Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-04-2004, 13:54
Madgirl
Madgirl is offline
Een jaar geleden heb ik een jongen leren kennen met uitgaan. Ik noem hem maar even M. We gingen veel met elkaar om, maar ik had al met iemand uit Rotterdam. Omdat Rotterdam en Sneek wel erg ver uit elkaar ligt, en omdat ik die jongen M. wel erg leuk begon te vinden, heb ik het uitgemaakt met die jongen uit R'dam. Snel daarna kreeg ik wat met M.
Ik heb nou 4 maanden met hem. Maar de laatste tijd gaat het niet zo goed met me. Ik zit een beetje in de knoop met mezelf. Ik ben al niet zo'n iemand die haar gevoelens snel uit. Ook niet bij mijn ouders. Maar aan M. vertelde ik toch wel zoveel mogelijk wat er allemaal in me hoofdje om ging. Maar de laatste tijd wil dat niet zo goed meer. Ik reageerde steeds kortaf op hem, of antwoorde helemaal niet. Logisch dat hij dat niet leuk vind. Ik ook niet.
Deze zondag ging het wat beter dacht ik. Ik had die donderdag ervoor een idee verzonnen om het te verrassen. Ik wou het weer helemaal goed maken. Die zondag gingen we zwemmen. Samen met een vriend en 2 vriendinnen van M. Maar die ene vriendin mag ik niet zo. Ik werd dus weer een beetje chagerijnig, en deed weer zo kortaf tegen hem. Nou wou hij me zondag avond niet meer zien. En maandag ook niet. En dinsdag ook niet.. Gisteravond heb ik hem een mailtje gestuurd, met daarin dat ik het niet leuk vind hoe het tussen ons gaat, en dat ik ga proberen om het goed te maken.
Vannochtend extra vroeg opgestaan omdat ik om half 10 moest beginnen met stage. Dus ik had een idee om om 9u in de stad te zijn, zodat ik wat voor hem kon kopen. Even snel computer nog aan. En ik had dus een mailtje, van hem terug.. Hij had hem om half 3 vannacht gestuurd... Er stond in dat ie zo niet verder met me door wilt gaan. Dat het de laatste tijd hard achteruit is gegaan met ons. En dat hij een einde aan onze relatie wilt maken. En dat ie vanavond om 18u voor me stageplaats me staat op te wachten. Zodat we nog even kunnen praten.
Ik ben dus vandaag thuisgebleven. Omdat ik te verdrietig was van het mailtje.

Maar ik wil helemaal niet dat het uitgaat. Ik kan niet zonder hem. En ik heb niemand anders dan hem waar ik tegen kan praten..
Wat moet ik doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-04-2004, 14:02
The0
The0 is offline
Om te beginnen is het al erg goed dat je tegen ons komt praten, zo hoor je tenminste hoe anderen er over denken.

In alle redelijkheid denk ik dat er weinig is wat je kan doen. Er zijn weinig hele rare/aparte/onmogelijke dingen gebeurd en ik ben bang dat de jongen gewoon op je is uitgekeken, plain and simple.

Probeer hem in een brief/email/na je stage uit te leggen dat je in een moeilijke en drukke tijd zit (ook met je stage) en dat je zal proberen te veranderen en vraag hem hoe ie daar over denkt.

Vooral niet boos op hem worden, hij zal zich defensief gaan opstellen en dan bereik je niks meer.

Veel succes.
Oud 21-04-2004, 14:03
relisys
relisys is offline
Ik sou ook al vind je het nog zo moeilijk, toch tegen hem vertellen wat er in je omging.... En dat je niet zo lkkr in je vel zat, en daarom te bot heb gereageerd op zijn vragen enz...
Veel succes ermee....
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 14:07
Madgirl
Madgirl is offline
Ik heb hem al uitgelegt dat ik beetje problemen met mezelf heb. Dat weet hij ook wel. Alleen snap ik zelf ook soms niet waarom ik zo bot tegen hem doe. Dat was ik dan ook echt van plan om te veranderen.
Alleen ik vind gewoon dat hij zo snel een conclusie heeft gemaakt om het uit te maken. Het gaat even een tijdje slecht tussen ons.. en dan dit meteen..
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 14:09
The0
The0 is offline
"Maar de laatste tijd wil dat niet zo goed meer."

Hoelang was die laatste tijd? Kan best dat ie in zijn hoofd al langer met het idee van uitmaken worstelde en nu nu je (onbedoeld) zo bot tegen hem doet laat dat de emmer overlopen?
Oud 21-04-2004, 14:10
Madgirl
Madgirl is offline
Citaat:
The0 schreef op 21-04-2004 @ 15:09 :
"Maar de laatste tijd wil dat niet zo goed meer."

Hoelang was die laatste tijd? Kan best dat ie in zijn hoofd al langer met het idee van uitmaken worstelde en nu nu je (onbedoeld) zo bot tegen hem doet laat dat de emmer overlopen?
Anderhalve week ongeveer..
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 14:12
The0
The0 is offline
Citaat:
Madgirl schreef op 21-04-2004 @ 15:10 :
Anderhalve week ongeveer..
Anderhalve week ging het 'voor jouw gevoel minder' maar hoe lang ging het voor zijn gevoel misschien al niet minder? 1.5 halve week nadenken over een relatie van 4 maanden is niet erg veel, maarja, als t niet meer gaat dan gaat het niet meer. Probeer em uit te leggen wat je ons verteld, dat je best met hem verder wilt maar niet goed weet hoe hij daarover denkt (of eigenlijk: het wèl weet maar graag wilt dat hij het he-over-denkt)
Oud 21-04-2004, 14:16
akumabito
akumabito is offline
Als ik een ontzettende botte zak zou zijn zou ik zeggen "eigen schuld, dikke bult."

MAAR, gelukkig voor jou ben ik dat dus niet..
Wat je volgens mij het beste kan doen is toch proberen om het uit te praten als je hem weer ziet. Vrouwen nemen veel te vaak zomaar aan dat jongens hen wel snappen. Niet dus. Subtiele hints dat je je minder voelt werken in 99% van de gevallen gewoon NIET. Wat je moet doen is 'm echt precies vertellen wat er allemaal gaande is, en waarom je zo tegen hem deed. Oh, en vergeet natuurlijk niet te melden dat je echt jezelf wilde (en wil) beteren.

En als je 'm zover krijgt dat ie toch nog even door wilgaan, ga dan deze week nog eens lekker uit ofzo. Maar dan wel met z'n tweeën. Ga iets leuks doen, en zorg ervoor dat je humeur niet weer door iets onzinnigs verknald wordt.. dan komt 't vast wel goed.

Succes in ieder geval.
Oud 21-04-2004, 14:17
Madgirl
Madgirl is offline
Citaat:
The0 schreef op 21-04-2004 @ 15:12 :
Anderhalve week ging het 'voor jouw gevoel minder' maar hoe lang ging het voor zijn gevoel misschien al niet minder? 1.5 halve week nadenken over een relatie van 4 maanden is niet erg veel, maarja, als t niet meer gaat dan gaat het niet meer. Probeer em uit te leggen wat je ons verteld, dat je best met hem verder wilt maar niet goed weet hoe hij daarover denkt (of eigenlijk: het wèl weet maar graag wilt dat hij het he-over-denkt)
Als hij vond dat het slecht ging, een tijd geleden al, dan had ie daar over moeten praten. Hij had het in ieder geval mij moeten laten weten. Het is nou ineens zo plotseling. Ik had het niet verwacht.
Ben benieuwd hoe het gesprek vanavond met hem gaat.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 14:24
akumabito
akumabito is offline
Citaat:
Madgirl schreef op 21-04-2004 @ 15:17 :
Als hij vond dat het slecht ging, een tijd geleden al, dan had ie daar over moeten praten. Hij had het in ieder geval mij moeten laten weten. Het is nou ineens zo plotseling. Ik had het niet verwacht.
Ben benieuwd hoe het gesprek vanavond met hem gaat.
Negative. Zo zitten de meeste jongens niet in elkaar. Wij kunnen de kat hééél lang uit de boom kijken. Maar gebeurd er niks, dan worden we het zat, en zagen we die boom om. En met een beetje pech beland ie dan bovenop de kat.

(Heerlijk, al die beeldspraak. Kan iemand me nog volgen?)
Oud 21-04-2004, 14:27
Madgirl
Madgirl is offline
Citaat:
akumabito schreef op 21-04-2004 @ 15:24 :
Negative. Zo zitten de meeste jongens niet in elkaar. Wij kunnen de kat hééél lang uit de boom kijken. Maar gebeurd er niks, dan worden we het zat, en zagen we die boom om. En met een beetje pech beland ie dan bovenop de kat.

(Heerlijk, al die beeldspraak. Kan iemand me nog volgen?)
En dan wel van mij verwachten dat ik alles open vertel.... Nou
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 14:32
The0
The0 is offline
Citaat:
Madgirl schreef op 21-04-2004 @ 15:27 :
En dan wel van mij verwachten dat ik alles open vertel.... Nou
Ja, dan had je maar geen meisje moeten worden

Had hem ernaar gevraagd of hij vond dat het goed ging, had zijn subtiele hints begrepen.

Trouwens, hij verwacht niet van je iets te vertellen denk ik, hij wil het alleen maar 'sociaal uitmaken'.
Oud 21-04-2004, 16:02
Madgirl
Madgirl is offline
Ik zou het leuk vinden als er ook nog wat meisjes reageren
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 22:05
Madgirl
Madgirl is offline
Ik wou nog even vertellen hoe het is afgelopen.

Gisteravond om 18u afgesproken met hem. Beetje rondgelopen door het bos. Op bankje gezeten. Meer voor ons uit gekeken dan gepraat. Ik heb eruit gekregen dat hij het gewoon niet meer vondt klikken tussen ons. Verder was er geen reden. Hij zag het niet meer zitten. Nouja oke, ik vertrouwde het niet. Maar ik ging verder.

Vandaag zou ik mezelf verwennen, nieuwe kleertjes kopen enzovoort. Dus even naar koopavond. Heel gezellig. Totdat ik M. tegen kwam, samen met zijn 2 vrienden en dat ene meisje!! En ja hoor. Daar liepen ze hand in hand! Ik ben ze toch maar een stukje achterna gelopen, omdat ik naar die ene winkel moest. Opeens stopten ze. En begonnen M. en dat meisje elkaar te kussen. Vrienden stonden er gewoon bij, zoals ze er ook bij stonden zoals ik eerst met M. had.. Die ene vriend zag me en waarschuwde ze.
Ik vluchtte de Blokker in. Zag dat meisje nog van "Ohh nee! Ze heeft ons gezien!" Ik moest gewoon bijna huilen in de Blokker.
Waarom heeft hij dit niet eerlijk gezegt. In plaats van er om heen lullen dat ie het niet meer vond klikken tussen ons. Hij is echt niet lief. Echt enorm lullig dat ik er zo achter kom.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 22:21
Michèle.
Michèle. is offline
"Hij is echt niet lief."

Sterker nog; het is gewoon een onwijze klootzak.
Hij had er eerlijk over moeten zijn.. jij zat je de hele tijd af te vragen hoe je het weer goed kon maken, terwijl hij alweer met z'n hoofd bij een ander zat.
Super, zo'n gozer. Ik heb ook zo'n ex..

Sterkte er mee .
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 06:51
Maarten
Maarten is offline
Sommige mannen

kansloos
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 07:02
Verwijderd
Ik wilde zeggen: Hij verwacht het van jou dat je alles verteld en jij van hem en jullie doen het geen van twee voor de volle 100%.

Maar goed, das niet meer echt van toepassing en verleden tijd ed, ik vind ook dat ie idd eerlijk had moeten zijn. Hij is je niet waard, al heb je daar misschien niks aan.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 13:19
Verwijderd
wat een eikel zeg
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 15:53
x-Jola-x
x-Jola-x is offline
Citaat:
The0 schreef op 21-04-2004 @ 15:32 :
Ja, dan had je maar geen meisje moeten worden

Had hem ernaar gevraagd of hij vond dat het goed ging, had zijn subtiele hints begrepen.

Trouwens, hij verwacht niet van je iets te vertellen denk ik, hij wil het alleen maar 'sociaal uitmaken'.

nou als jongens denken dat een meisje het doorheeft dan is dat vaak helemaal NIET zo, en dan mag je mij uitleggen welke subtiele hints jongens dan gebruiken, want ik snap er geen reet van haha
Oud 23-04-2004, 15:56
x-Jola-x
x-Jola-x is offline
ff weer ontopic... wat een naaistreek heeft hij je geleverd.... kleef met je meej meissie... heel veel sterkte ermeej...

en nog ff dit: jongens pfffff
Oud 23-04-2004, 15:58
Endomychus
Endomychus is offline
Wat laag, wat goedkoop, wat ontzettend eikelig om zo te doen na 4 maanden
Oud 23-04-2004, 16:56
Surjirro
Surjirro is offline
Klote dat het zo heeft moeten eindigen maar stiekem ook wel goed dat je van zo'n ontzettende eikel afbent

Sterkte!
Oud 23-04-2004, 19:46
Madgirl
Madgirl is offline
Ik ben blij dat iedereen me zo steunt. Ik ben gelukkig ook veel vrolijker dan gisteren. En stiekem ook wel blij dat ik van hem af ben. Thanks iedereen!
Met citaat reageren
Oud 24-04-2004, 12:03
The0
The0 is offline
Citaat:
x-Jola-x schreef op 23-04-2004 @ 16:53 :
nou als jongens denken dat een meisje het doorheeft dan is dat vaak helemaal NIET zo, en dan mag je mij uitleggen welke subtiele hints jongens dan gebruiken, want ik snap er geen reet van haha
For starters het feit dat ie het uit wilde maken misschien? Meisjes staan er meer om bekend met subtiele hints dingen duidelijk te proberen te maken dan jongens, die zijn meestal rechter door zee.
Reageren

Regels voor berichten