Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2001, 15:08
Verwijderd
Iemand hier enig idee wat de gemiddelde of maximale hoeveelheid stikstof in slootwater mag zijn? De hoeveelheid is bepaald met de Kjeldahl-methode... Of misschien een site waar ik dit kan vinden?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-04-2001, 10:28
Pyro
Pyro is offline
Binas?
Oud 19-04-2001, 21:45
Verwijderd
In Binas staat veel, heel veel. Hij is bij mij dan ook erg heilig, maar dit staat er echt niet in. Het behoort nl. niet tot de vaste lesstof, vandaar... Maar het schijnt een veel gedane proef te zijn, volgens mijn leraar, dus misschien dat iemand anders het weet???
Met citaat reageren
Oud 19-04-2001, 22:46
Tampert
Tampert is offline
bij ons op school hebben ze van die superbinassen (zoals ik dat dan maar noem). Dat zijn een soort chemische encyclopediën met 23 delen 2500 pagina's dikke boeken (ik overdrijf... het zijn er drie van 5000 blz). Als het daar niet instaat weet ik het ook nie meer...
Oud 22-04-2001, 10:41
percy1984
percy1984 is offline
Als je het over het vak scheikunde gaat, moet je altijd eerst eens kijken op mijn leraars webpagina. Hij is programmeur en maakt allerlei handige scheikunde programmaatjes. Misschien staat er daar wat bij. Mijn leraars pagina is:
http://www.homepages.hetnet.nl/~alchemilab

kijk ook eens naar mijn site:
http://members.home.nl/percy
Oud 22-04-2001, 18:23
Verwijderd
percy bedankt voor de tip, maar mijn onderzoek valt buiten de gewone leerstof, dus er zat voor mij niets jammergenoeg bij...
Met citaat reageren
Oud 23-04-2001, 10:31
Dexter 0000
Dexter 0000 is offline
Kijk naar de maximale hoeveelheid kunstmest in water. Omdat kunstmest veel stikstof bevat is de kans groot dat je dan al in de buurt komt

Suc6
Oud 23-04-2001, 14:30
Verwijderd
Bedankt Dexter. Ik heb in ieder geval al een een streefwaarde voor de drinkwaterbereiding gevonden... Dit is ook wel handig, maar ik moet het morgen inleveren en heb vandaag geen tijd om nog te zoeken, dus ik ga het maar uitprinten, ik vind het goed, er zit al veel te veel tijd in dat verslag...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten