Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Jah ik heb het zelfde probleem als ik op XP wil spelen, je hebt geen OpenGL drivers.. Je kan die proberen te downloaden bij www.glsetup.com , maar bij mij lukte het nog niet (drivers zijn wel 85 Mb groot) Dus ik speel hem nu onder 98, daar draaut tie moeiteloos (PS. je hebt geen 3dfx Cker !)
|
![]() |
Zijn gewoon drivers die je kaart opmaliseert gaat ie sneller lopen.
Maar dat probleem ligt gewoon aan jouw video drivers. En wat is er trouwens mis met een tnt 2 heb zelf nog een gforce 256 32mb en sof 2 mp test draait vlot. Dit is een link van de drivers van jou video kaart meschien heb je er wat aan: http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=drivers En voor de install moet je gewoon jou oude drivers verwijderen en op nieuw opstarten (nie schrikken van pictogrammen ![]() Ik hoop dat het lukt. |
![]() |
|
T gaat echt goed ik zit gewoon echt iedere keer in de top 3
de eerste keer dat ik t deed he? toen zat ik eerst in een half potje maar de volgende hele ronde heb ik helemaal meegedaan half uur geloof ik en ik was 4de met 100 zoveel frags. netjes dacht ik toch wel ![]() Leuk voor mij uhm Hellracer ik heet daar Gully *niet lachen ![]() Tja ik zit vaak in TDM (maar die andere dingen doek ook wel) en uhm jah servers hmmmz kan ik niet veel zinnigs over zeggen jolt.co.uk survurs die misschien t vaakste maar goed dies ook erg druk meestal vol dus das niet zo'n goede om op af te spreken
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
4600 is ongeveer 5 tot 10% sneller dan de 4400. De 4400 is ongeveer 12% over te clocken, de 4600 is 10% over te clocken. Als je wilt gaan overclocken is de 4400 goed, zeker als je niet zoveel geld beschikbaar hebt. Anders voor de 4600 gaan ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
--------------------------------------------------------------------------------
TREURIG NIEUWS VOOR DE SOF 2 FREAKS(INCLUDING ME ) SOF 2 IS UITGESTELD KIJK VOOR OP DEZE LINK http://games.telenet.be/index.php?newsid=1141 IK hoop dat het een grapje is Laatst gewijzigd op 09-05-2002 om 12:18. |
![]() |
|
volges mij is dat een typvout, het is toch van winter 2001 naar lente 2002??? volgens mijn bronnen was de release date gepland voor mei 2002. nadat ie was uitgesteld dus. oorspronkelijk zou die rond de jaarwisselling al uitkomen.
of die gast bedoelt winter 2002 lente 2002 (ofwel mei ipv feb of maart)
|
Verwijderd
|
ik en een paar vrienden hadden t erover eentje beweerde dat de Gforce 4 (die zit er beneden in nieuwe comp zo kwam t ter sprake) slechter was dan de voorganger(s) en dat ze m die naam maar gegeven zouden hebben omdat t dan nieuw oogt en daardoor over komt als beter
nouja en toen zei ik dus dat ik een TNT2 had en toen kwam t er dus op neer dat die toch net weer een beetje harder zuigde jah klopt ook je hebt van alle geforce series een mx variant en een gti de gti zijn de high end kaarten en de mx de budgetkaarten. Een GF3 TI500 is sneller als een GF4MX |
![]() |
||
Citaat:
ik zou de turbodiesel 4200 kopen.. die is paar dagen uit en heeft wel een mooi prijsje.. iets onder 200 euro dacht ik
|
![]() |
|
|