Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-04-2004, 14:22
ilse
ilse is offline
heyy!
ik weet niet of dit hier hoort of op sexualiteit, maar goed.
mijn ex vriend heeft mij een keer gedwongen om hem te pijpen. ik wou dat niet, durfde niet en was er niet aan toe. maar nu heb ik een nieuwe vriend en die doet dan wel dingen bij mij. ik durf gewoon niet hem te pijpen omdat.. jha waarom eigenlijk, vindt het gewoon doodeng en helemaal nadat ik dat "verplicht" moest doen. ik voel me dan best wel schuldig. me vriend weet wat er gebeurd is, wat denken jullie dat ik moet doen??
xxx ilse
Oud 17-04-2004, 14:24
Verwijderd
gewoon je geen zorgen maken en vooral niet doen wat je niet wilt doen...

je vriend weet hoe het zit en als hij je respecteert etc blabla, dan zal hij niet willen dat je iets tegen je wil in doet
Met citaat reageren
Oud 17-04-2004, 14:26
Young Grow Old
Young Grow Old is offline
nooit iets doen wat je niet wilt (op gebied van seks zeker). hij zal het misschien jammer vinden, maar als jij het echt niet durft, moet je het gewoon niet doen

en daarbij: het kan later natuurlijk nog altijd komen. en je hoeft niet meteen zijn zwans in je mond te nemen en te zuigen, maar het kan ook heel rustig opgebouwd worden..gewoon een keer met je lippen erlangs strelen en dan verder niks en volgende keer een stapje verder ofzo. als hij je echt leuk vindt, moet hij het begrijpen (zeker met je eerdere slechte ervaringen)
Met citaat reageren
Oud 17-04-2004, 16:18
VanDalen
Hi Ilse,

Heel logisch dat je het nu niet aandurft...
Maar durf je hem, je vriend en zijn penis, nog wel
aan te raken tijdens sex?
Misschien als je na een tijdje misschien toch eens
wilt proberen heel voorzichtig iets doen...

Maar zoals de anderen ook al zeiden, nooit iets doen
waar jij je niet goed bij voelt en ook zeker niet als compensatie
om je vriendje nu wel dingen bij jou doet..
Zo werkt het simpelweg niet! Suc6
Met citaat reageren
Oud 17-04-2004, 16:19
AngelLena
AngelLena is offline
helemaal niets doen voordat je er klaar voor bent en het zelf wil. Dat dient je vriend te begrijpen aangezien hij weet wat er gebeurd is en als hij dat niet doet, schop em dan maar rustig de deur uit, want dan heeft ie geen respect voor jou. Maar daar gaan we niet vanuit.
Oud 17-04-2004, 16:25
raarheid
raarheid is offline
Ik heb ook erg slechte ervaringen met een exvriend, hij werd agressief als ik iets niet deed, meerdere x-en geslagen/geschopt etc. en 2x is een vriend van me ertussen gaan staan en die heeft ook een x een klap opgevangen. Dit was niet op sexueel gebied (op 1 x na dan) maar bijv. zijn klusjes opknappen etc.etc. ging soms aardig ver, 1x was het dus wel op het gebied van sex ik MOEST wat bij hem doen (hij had overigens toen nog niets bij mij uitgevoerd, dus het was geen ruilhandel of hoe je het ook wil zien)... ik was er iid nog niet aan toe, durfde niet, bang om te falen (heb zware vorm van faalangst dat ook geldt voor zulk soort dingen), uiteindelijk heb ik hem zo hard raak terug geschopt datie volgens een vriend van me 3 dagen later nog kreupel liep ivm dat het in zn kruis was hehe Ik ging diezelfde dag dat dat gebeurde namelijk al op vakantie, 3 weken later toen ik terug kwam hem tegen en zei die dat het hem speet... Nahh sorry excuzes niet aanvaard. Ik merk dat ik nu ook enorm onzeker ben op jongensgebied, durf niets en ben niet echt 'ondernemend'...

Mijn huidige vriend heeft bij mij alles al gedaan, we hebben nu 3.5 maand, ik vrijwel niets bij hem Ik wil wel, maar durf het ook niet... hij weet in grote lijnen wat er met mn ex is gebeurd, en hij geeft nu wel **stille**hints.. pakt mn hand soms beet in richting tot... maar hij accepteerd het ook als ik niet wil.. we hebben het er veel over gehad, gewoon omdat ik me schuldig voel etc. mijn vriend zei dat ie het wel jammer vond, maar hij alle geduld heeft en dat het vanzelf wel komt..."als jij het nog niet durft heb ik dat maar te accepteren".

Praat er gewoon veel over, ik en mijn vriend verschelen 4jaar en hij weet in verhouding tot de jongere jongens (ala 16 ofzw) zich beduidend beter in te houden, voor mij dus alleen maar fijn ik en mijn vriend hebben het er ook al aardig wat keren over gehad... en idd zoals al eerder is genoemd stap voor stap opbouwen, ik ben nu al 3maanden bezig Komt vanzelf wel.. ben ik van overtuigd!! veel suc6 en sterkte meissie!!
Oud 17-04-2004, 16:29
raarheid
raarheid is offline
Mijn vriend weet trouwens dat ik erg onzeker ben; "schop, sla,kietel me, scheld tegen me als ik te ver ga"... Moet ie toch mee oppassen hur, kan je nog weleens misbruik van maken

nogmaals veel suc6!! en SLA hem idd de deur uit als hij dat respect niet voor je kan hebben
Oud 17-04-2004, 17:34
Verwijderd
Het is ook eng, zéker als je er zo'n slechte ervaring mee hebt.
gewoon rustig aan doen, het hoeft niet, je zegt in een ander topic dat je wel sex met je vriend hebt, nou, daar is hij al hartstikke blij mee als het goed is .

Dat je niet bang bent voor het hele mannelijk geslacht, daarmee ben je al een heel eind. En je hebt een vriend die om je geeft, hij wil echt niet dat je iets doet wat je niet durft.

Gewoon rustig aan doen, zoals ik al zei . En op een dag denk je misschien 'he, nu wil ik het wel eens proberen', en dan probeer je het en dan blijkt het best leuk te zijn . Of niet, en dat is ook geen ramp.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 08:52
Elmoo
Elmoo is offline
Praat er gewoon over met je vriend. Als hij van je houdt begrijpt begrijpt hij je probleem en zal hiervoor respect tonen. En als je er echt klaar voor bent en het aandurft, dan pas beginnen! En niet eerder, anders krijg je spijt en onzekere gevoelens net als bij de vorige keer. En praten over je problemen is misschien wel het belangrijkste van een relatie Sterkte!
Oud 18-04-2004, 10:01
Some
Some is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 17-04-2004 @ 15:24 :
gewoon je geen zorgen maken en vooral niet doen wat je niet wilt doen...

je vriend weet hoe het zit en als hij je respecteert etc blabla, dan zal hij niet willen dat je iets tegen je wil in doet
gefeliciteerd !
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 10:07
Some
Some is offline
Maarre ... zoals al gezegd: nooit iets doen wat jij niet wilt op sexgebied, dat accepteer je vriendje heus wel als je dat tegen hem zegt.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 09:50
Mike_Inez
Mike_Inez is offline
ik wil het eigelijk niet eens omdat ik weet dat mn vriendin het maar nix vind. ik kan er dan ook niet van genieten...sex/vrijen doe je samen.
Maar misschien ben ik wel ouderwets omdat voor mij sex zonder liefde niet hoeft

het is toch ook een gouden regel, nix doen wat je niet wil. anders schop je em het bed maar uit. (alhoewel ik snap dat iemand het niet durft te zeggen)
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 10:45
Punkygirl
Punkygirl is offline
Neem de tijd.. Ik heb het ook gehad.. precies hetzelfde..
Op een gegeven moment krijg je zelf zoiets van "heey laat ik dat eens gaan doen"
En je vriend moet dat maar accepteren anders is het echt een klootzak.
Oud 21-04-2004, 17:07
ilse
ilse is offline
hey!

bedankt voor de reacties, heb het er nog een keer met me vriend over gehad en toen geprobeerd... erg eng maar me vriend was vet lief tegen me en hij zei ook dat het niet erg was als ik het niet deed. het viel me toch wel mee, alleen ik merkte wel (en me vriend merkte het ook) dat ik een partijtje aan het shaken was, niet grappig. Kon een beetje moeilijk de trap op later

ik was blij met jullie reacties want nu was ik zekerder over dat het niet 'moest' en dan valt er al een hele druk weg!! THANX!!

Dikke Kus, Ilse
Oud 21-04-2004, 17:35
marieke_gekkie
marieke_gekkie is offline
heey meisie!

nou ik weet het wel hor! als je gedwingt ben en je moe het nog een keer doen maar dan met vrije wil dan is het heel erg moeilijk!
en als je er nog niet aan toe bent dan moet je het zeker niet doen. pas als jij er aan toe ben dan zou ik het pas gaan doen. dus zeker niet bang zijn dat je vriend het uitmaakt want hij heeft genoeg plezeier aan jou hoor meid! dus als je het nie wil niet doen!

het komt nog wel hoor! en anders probeer wat als je er wel aan toe bent... en laat hem sturen als je bang bent iets fout te doen.

groetjes kussies marieke!
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 07:08
VanDalen
Citaat:
illie1987 schreef op 21-04-2004 @ 18:07 :
hey!
bedankt voor de reacties, heb het er nog een keer met me vriend over gehad en toen geprobeerd... erg eng maar me vriend was vet lief tegen me en hij zei ook dat het niet erg was als ik het niet deed. het viel me toch wel mee, alleen ik merkte wel (en me vriend merkte het ook) dat ik een partijtje aan het shaken was, niet grappig. Kon een beetje moeilijk de trap op later
ik was blij met jullie reacties want nu was ik zekerder over dat het niet 'moest' en dan valt er al een hele druk weg!! THANX!!
Dikke Kus, Ilse
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten