Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik raad je ten zeerste aan om eerst eens dit topic te lezen. Daar vind je al veel nuttige informatie:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=794890 Zoals je daar kunt lezen heb ik psychologie gedaan (weliswaar in België, maar dat maakt niks uit). Ik wil mijn uitleg en mening enz nog eens opnieuw doen als je wil, maar misschien lees je best eerst eens dat topic. grtz! clubje
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ze hebben m trouwens wel van het NTI de hbo opleiding psychologie. Deze zit inderdaad in Deventer (maar dacht ook in Tilburg) en bestaat dus wel. |
![]() |
||
Citaat:
Veel mensen denken dat je in Enschede en Deventer de 4 jarige HBO-opleiding psychologie kunt doen, maar dat is niet waar!!! Die zit namelijk in het westen van het land (ik dacht Amsterdam). Propedeuse Toegepaste Psychologie is 1jarig. Het is een soort oriëntatiejaar, er zitten 4 opleidingen in verwerkt, namelijk SPH, MWD, P&A en PDW. Vanaf volgend jaar komt de Pabo daar ook nog bij. Verder krijg je veel psychologie. Aan het eind van dit jaar kun je kiezen uit 1 van de opleidingen, die jou het leukste lijkt. Als je alle 42 studiepunten hebt gehaald, kun je echter ook naar de universiteit... Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Liefs Sask!a
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Waarom je voor de uni zou kiezen is voor psychologie gelijk als bij alle andere opleidingen waar een HBOvariant voor bestaat. Op de uni leer je de stof gebruiken, op het HBO leer je de stof reproduceren. Het gaat om het wetenschappelijke denken, het zelfstandig leren en natuurlijk de daar uit voortkomende diepgang die die uni biedt.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Wat is de beste manier om klinisch psycholoog te worden? Bamienator | 13 | 28-02-2015 11:51 | |
Studeren |
rechten,criminologie en psychologie mody | 1 | 15-12-2008 13:58 | |
Studeren |
Een dagje psychologie studeren universiteit | 4 | 27-11-2007 09:11 | |
Psychologie |
Psychologen Kauw | 184 | 25-06-2007 12:25 | |
Psychologie |
Opnieuw naar psycholoog.... Stepsje | 16 | 02-09-2005 22:09 | |
Algemene schoolzaken |
psychologie en filosofie Ciskaatje | 2 | 16-02-2003 02:43 |