Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2004

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-04-2004, 19:12
Mexx_M
Mexx_M is offline
Bij mij op school enzo doen mensen heel luchtig over het examen en hen vervolgopleiding.. doen alsof ze helemaal niet zenuwachtig zijn.

Zelf ben ik super zenuwachtig voor m'n vervolgopleiding, ik weet niet waarom. En voor m'n examens (nog) niet zo erg.

Hoe zit dat bij jullie?
Advertentie
Oud 25-04-2004, 19:16
JantjePietje
JantjePietje is offline
Citaat:
Mexx_M schreef op 25-04-2004 @ 20:12 :
Bij mij op school enzo doen mensen heel luchtig over het examen en hen vervolgopleiding.. doen alsof ze helemaal niet zenuwachtig zijn.

Zelf ben ik super zenuwachtig voor m'n vervolgopleiding, ik weet niet waarom. En voor m'n examens (nog) niet zo erg.

Hoe zit dat bij jullie?
Zelfde probleem hierzo. Ik weet nog steeds niet welke opleiding ik ga volgen en met wat ik allemaal volgend jaar te maken zal krijgen. De besluiteloosheid en de onzekerheid knagen al weken aan me, dat sommige haren van mij grijs geworden zijn.
Oud 25-04-2004, 19:23
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Ik ben nooit zenuwachtig oid voor toesten, en ach het examen is helemaal niet zo anders dan een toets. Ok, hij weegt wat zwaarder maar meer dan mijn best kan ik niet doen. Het betekend het einde van de middelbare school, en dat vindt ik helemaal niet erg.

Ik heb wel echt zin om te gaan studeren! Aangezien ik moet loten weet ik niet precies waar en zelfs bij welke studie ik terechtkom maar ik heb er wel zin in. Na 6 jaar middelbare school heb ik het daar wel gehad, met de leraren het beleid en eigenlijk ook wel de mensen. Nu dan eindelijk een studie die ik zelf heb gekozen, met allemaal nieuwe mensen en (waarschijnlijk) in een andere stad. Ja ik heb er zin in! uiteraard zal ik als ik de eerste dag dat ik erheen moet wel zenuwachtig zijn, maar dat is zo voorbij
Oud 25-04-2004, 19:29
Slettelina *
Slettelina * is offline
nu ik eenmaal naar me eindcijfers kijk ben ik niet mee zo zenuwachtig. En ik denk maar gewoon dat het een toets is die alleen wat langer duurt.

Me vervolg opleiding vind ik wel spannend. Ik ga havo doen en het is toch wel anders dan vmbo. Maar ik ga er gewoon voor en ik kan niet meer doen dan me uiterste best
Oud 25-04-2004, 19:33
Verwijderd
zenuwachtig voor het examen: zeker, het moet gewoon goed gaan, m'n toekomst hangt ervan af enzo

over m'n vervolgopleiding: ik denk dat ik een leuke opleiding gekozen heb, ik hoop dat ik wel een leuke klas heb, maar daar heb ik wel vertrouwen in
Oud 25-04-2004, 19:55
Balance
Balance is offline
Ik ben voor beide nog totaal niet zenuwachtig.
In m'n examen heb ik het volste vertrouwen en in m'n vervolgopleiding heb ik alleen maar heel veel zin
Oud 25-04-2004, 21:14
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben best al wel zenuwachtig voor mijn examen al is het niet meer zo erg als het geweest is omdat ik er nu wat beter voor sta. Voor mijn vervolgstudie ben ik wel heel erg zenuwachtig. Ik ga in Belgie studeren en dat vind ik aan de ene kant heel leuk maar aan de andere kant ook doodeng. Ik ben benieuwd hoe het aansluit enzo en of ik het allemaal wel aankan.

Het ergste vind ik nog dat ik helemaal nog niet weg wil. Juist in dit laatste jaar heb ik ontzettend leuk contact met al mijn docenten en mijn vriendin is vorig jaar blijven zitten en zit nu dus nog in 5V en die mis ik nu al dus dat wordt alleen maar erger. Ik geniet ook echt nog van de uurtjes die ik nog naar school mag.
Oud 26-04-2004, 09:18
Liss
Liss is offline
Voor de examens ben ik niet echt zenuwachtig, ik mag lage cijfers halen dus het moet eigenlijk wel gaan lukken.
En mn vervolgopmeiding.. ik weet nog steeds niet helemaal zeker wat ik ga doen. Ik denk dat het in ieder geval vwo wordt en het staat al een beetje vast dat ik op mn eigen school blijf en ik naar 5 vwo ga, maar ik heb ook al de mavo gedaan dus is iedereen dan 1 of 2 jaar jonger als mij, weet niet of ik dat wel leuk vind 2 jaar lang, ben school misschien ook wel een beetje zat.
Zit dus te denken aan 5 en 6 vwo in 1 jaar, maar ik weet dus nog niet wat het wordt. Voor beide ben ik niet echt erg zenuwachtig eigenlijk, op mn eigen school zit ik dit jaar toch al weer voor het 6e jaar alleen ben ik dan wel benieuwd wie mijn klasgenootjes worden, maar dat is logisch. En als ik vwo in 1 jaar ga doen ben ik ook niet echt zenuwachtig, heb meer zoiets van ik zie het wel.
Oud 27-04-2004, 23:08
ieniemienie
ieniemienie is offline
Ik ben nu nog niet echt zenuwachtig voor mijn examens. Ik denk dat dat de week van tevoren wel komt en natuurlijk de dag zelf.

Voor de vervolgopleiding zelf ben ik niet zenuwachtig. Wel voor de toelatingsexamens. Ik wil docent muziek gaan studeren aan het conservatorium. Dan is het maar afwachten hoe ik die dag speel en wat de jury van mij vindt.
Oud 28-04-2004, 12:39
Miss Helena
Miss Helena is offline
Ik ben voor beide al zenuwachtig...
Oud 28-04-2004, 12:57
Luego
Luego is offline
Citaat:
Balance schreef op 25-04-2004 @ 20:55 :
Ik ben voor beide nog totaal niet zenuwachtig.
In m'n examen heb ik het volste vertrouwen en in m'n vervolgopleiding heb ik alleen maar heel veel zin
Hier idem, zonder dat 'nog' zelfs.
Oud 29-04-2004, 11:22
briemer
briemer is offline
ik ben nog niet zenuwachtig
maar dat komt denk nog wel
hoop ik want ze zegge dat je dan beter precenteert
Oud 29-04-2004, 12:42
Verwijderd
Citaat:
briemer schreef op 29-04-2004 @ 12:22 :
precenteert
presteert bedoel je?

Ehm, zelf ben ik wel zenuwachtig geweest, maar ik sta er goed voor en ik weet dat als ik goed leer, ik het ook wel kan. Dus nu ben ik met leren bezig
Oud 29-04-2004, 12:44
Dynamico
Dynamico is offline
Vervolgopleiding.. Ik ben druk bezig met het vinden van een goede, ik kom er alleen niet uit. Dat knaagt helaas wel.

Examens maak ik me niet druk om.
Oud 04-05-2004, 19:10
havo-er
havo-er is offline
Citaat:
smilie me schreef op 25-04-2004 @ 20:29 :
nu ik eenmaal naar me eindcijfers kijk ben ik niet mee zo zenuwachtig. En ik denk maar gewoon dat het een toets is die alleen wat langer duurt.

Me vervolg opleiding vind ik wel spannend. Ik ga havo doen en het is toch wel anders dan vmbo. Maar ik ga er gewoon voor en ik kan niet meer doen dan me uiterste best
IK heb ook eerst mavo/vmbo gedaan. Je doet daarna nog twee jaar Havo. Is best leuk hoor. k Doe nu Havo examen. Veel spannender dan me Mavo examen. Maar je weet wel al wat er gaat komen. Veel suc6 op de havo. Gaat vast wel lukken.
Oud 04-05-2004, 19:24
wissie
wissie is offline
Ik ben nu niet zenuwachtig. Bij mij werkt het zo dat ik vlak van tevoren heel erg zenuwachtig wordt en tijdens het examen (of toets in het verleden) helemaal rustig ben.
Oud 04-05-2004, 19:52
^M_chelleeeH^
^M_chelleeeH^ is offline
Ik ben wel zenuwachtig voor het examen en voor de vervolgopleiding niet echt eigenlijk, dat zal alleen de eerste week wel een beetje spannend zijn, omdat je niemand kent natuurlijk
Oud 04-05-2004, 20:18
the tourist
the tourist is offline
Voor het examen ben ik wel redelijk zenuwachtig. Het bepaalt toch of je wel of niet slaagt en ik heb echt geen zin om nog een jaar op mijn school te zitten.

Ik ben eigenlijk nog niet zeker over wat ik als vervolgopleiding ga doen Maar dat boeit me niet echt, ik bedenk het na mijn examen wel, als ik geslaagd ben. Wat ik ook ga doen, ik heb er in ieder geval veel zin in, ik ben er dus niet zenuwachtig voor. Ik zou ook niet weten waar ik zenuwachtig voor zou moeten zijn, ik heb echt zin in iets nieuws.
Oud 11-05-2004, 15:56
dls
dls is offline
Ik ben voor bijde nog niet zenuwachtig

Voor het examen zal binnekort wel komen en mijn voor opleiding komt na de vakantie wel. Er is nu niets om zenuwachtig over te zijn. het is pas over 2 of 3 maand of id.
Oud 11-05-2004, 16:49
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Voor het examen ben ik niet zenuwachtig, misschien dat ik tegen de tijd dat het echt zo ver is een beetje gespannen ben.
Voor m'n vervolgopleiding ben ik een beetje zenuwachtig, vind het wel spannend om allemaal nieuwe mensen te ontmoeten en om op kamers te gaan.
Oud 12-05-2004, 10:13
x-Jola-x
x-Jola-x is offline
eigenlijk nu al in de stress voor de examens.. voor de vervolgopleiding opzicht niet, ik ben al toegelaten, dus ik kom daar in ieder geval niet als een broekie die niks kent en niks kan, ze laten je niet voor niets toe.. (btw ik ga conservatorium doen) Maar de examens... tjah.. iedereen zegt wel dat je gaat slagen, maar toch.. stel nou dat ik in een keer een laag cijfer voor engels ga halen... majah... we moeten maar zien..tis zo moeilijk om aan het leren te komen, en het lijkt wel alsof het allemaal niks opschiet
Oud 12-05-2004, 16:03
mimima
mimima is offline
Ben niet heel erg nerveus over mijn examen , en het lijkt me leuk om mijn vervolg opleiding te doen want ik wou dit heel graag.
Advertentie

Regels voor berichten