Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-04-2004, 11:56
Firefly182
Firefly182 is offline
Ik wil graag psychologie gaan studeren, maar ik vroeg me af hoe de studenten de studie zelf ervaren. Dus: wie studeert dit en kan mij iets meer over de studie vertellen.
Ik ben van plan om op HBO niveau te gaan, aangezien ik denk dat universitair iets te hoog gegrepen is. Kan dit kloppen of valt de studie wel mee? En in hoeverre wordt er met wiskunde B gewerkt?
Oud 29-04-2004, 13:18
Charlottetje
Charlottetje is offline
psychologie op HBO-niveau? Ik ken er alleen de propedeuse van en aan de open universiteit en LOI-cursussen enzo.
Mar goed, ik studeer het zelf niet en voor zover ik het weet van mensen die het wel studeren komt er veel statistiek in voor (wiskunde a dus)
veel succes in elk geval!
Oud 29-04-2004, 13:24
Verwijderd
In Deventer (oid) kun je idd psychologie op HBO-niveau doen. Zijn al ontzettend veel topics over, ff de zoekfunctie gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 13:26
clubje
clubje is offline
Ik raad je ten zeerste aan om eerst eens dit topic te lezen. Daar vind je al veel nuttige informatie:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=794890

Zoals je daar kunt lezen heb ik psychologie gedaan (weliswaar in België, maar dat maakt niks uit).
Ik wil mijn uitleg en mening enz nog eens opnieuw doen als je wil, maar misschien lees je best eerst eens dat topic.

grtz!
clubje
Oud 29-04-2004, 14:25
martijn1985
martijn1985 is offline
ik doe universitair-psychologie, als je vragen hebt....zie mijn info..
Oud 05-05-2004, 21:06
Firefly182
Firefly182 is offline
nou, dat topic was aardig duidelijk. Alleen het ging allemaal over universitair psychologie... Het zegt me dus eigenlijk nog niets hoe het op HBo-niveau is.
Laat ik eens even de zoekfunctie gebruiken dan
Oud 06-05-2004, 10:17
The0
The0 is offline