Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Bekijk resultaten poll: Met wie zou jij praten?
Vrouw, Nederlands, ong. 20-40 jr. 80 63.49%
Vrouw, Nederlands, ong. 40-60 jr. 10 7.94%
Vrouw, Allochtoon,vrouw met inzicht in andere cultuur, ong. 20-40 jr 12 9.52%
Vrouw, Allochtoon,vrouw met inzicht in andere cultuur, ong. 40-60 jr 3 2.38%
Man, Nederlands, ong. 20-40 jr. 15 11.90%
Man, Nederlands, ong. 40-60 jaar. 4 3.17%
Man, Allochtoon, man met inzicht in andere cultuur. Ong. 20-40 2 1.59%
Man, Allochtoon, man met inzicht in andere cultuur. Ong. 40-60 0 0%
Aantal stemmers: 126. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2004, 01:22
Verwijderd
Ik heb een vraag aan jullie allemaal en ik ben er zeer serieus bij.

Voor school ga ik een werkstuk maken over loverboy's, dat zijn jongens die meisjes inpalmen met "liefde" en cadeau'tjes en daarna de prostitutie indwingen.

Stel je kent iemand die in de prostitutie zit, gedwongen. Of je zit er zelf in, wederom gedwongen en je wilt er met iemand over praten van een hulporganisatie, met wie zou jij dan het liefst praten?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-04-2004, 02:16
feline
feline is offline
't is dat ik niks anders te doen heb..
Oud 18-04-2004, 06:25
Verwijderd
Ik heb niet gestemt. Waarom niet? Omdat het me helemaal niet uit maakt, zolang diegene mij of die vriendin of wie dan ook maar kan helpen!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 08:28
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 18-04-2004 @ 07:25 :
Ik heb niet gestemt. Waarom niet? Omdat het me helemaal niet uit maakt, zolang diegene mij of die vriendin of wie dan ook maar kan helpen!
Oud 18-04-2004, 08:58
Verwijderd
Maakt me niet zoveel uit, maar als ik toch mag kiezen met de vrouw, nederlands, 20-40 jaar.

Anders de vrouw, allochtoon, 20-40 jaar.

Omdat ik het liefst praat met iemand waar ik het meest gemeen mee heb.

Laatst gewijzigd op 18-04-2004 om 10:49.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 09:21
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ja, ik zou ook liever praten die jonger is
Oud 18-04-2004, 09:39
Verwijderd
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 09:51
Verwijderd
Nouja, wie dan ook is op zich goed in zo'n situatie, dan ben je toch allang blij dat je uberhaupt met iemand kan praten, maar het liefst een nederlandse vrouw van 30-50 jaar, maar dat staat er niet bij .
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 10:09
alguien
alguien is offline
Jemig, als het iemand van een hulporganisatie is, dan ben je toch sowieso blij dat je met diegene praat en dan let je er echt niet op wat voor kleur die persoon heeft of hoe oud... Misschien dat ik wel liever met een vrouw zou praten, maar goed, das logisch...
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 10:19
Miss Helena
Miss Helena is offline
Met een Nederlandse vrouw, ong 20-40 jaar.

Ik maak geen onderscheid in afkomst ofzo, maar de eerste aan wie ik dacht was mn mentor. Als mij zoiets zou gebeuren zou ik met haar willen praten, en zij valt in deze categorie. Vandaar
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 10:20
pure_evil
pure_evil is offline
ik zou in princiepe met allemaal wel kunnen praten, maar omdat je geen meerdere mogelijkheden kon aankruisen, heb ik maar voor de eerste gekozen.
Oud 18-04-2004, 10:47
Verwijderd
Blij om te horen dat het voor de meeste niets uitmaakt met wie ze praten.

Blijf vooral stemmen...
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 11:14
Severus
Severus is offline
Hier heb ik op gestemd:

Man, Nederlands, ong. 40-60 jaar.

Oud 18-04-2004, 14:20
Sade
Sade is offline
Het maakt me ook niet zoveel uit, maar ik zou toch het liefst wel met een vrouw praten.
Ik heb gestemd: Vrouw, Allochtoon,vrouw met inzicht in andere cultuur, ong. 40-60 jr.

Ik krijg dan een oudere Surinaamse of Indonesische vrouw voor ogen, iemand die vertrouwen wekt en waar je alles tegen kunt zeggen
Oud 18-04-2004, 15:35
The0
The0 is offline
Citaat:
Oud 18-04-2004, 16:28
Liss
Liss is offline
Citaat:
alguien schreef op 18-04-2004 @ 11:09 :
Jemig, als het iemand van een hulporganisatie is, dan ben je toch sowieso blij dat je met diegene praat en dan let je er echt niet op wat voor kleur die persoon heeft of hoe oud... Misschien dat ik wel liever met een vrouw zou praten, maar goed, das logisch...
Oud 18-04-2004, 16:59
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Ik heb niet gestemd. Waarom niet? Omdat het me helemaal niet uit maakt, zolang diegene mij of die vriendin of wie dan ook maar kan helpen!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 17:50
kleinedraak
Ik heb gestemd op vrouw 20-40, helaas kon ik maar op een ding stemmen anders had ik ook op vrouw 40-60 gestemd. Ik praat niet graag met mannen dus die vallen sowieso af, en de vrouw maakt me niet uit hoe oud ze is. Als ze maar lief en begripvol is. Ik denk dat een meisje sowieso over zoiets niet zo snel met een man gaat praten, en dan al helemaal niet met een allochtone man, nja dat is dus mijn mening want ik heb gelukkig deze situatie niet meegemaakt en ik denk ook niet dat dit mij zal overkomen. Succes ermee he!

Laatst gewijzigd op 19-04-2004 om 09:55.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 19:05
Verwijderd
Citaat:
kleineghcdraak schreef op 18-04-2004 @ 18:50 :
ik denk ook niet dat dit mij zal overkomen. Nee, ga nu nix zeggen. Ik val A) niet op buitenlanders, B) niet op jongens die slijmen met kadotjes enzo.......mja.........Succes ermee he!
ga ik toch doen, het is achterhaald om te denken dat loverboy's alleen allochtoon zijn. Uit onderzoek is gebleken dat momenteel ongeveer 2/3 "allochtoon" is de meerderheid maar toch een derde is van nederlandse komaf.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 19:11
Dolores
Dolores is offline
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 19:18
Balance
Balance is offline
Het scheelt nogal wat of het gaat om iemand anders helpen of als je zélf in die situatie zit.

Als ik zélf gedwongen prosituee was en hulp ging zoeken, dan het liefst een Nederlandse vrouw tussen de 20 en 40. Ik moet aan haar heel wat vertellen en ik denk dat ik zo'n vrouw het snelst en best zou vertrouwen.
Maar als ik iemand anders zou willen 'redden' dan maakt het me echt niet uit wie ik moet inschakelen. Als er maar iemand is die me wil helpen en m'n vriendin uit die positie wil halen.
Oud 18-04-2004, 19:20
Iduna
Iduna is offline
Qua hulpverlening, als je dat nodig hebt, dan kies je diegene waar je je het prettigst bij voelt, lijkt me.
Voor mij maakt het niet uit of het een man is of een vrouw. Ik praat met beiden net zo graag. (Waarschijnlijk iets moeilijker over deze kwestie maar dat ligt dan niet aan de hulpverlener.) Als hij/zij jouw verhaal wil aanhoren, je niet gelijk veroordeelt en je zo goed mogelijk probeert te helpen, dan zit het goed.
Allochtoon of niet, als hij/zij de Nederlandse taal maar goed beheerst. (Ik ben zelf overigens ook een allochtoon hoor. )
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 15:14
Verwijderd
Met het woord allochtoon bedoel ik ook aan te duiden dat iemand van een andere cultuur is maar wel nederlands kan misschien ook wel een andere taal.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 15:59
Somebody Special
Somebody Special is offline
Man 40-60

Ik kan sowieso beter met mannen dan met vrouwen praten en dan liever een wat oudere, die meer levenservaring en dus over het algemeen ook meer kennis heeft dan een jongen/man van ongeveer mijn leeftijd.
Oud 19-04-2004, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Man, Nederlands, ong. 20-40 jr.
Man, Allochtoon, man met inzicht in andere cultuur. Ong. 20-40
Ja, laat ik hier eens op ingaan

Ik zou met een hulpinstantie praten, klaar.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-04-2004, 16:36
Verwijderd
Natuurlijk, maar met die mensen bedoel ik ook mensen van een organisatie/instantie....
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 16:51
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
sybje schreef op 19-04-2004 @ 16:14 :
Met het woord allochtoon bedoel ik ook aan te duiden dat iemand van een andere cultuur is maar wel nederlands kan misschien ook wel een andere taal.
Ja dat begrijp ik wel maar je zei in eerdere post dat er zowel allochtone als autochtone loverboys zijn (als je dat zo mag formuleren), dus vandaar dat het me niet uitmaakt. Hmm, ok meer zijn er van allochtone komaf maar toch, het gaat om het idee, lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 17:13
Cinamon
Cinamon is offline
In elk geval een vrouw 20-40 jr. Of ze allochtoon is of niet maakt me vrij weinig uit. Maar ik heb dit gekozen omdat ik het makkelijker vind om tegen iemand te praten die zelf ook jong en vrouw is. Ik voel me zowiezo al vaak ongemakkelijk bij mannen dus ja.
Ik heb overigens gestemt op Nederlands vrouw 20-40, maar zoals ik al zei maakt het me niks uit. Voor hetzelfde geld spreekt ze geen woord Nederlands, zolang ze me maar kan helpen.
Oud 20-04-2004, 07:19
Verwijderd
Citaat:
*Juliah* schreef op 19-04-2004 @ 17:51 :
Hmm, ok meer zijn er van allochtone komaf maar toch, het gaat om het idee, lijkt me.
Dat is de laatste jaren sterk aan het afnemen de nederlandse mensen krijgen langzaam maar zeker de "markt" in handen...

Maar helaas kunnen we daar niet trots op zijn, ik bedoel zijn de nederlanders ergens een keer goed in....

If you know what I mean.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 16:12
Cruz
Cruz is offline
Vrouw, 20 - 40 jaar.
Of ze Nederlands of Allochtoon is maakt mij echt niets uit.
Oud 09-07-2004, 08:09
Verwijderd
ok
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 08:29
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
kastdeur schreef op 18-04-2004 @ 17:59 :
haha... dat wilde ik ook doen

maar goed... het maakt mij dus allemaal niet uit.
Oud 09-07-2004, 10:10
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
idemdito
Oud 09-07-2004, 14:09
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
ik heb Vrouw, Allochtoon,vrouw met inzicht in andere cultuur, ong. 20-40 jr gestemd, maar ik ben er niet echt zeker van.
hangt eraf wat voor allcohtoon. en een niet-allochtoonse vrouw kan toch ook inzicht hebben in andere culturen?

20-40 jaar of 40-60 jaar haalt niet zo uit. maar ik denk dat 40-60 jaar wat minder...hoe zeg je dat...inzicht heeft op de wereld van nu.
zo. dat heb ik mooi gezegd
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 15:19
Charlottetje
Charlottetje is offline
Hulp is hulp en daar draait het uiteindelijk om, dus dan mag de persoon niet zoveel uitmaken.
Tsja, het liefst wel een vrouw, niet te jong niet te oud, het liefst ergens in de 30 denk ik, maar stel je voor dat het zo'n gevoelloze tr*t is, dan heb ik toch liever een man, maar als ik heel eerlijk mag zijn, het liefst wel Nederlands
Oud 09-07-2004, 15:41
Verwijderd
Vrouw, 20 - 40 jaar, Nederlands of sllochtoon maakt me echt niets uit. Waarom liever een vrouw? Geen idee, voelt voor mij fijner. En het liefst iemand die dicht bij mijn eigen leeftijd - of die van de vriend(in) - zit.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 16:31
Sprinkle
Sprinkle is offline
Citaat:
Oud 09-07-2004, 16:56
Silver rain
Silver rain is offline
Ik zou me het veiligst voelen bij iemand waar ik het meeste mee gemeen heb. Dat is in dit geval de niet-allochtone vrouw 20-40, maar het maakt me niet zo veel uit.
Reageren

Regels voor berichten