Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ff googlen voor link ![]()
|
![]() |
Audiograbber is een handig programma voor jou. Ook handig, gebruik ik zelf altijd: je kan hem automatisch de pc af laten sluiten nadat ie klaar is. Dus laat 'm mooi 's nachts rippen. Met bijgeleverde plugin kan een bitrate van 320 worden gehaald, met de standaard maar 56. Het is wel een gekraakte versie maar anders kom je op een demo uit. Hij leest automatisch uit een database, mits je geen zelfgecompileerde cd's hebt. Ik heb 'm hier online gezet voor je, de plugin is hier te vinden. Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() www.exactaudiocopy.de www.ping.be/satcp --> tutorial En op SatCP's site kun je ook wel links vinden naar L.A.M.E. |
![]() |
||
Citaat:
http://users.pandora.be/satcp/ ![]() Laatste nieuwe LAME: http://mitiok.cjb.net/
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
uuuhm, dbpoweramp
||
Citaat:
![]()
|
Wavelab, volgens mij ondersteunt ie ook CDDB, ik gebruik het eigenlijk nooit omdat ie de tracks niet maar zoals ik ze wilt...
Dus ik hou www.allmusic.com achter de hand om te kopieren en te plakken. Lekker omslachtig. ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Centraal] Audio/Video dafelix | 500 | 11-07-2005 19:19 | |
Software & Hardware |
[Speakers] Discussie-topic Speakers Sublime85 | 132 | 14-04-2004 22:41 | |
Software & Hardware |
Waarmee rippen/encoden jullie je cd's? 'I'he Prophet | 36 | 23-11-2003 18:40 | |
Software & Hardware |
Van CD naar MP3?? Engadin | 23 | 31-05-2003 13:30 | |
Software & Hardware |
[mp3] weet iemand een goede ripper?? Verwijderd | 13 | 20-12-2002 19:27 |