Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-04-2004, 21:22
Loesje
Loesje is offline
ik heb nu 3 maanden een vriendje, erg leuk allemaal. Maar eigenlijk van het begin af aan had ik al het gevoel dat het niet lekker liep allemaal. We hebben allebei een druk leven, dus wisten dat we elkaar weinig zouden zien.

Maar dit begint me steeds meer tegen te staan, ik zie hem nu ongeveer 2x per week. Maar dat is dan meestal pas laat op de avond tot volgende ochtend. De dagen dat ik hem niet zie, hoor ik ook weinig van hem. Hij vind smsen onzin, en een mailtje sturen schiet er ook altijd bij in. Het lukt ook nooit om van te voren wat aftespreken...gewoon omdat hij nooit weet of hij wat te doen heeft en niet zo ver van te voren iets vast wil leggen.

Ondanks dat ik hem leuk vind, zorgt het bovenstaande vaak voor een kutgevoel. Zo snel hij bij me is, gaat dat gevoel voor een groot deel weer weg...maar nooit helemaal.

ik heb t er al eens met hem overgehad, en toen zei hij dat hij t wel snapte en het ging proberen te veranderen. Toen ging het er ook om dat hij niet meer steeds s nachts moet aan komen zetten (want dan kwam hij na t stappen bij mij slapen) dat doet hij nou niet meer, maar dit betekent steeds vaker dat ik hem dan niet zie!

ik ben bang dat ik het zo niet vol hou en zit heel erg te twijfelen. kunnen jullie me helpen??
Oud 27-04-2004, 21:26
sail fan
sail fan is offline
Denk je zelf dat er iets kan veranderen waardoor jullie elkaar meer kunnen zien, en is dit voor jullie alenei rieel?? zo ja, dan moeten jullie daar samen wat aan doen, zo niet, dan zie ik het somber is, maar je moet jezelf niet gaan kwellen. succes
Oud 27-04-2004, 21:30
_Moby_
_Moby_ is offline
ik zit met precies hetzelfde probleem... ik zie mijn vriendin gemiddeld minder dan 1 keer per week, ik word daar zelf echt helemaal gek van, zeer frustrerend, maar mijn vriendin lijkt het niet eens zo erg te vinden, de rest van de tijd kunnen we namelijk niet afspreken omdat ze dan met haar vriendinnen vanalles gaat doen

Citaat:
Ondanks dat ik hem leuk vind, zorgt het bovenstaande vaak voor een kutgevoel. Zo snel hij bij me is, gaat dat gevoel voor een groot deel weer weg...maar nooit helemaal.
ook dat is precies hetzelfde bij mij, altijd als ik niet bij haar ben zit ik met een kutgevoel, maar als ik wel bij haar ben, ben ik dat meestal helemaal kwijt (de laatste tijd heb ik ook dan vaak nog een kutgevoel omdat ik dan met de gedachte zit dat ik haar na die avond een week niet meer zie).
Ik zou er ook wel eens een oplossing voor willen vinden... wij sms-en wel regelmatig en mailen ook best veel, maar bellen doen we echt nooit Ik ben heel erg bang dat op deze manier geen relatie in stand te houden is.
Oud 27-04-2004, 21:36
Loesje
Loesje is offline
Citaat:
ik zit met precies hetzelfde probleem... ik zie mijn vriendin gemiddeld minder dan 1 keer per week, ik word daar zelf echt helemaal gek van, zeer frustrerend, maar mijn vriendin lijkt het niet eens zo erg te vinden, de rest van de tijd kunnen we namelijk niet afspreken omdat ze dan met haar vriendinnen vanalles gaat doen
Goh het is herkenbaar. Wij zitten allebei bij dezelfde studentenvereniging, waar hij minstens 3 en vaak 4 dagen in de week is te vinden. in het weekend moet ik meestal naar huis (omdat ik daar moet sporten) dus dan schiet het ook niet op.

Hij kan heel moeilijk nee zeggen tegen iets van vrienden, en wil eigenlijk niets verzetten voor mij.

Citaat:
ook dat is precies hetzelfde bij mij, altijd als ik niet bij haar ben zit ik met een kutgevoel, maar als ik wel bij haar ben, ben ik dat meestal helemaal kwijt (de laatste tijd heb ik ook dan vaak nog een kutgevoel omdat ik dan met de gedachte zit dat ik haar na die avond een week niet meer zie).
Ik zou er ook wel eens een oplossing voor willen vinden... wij sms-en wel regelmatig en mailen ook best veel, maar bellen doen we echt nooit Ik ben heel erg bang dat op deze manier geen relatie in stand te houden is.
dat gevoel heb ik ook! wat een stomme relatie zo!
Oud 28-04-2004, 00:32
pinokio
pinokio is offline
PRAAT er met m over. Zeg 'm wat je dwars zit. Mocht het geen verandering brengen en je voelt je er nog steeds kut bij.. Tja, jammer dan. Maar da's m'n eigen mening.

Een relatie blijft leuk totdat het je meer verdriet dan blijdschap brengt.
Oud 28-04-2004, 08:44
Sade
Sade is offline
Ik denk niet dat als hij telkens liever met z'n vrienden afspreekt, hij echt verliefd op jou is...
Reageren

Regels voor berichten