Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
crosspost.
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ze betalen dan eigenlijk hun onderhoud (het eten wat ze krijgen etc) terug in natura.... Voor de gevangenen die boven die lijn uitkomen (moord etc) is daar geen plaats voor, het risico is te groot als 1 van deze gevangenen ontsnappen. Als ik nog verder door denk, dan kun je zelfs concluderen dat er dan ook meer werkgelegenheid zal komen, kijk maar naar de hoeveelheid bewaarders die je nodig zal moeten hebben om deze mensen in de gaten te houden. Geef ze dan wel een project waarin er niet teveel gesjoemeld kan worden... ze dus goed in de gaten kunnen gehouden worden.... Eigenlijk ben ik hier dus erg positief over, alleen ik ben bang dat de organisatie ervan zwaar tegen gaat vallen en het dus uiteindelijk niet zal gebeuren. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zoals je zelf al zei, de verkrachters en de moordenaars blijven natuurlijk in hun cel met internet, tv en radio ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ene gek steekt zijn vriendin in brand en dan taakstraf doen, ze moeten die gevangenis straffen strenger doen, dan leren die klootzakken wat ![]()
||
![]() |
Citaat:
Maar goed, mijn mening over de stelling...Een gedetineerde is al erg belast met taakstraffen...Een gedetineerde is al verplicht te werken...Veel bedrijven besteden werk uit aan gevangenissen...Goedkope werkkrachten...Verder moeten ze huishoudelijke taken allemaal zelf doen... Ik vind niet dat een taakstraf de ontneming van vrijheid moet vervangen...Het vastzitten is een goede straf...Zo kan men nadenken over wat men heeft misdaan...Er is veel begeleiding in dit proces...Het zal ongetijfeld niet voor iedereen werken, maar ik denk dat dit beter werkt dan een taakstraf... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
STELLING: Gevangenisstraffen moeten worden omgezet in taakstraffen! Verwijderd | 28 | 24-04-2004 18:22 |