.: Je koopt meteen een behoorlijk mooi gitaartje van een degelijk merk en van goeie kwaliteit.

je moet gewoon ff kijken naar je budget en nadenken hoe serieus je wilt gaan gitaarspelen.

Laatst gewijzigd op 12-04-2004 om 19:54.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 19:52
Snakeboy
Snakeboy is offline
Citaat:
Parallel schreef op 12-04-2004 @ 20:43 :
Een ex van me heeft die grx40, ik persoonlijk vind hem 100% het geld waard (hij is niet normaal goedkoop daar) dus... kzou zeker weten voor de ibanez gaan.
Ibanez en vooral Fender zijn ongeveer de beste gitaren,
Waar Behringer eigenlijk voor Deejaying is..begrijp ik dat die dus niet echt goed in gitaren is ofzo?

Maar ik las bij de Ibanez-Grx40,
Dat die ook vaak gebruikt werd door proffesionals: diegenen die in een band zitten en veel verdienen.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 19:56
Rieno
Rieno is offline
kijk eens op Harmony Central Daar zal gegarandeerd wel een review staan van de gitaren....ga ik toch wel vaak vanuit
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 19:58
Verwijderd
Professionals spelen geen GRX 40, vriend. Misschien wel Ibanez, maar niet dit model.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 19:59
Snakeboy
Snakeboy is offline
nou, ok, geen proffesionals, maar ik bedoelde gewoon mensen die goed kunnen spelen in bands

ik heb er wel een paar gezien anders
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 20:27
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Snakeboy schreef op 12-04-2004 @ 20:59 :
nou, ok, geen proffesionals, maar ik bedoelde gewoon mensen die goed kunnen spelen in bands

ik heb er wel een paar gezien anders
Doe die Ibanez, zoveel kwaliteit krijg je niet bij een andere gitaar voor dat geld.
Oud 12-04-2004, 21:39
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Parallel schreef op 12-04-2004 @ 21:27 :
Doe die Ibanez, zoveel kwaliteit krijg je niet bij een andere gitaar voor dat geld.
Heb je ook gelijk in. 220 Valt nog best wel mee...
Oud 12-04-2004, 21:52
count.me.out
count.me.out is offline
omg.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 13:46
Verwijderd
Citaat:
Parallel schreef op 12-04-2004 @ 21:27 :
Ik heb de afgelopen twee dagen al ongeveer tien posts gezien waarin jij loopt te praten over Ibanez starterssetjes. Echt, hoeveel vang jij per post?
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 14:27
FaZ
FaZ is offline
Ibanez sucks , vooral die starters-setjes. Ik heb er zelfs 1 meegemaakt die een bochel in zijn gitaar had zitten na een half jaar
Oud 13-04-2004, 21:13
MazeMouse
MazeMouse is offline
Waarom jezelf perse vast zetten op die 2 gitaren?
Ga gewoon naar feedback toe. Trek een gitaar uit het rek die binnen je budget valt.
Test hem en als die bevalt koop hem.

(en haal er dan gelijk een wat fatsoenlijkere 10-30 watt versterker bij want de versterkers bij zo'n pakket zijn vaak niet veel soeps)

Houd ook de Squire's in de gaten.
Die doen zeker niet onder voor die Ibanez gitaar (sterker nog. Jan Akkerman heeft zijn laatste album opgenomen met en Squire)
Oud 13-04-2004, 22:13
Brutus
Brutus is offline
naja k zou als ik jou was naar de yamaha setjes kijken.
niet veel duurder maar wel beter dan die 2.
Oud 13-04-2004, 22:30
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Brutus schreef op 13-04-2004 @ 23:13 :
naja k zou als ik jou was naar de yamaha setjes kijken.
niet veel duurder maar wel beter dan die 2.
Kwaliteit hoeft ook niet per defenitie duur te zijn
Oud 13-04-2004, 22:56
Brutus
Brutus is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 13-04-2004 @ 23:30 :
Kwaliteit hoeft ook niet per defenitie duur te zijn
nee natuurlijk niet.
maar een startersgitaar van yamaha is gewoon veel beter dan die 2 dingen. en zo'n 30euro duurder dan die ibanez.
Oud 13-04-2004, 23:36
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Brutus schreef op 13-04-2004 @ 23:56 :
nee natuurlijk niet.
maar een startersgitaar van yamaha is gewoon veel beter dan die 2 dingen. en zo'n 30euro duurder dan die ibanez.
Mwa, mijn ervaring met die pakketten is dat je maar gewoon geluk moet hebben of je er eentje hebt van goede kwaliteit. Over het algemeen zijn ze allemaal maar middelmatig.

En dan nog, het ligt altijd nog aan het gevoel van spelen.
Er zijn mensen die zweren bij Ibanez modellen, er zijn mensen die zweren bij Fender en je hebt er die spelen alleen nog maar op Gibson.
Net zoals je ook mensen hebt die tegenstander zijn van zoiets.
Het is gewoon allemaal eigen gevoel en mening.

Het beste is gewoon te kijken welke gitaar bij jou past door ze te bespelen. (kan de meerderheid zo'n ding nog zo geweldig vinden, als je een Les Paul kut vind spelen zul je er nooit een voorstander van zijn. Om maar een voorbeeld te geven)
Oud 14-04-2004, 16:37
Brutus
Brutus is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 14-04-2004 @ 00:36 :
Mwa, mijn ervaring met die pakketten is dat je maar gewoon geluk moet hebben of je er eentje hebt van goede kwaliteit. Over het algemeen zijn ze allemaal maar middelmatig.

En dan nog, het ligt altijd nog aan het gevoel van spelen.
Er zijn mensen die zweren bij Ibanez modellen, er zijn mensen die zweren bij Fender en je hebt er die spelen alleen nog maar op Gibson.
Net zoals je ook mensen hebt die tegenstander zijn van zoiets.
Het is gewoon allemaal eigen gevoel en mening.

Het beste is gewoon te kijken welke gitaar bij jou past door ze te bespelen. (kan de meerderheid zo'n ding nog zo geweldig vinden, als je een Les Paul kut vind spelen zul je er nooit een voorstander van zijn. Om maar een voorbeeld te geven)
Ja daarom zei ik yamaha omdat ze van betere kwaliteit zijn voor beginners gitaren

ik raadde yamaha aan omdat het een veelzijdig gitaar is (meer dan die ibbie en behringer) zodat hij later beter kan weten wat hij eigenlijk wil.

hoe moet hij nou weten welk gitaar bij hem past als hij zijn eerste gitaar wil kopen? een gitaar die lekker aanvoelt hoeft niet per se een goede keus voor je te zijn.
Oud 14-04-2004, 17:10
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Brutus schreef op 14-04-2004 @ 17:37 :
Ja daarom zei ik yamaha omdat ze van betere kwaliteit zijn voor beginners gitaren

ik raadde yamaha aan omdat het een veelzijdig gitaar is (meer dan die ibbie en behringer) zodat hij later beter kan weten wat hij eigenlijk wil.

hoe moet hij nou weten welk gitaar bij hem past als hij zijn eerste gitaar wil kopen? een gitaar die lekker aanvoelt hoeft niet per se een goede keus voor je te zijn.
Om te leren spelen moet je sowieso toch een gitaar hebben die lekker aanvoelt.
Ik bedoel het verschil tussen die gitaren hoor je als je net begint toch niet. Dan kan hij beter eerst leren spelen op gewoon iets waar hij zich lekker bij voelt en dan als hij het eenmaal kan iets duurder een fatsoenlijke gitaar kopen die wel bij zijn muzikale voorkeur past
(en sowieso, voor wat hij opnoemde zijn strat immitaties dan wel telecaster immitaties meer dan voldoende)

Wat ik hem wel aanraad is als begin versterker een Marshall MG10 te halen voor zo'n 80 euro bij de feedback.
Daar zit best een lekkere scheur (overdrive/gain) in voor zo'n klein begin versterkertje.
(overigens zijn de goedkoopste Yamaha die de feedback op de site heeft staan vrijwel gelijk aan de ibanez varianten dus dat maakt ook niks uit )

Laatst gewijzigd op 14-04-2004 om 17:12.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 17:20
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
snees schreef op 13-04-2004 @ 14:46 :
Ik heb de afgelopen twee dagen al ongeveer tien posts gezien waarin jij loopt te praten over Ibanez starterssetjes. Echt, hoeveel vang jij per post?
Hehehe, het was me zelf ook al opgevallen. Maargoed, tja, ik heb zelf op aardig wat beginnersgitaren gespeeld (aria pro II, fender squier, yahama 112/121/pacifica, blablabla) en ik vind Ibanez de betere. Maar bedankt voor de tip, denk dat ik maar eens geld ga vragen voor mijn reclame
Oud 14-04-2004, 17:27
Brutus
Brutus is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 14-04-2004 @ 18:10 :
Om te leren spelen moet je sowieso toch een gitaar hebben die lekker aanvoelt.
Ik bedoel het verschil tussen die gitaren hoor je als je net begint toch niet. Dan kan hij beter eerst leren spelen op gewoon iets waar hij zich lekker bij voelt en dan als hij het eenmaal kan iets duurder een fatsoenlijke gitaar kopen die wel bij zijn muzikale voorkeur past
(en sowieso, voor wat hij opnoemde zijn strat immitaties dan wel telecaster immitaties meer dan voldoende)

Wat ik hem wel aanraad is als begin versterker een Marshall MG10 te halen voor zo'n 80 euro bij de feedback.
Daar zit best een lekkere scheur (overdrive/gain) in voor zo'n klein begin versterkertje.
(overigens zijn de goedkoopste Yamaha die de feedback op de site heeft staan vrijwel gelijk aan de ibanez varianten dus dat maakt ook niks uit )
mwah een gitaarleek weet waarschijnlijk zelf niet hoe een gitaar hoort aant voelen. en dat is volgens mij ook de reden waarom hij zo'n topic opent.
en om zijn muziekale voorkeur te vinden is t beter om op een veelzijdig gitaar te gaan spelen.
Oud 14-04-2004, 17:28
Snuitermans
Snuitermans is offline
Als je jezelf wil bepreken tot deze 2 gitaren had ik voor de ibanez gegaan, zeker weten.
Oud 14-04-2004, 21:17
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Brutus schreef op 14-04-2004 @ 18:27 :
mwah een gitaarleek weet waarschijnlijk zelf niet hoe een gitaar hoort aant voelen. en dat is volgens mij ook de reden waarom hij zo'n topic opent.
en om zijn muziekale voorkeur te vinden is t beter om op een veelzijdig gitaar te gaan spelen.
Nou, zijn muzikale voorkeur geeft hij zelf al aan
Het is dus meer aan ons om hem te adviseren over welke gitaar daarbij past
Maar als we dat doen zou ik hem op dit moment een "Gibson Les Paul 50/60" aanraden omdat daar mooi helder mee te spelen is maar als het moet ook flink wat scheur uit te halen is.
Maar ik neem niet aan dat topicstarter daar zoveel geld voor over heeft.

Nu kunnen de voorstanders van Ibanez roepen van 'Ibanez is daar het beste voor' de voorstanders van Yamaha (jij ) kunnen dat ook zeggen en als ik nu hartstikke fan van Strat/tele modellen was had ik daar weer op blijven hameren.
Het geluids verschil zal hij niet (of niet goed) horen.

En het probleem blijft dat hij voor dat geld nooit 100% het 'perfecte' geluid zal krijgen en dus beter af is met een goedkope gitaar die voor hem lekker in de hand ligt dan nu al gelijk die extra 100 euro uit te geven om een 'net niet' geluid te hebben.
Die 100 euro kan hij dan beter gewoon apart houden en alvast gebruiken om door te sparen tot hij goed genoeg is om de 'geluids-issue' zelf te beoordelen en dan later een gitaar te kopen die perfect past bij wat hij zelf wil hebben

Zeker als hij nu die behringer koopt zal het voor de echte beginner niks uitmaken. Die is al blij dat ie kan rammen. Pedaaltje erbij voor stevige overdrive en gaan met die banaan. Letten op het 'perfecte' geluid moet je pas gaan doen als je het geld er voor hebt.

EDIT:
Plus wat heeft hij eraan als hij nu voor die 100 euro meer een Yamaha(pakket) haalt als er bij zo'n pakket vaak toch een kutversterker zit...
Face it, zolang hij niet aan een fatsoenlijke versterker zit zou hij er inderdaad een Gibson Les Paul aan kunnen hangen en dan blijft het geluid alsnog gaar....

Laatst gewijzigd op 14-04-2004 om 21:21.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 12:52
Brutus
Brutus is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 14-04-2004 @ 22:17 :
Nou, zijn muzikale voorkeur geeft hij zelf al aan
Het is dus meer aan ons om hem te adviseren over welke gitaar daarbij past
Maar als we dat doen zou ik hem op dit moment een "Gibson Les Paul 50/60" aanraden omdat daar mooi helder mee te spelen is maar als het moet ook flink wat scheur uit te halen is.
Maar ik neem niet aan dat topicstarter daar zoveel geld voor over heeft.

Nu kunnen de voorstanders van Ibanez roepen van 'Ibanez is daar het beste voor' de voorstanders van Yamaha (jij ) kunnen dat ook zeggen en als ik nu hartstikke fan van Strat/tele modellen was had ik daar weer op blijven hameren.
Het geluids verschil zal hij niet (of niet goed) horen.

En het probleem blijft dat hij voor dat geld nooit 100% het 'perfecte' geluid zal krijgen en dus beter af is met een goedkope gitaar die voor hem lekker in de hand ligt dan nu al gelijk die extra 100 euro uit te geven om een 'net niet' geluid te hebben.
Die 100 euro kan hij dan beter gewoon apart houden en alvast gebruiken om door te sparen tot hij goed genoeg is om de 'geluids-issue' zelf te beoordelen en dan later een gitaar te kopen die perfect past bij wat hij zelf wil hebben

Zeker als hij nu die behringer koopt zal het voor de echte beginner niks uitmaken. Die is al blij dat ie kan rammen. Pedaaltje erbij voor stevige overdrive en gaan met die banaan. Letten op het 'perfecte' geluid moet je pas gaan doen als je het geld er voor hebt.

EDIT:
Plus wat heeft hij eraan als hij nu voor die 100 euro meer een Yamaha(pakket) haalt als er bij zo'n pakket vaak toch een kutversterker zit...
Face it, zolang hij niet aan een fatsoenlijke versterker zit zou hij er inderdaad een Gibson Les Paul aan kunnen hangen en dan blijft het geluid alsnog gaar....
ik was het flink met je eens tot aan je edit

dat versterkertje van yamaha is zeker niet slecht, en geloof me beter dan die van ibanez en behringer. want ik heb er een gibson les paul aan hangen en t geluid is zeker niet gaar
Oud 15-04-2004, 13:17
FaZ
FaZ is offline
Ibanez is en blijft poep
Oud 15-04-2004, 16:50
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Brutus schreef op 15-04-2004 @ 13:52 :
ik was het flink met je eens tot aan je edit

dat versterkertje van yamaha is zeker niet slecht, en geloof me beter dan die van ibanez en behringer. want ik heb er een gibson les paul aan hangen en t geluid is zeker niet gaar
Dan nog zou ik persoonlijk liever een fatsoenlijkere versterker aanschaffen dan zo'n pakket ding. Die 40 euro die ik dan duurder uit zou zijn maken dan ook niks uit als het verschil in geluid tussen een Marshall oefenversterker en ieder willekeurig B-merk versterker er naar is. (en ik heb het getest bij verschillende pakketten, en alle merken die ik heb getest haalden het toch niet bij die marshall. (Yamaha, Squire, Ibanez en Samick)
Ik zeg niet dat ze slecht waren (natuurlijk zitten er enorm slechte tussen) ik zeg dat de marshall beter is
Oud 15-04-2004, 18:13
not2secure4u
not2secure4u is offline
Moest ik jouw zijn ging ik eigenlijk voor geen van deze ,
een outstanding gitaar is een Yamaha pacifica 112 ... kost 150 € ... Hele vette sound ... Heb em zelf ook (+ Ibanez Jem 7D BK O yes am so proud together with my line6 flex II and my rocktron the whole thing rocks) <--- offtopic
Moest ik echt kieze koos ik voor de GRX 40 van Ibanez ...

Nick
Oud 15-04-2004, 18:17
not2secure4u
not2secure4u is offline
Citaat:
FaZ schreef op 15-04-2004 @ 14:17 :
Ibanez is en blijft poep
Beste gitaren dat er zijn volgens mij alleen te zien hoe ver je erin gaat ... wil je een topklasse gitaar pak een Prestige Ibanez of een Jem reeks , als je mij een mooiere beter klinkende gitaar vind voor die prijs (1500€) laat het me weten dan smijt ik mijn boel weg ...
Gewoon topklasse Ibanez , zelf met een low budget rg 100+ ben je al een heel eind ....
EN dan nog het belangrijkste van al ...
Je gitaar maakt niet de man de man maakt de gitaar hoor , tzit zo in mijn vingers ...
Vele beseffen dat niet maar iemand die dat wel beseft laat een gitaar gemaakt uit plastiek goed klinken , mijn leerlingen verstaan da ook ni maar is eenmaal zo !
Luister naar Vai , Marcel coenen , Paul Gilbert , Mattias Enghklundh ... Geef die mensen bucht in hun handen en zij maken er weldegelijk kwalitatieve muziek mee ...
Tmag zelf handcrafted with axe and chainsaw zijn ...

Nick
Oud 15-04-2004, 18:28
FaZ
FaZ is offline
Jongen , lul niet zo poep.
Oud 15-04-2004, 18:35
not2secure4u
not2secure4u is offline
Citaat:
FaZ schreef op 15-04-2004 @ 19:28 :
Jongen , lul niet zo poep.
Is het dan bulshit wat ik allemaal zeg ?
Tis gewoon mijn opinion man !
Oud 15-04-2004, 19:31
jongen
jongen is offline
KOOP DIE IBANEZ!!!
ik heb zelf de grx140 en dat is echt de beste gitaar die je voor dat geld kan krijgen en dat andere ding is poepkwaliteit.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 13:10
Brutus
Brutus is offline
Citaat:
not2secure4u schreef op 15-04-2004 @ 19:35 :
Is het dan bulshit wat ik allemaal zeg ?
Tis gewoon mijn opinion man !
isn't that cute
Oud 16-04-2004, 19:09
Verwijderd
Citaat:
not2secure4u schreef op 15-04-2004 @ 19:17 :
Beste gitaren dat er zijn volgens mij alleen te zien hoe ver je erin gaat ... wil je een topklasse gitaar pak een Prestige Ibanez of een Jem reeks , als je mij een mooiere beter klinkende gitaar vind voor die prijs (1500€) laat het me weten dan smijt ik mijn boel weg ...
Gewoon topklasse Ibanez , zelf met een low budget rg 100+ ben je al een heel eind ....
EN dan nog het belangrijkste van al ...
Je gitaar maakt niet de man de man maakt de gitaar hoor , tzit zo in mijn vingers ...
Vele beseffen dat niet maar iemand die dat wel beseft laat een gitaar gemaakt uit plastiek goed klinken , mijn leerlingen verstaan da ook ni maar is eenmaal zo !
Luister naar Vai , Marcel coenen , Paul Gilbert , Mattias Enghklundh ... Geef die mensen bucht in hun handen en zij maken er weldegelijk kwalitatieve muziek mee ...
Tmag zelf handcrafted with axe and chainsaw zijn ...

Nick
Gast, de meeste virtuoso's zijn juist ontzettend gehecht aan een merk of model. Yngwie pakt alleen Strats volgens zijn eigen specificaties, praktisch alle gasten in dat circuit hebben signature modellen. Ik weet dat Steve Morse een MusicMan stock speelt, maar dat is wel zijn eigen signature model. Ritchie Blackmore heeft volgens mij wel puur stock Fender gespeeld. Als jij een mooi filmpje van Coenen, die op een elcheapo gitaar wat afspeelt, hebt, geloof ik je.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 21:20
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
snees schreef op 16-04-2004 @ 20:09 :
Gast, de meeste virtuoso's zijn juist ontzettend gehecht aan een merk of model. Yngwie pakt alleen Strats volgens zijn eigen specificaties, praktisch alle gasten in dat circuit hebben signature modellen. Ik weet dat Steve Morse een MusicMan stock speelt, maar dat is wel zijn eigen signature model. Ritchie Blackmore heeft volgens mij wel puur stock Fender gespeeld. Als jij een mooi filmpje van Coenen, die op een elcheapo gitaar wat afspeelt, hebt, geloof ik je.
Ik zou kunnen kijken of ik wat filmpjes van Jan Akkerman samen met Frans Brok op Squire's voor je kan regelen
(Dat je Frans Brok niet kent kan ik nog inkomen. Maar als gitarist dien je gewoon Jan Akkerman te kennen )

Sterker nog, Jan Akkerman zijn laatste CD is volledig opgenomen met een squire
Oud 17-04-2004, 09:26
not2secure4u
not2secure4u is offline
Citaat:
snees schreef op 16-04-2004 @ 20:09 :

Man toch , besef je nou echt niet dat het 80% in je vingers ligt ?
Geef me een Squier en ik laat dat toch gewoon als een goeje gitaar klinken ...
Simpel , je wilt overtuigd worden , ik maak filmpje met een Squier en zeg me dan of je iets uit een cheapo gitaar kan halen of niet , deal ?

Nick
Oud 17-04-2004, 11:32
Verwijderd
Citaat:
not2secure4u schreef op 17-04-2004 @ 10:26 :
Man toch , besef je nou echt niet dat het 80% in je vingers ligt ?
Geef me een Squier en ik laat dat toch gewoon als een goeje gitaar klinken ...
Simpel , je wilt overtuigd worden , ik maak filmpje met een Squier en zeg me dan of je iets uit een cheapo gitaar kan halen of niet , deal ?

Nick
Leer eens lezen, man. Ik ontken toch niet dat het vooral in je vingers moet zitten. Je moet alleen niet het argument gebruiken dat Gilbert en co. ook uit matige gitaren snelheid halen, want ze spelen gewoon niet op elcheapo gitaren. Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk. Filmpjes zijn altijd leuk .
Met citaat reageren
Oud 17-04-2004, 15:38
not2secure4u
not2secure4u is offline
Ok goed ,

Doe ik , zal filmpje maken ...
Ben site aant maken ook vlgnde week af , zet ikdaar alles op en post ik hier de link ..
Oud 17-04-2004, 15:58
Verwijderd
Citaat:
not2secure4u schreef op 17-04-2004 @ 16:38 :
Ok goed ,

Doe ik , zal filmpje maken ...
Ben site aant maken ook vlgnde week af , zet ikdaar alles op en post ik hier de link ..
Je huidige host schiet inderdaad niet echt op. 1,4 kBps, pijnlijk
Met citaat reageren
Oud 17-04-2004, 17:10
not2secure4u
not2secure4u is offline
Neej niet opgaan das van toen ik 2 maanden gitaar speelde
Das humiliating

Nick
Reageren

Regels voor berichten