Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alcohol is niet nodig lijkt mij, maar ik ben van mezelf wel erg los. Dus mijn vraag aan de rest is eigenlijk hebben jullie alcohol nodig om los te zijn? Maar blijf denken aan de vragen van de TS. |
![]() |
||
Citaat:
Lamlul.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Tip voor de TS: Zorg voor een relaxt sfeertje, niet te veel kaarsen, maar wel romantisch licht. Het moet er alleen niet bovenop liggen dat het romantisch bedoeld is. Verder idd wat anderen ook al zeiden: zorg voor wat lekkers te drinken en te eten. En maak heel veel plezier, natuurlijk.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en over die drank. heb ik niet echt nodig. ik drink automatisch altijd al dermate weinig dat het toch niets uitmaakt. drank is wel lekker trouwens, en wijn of coctailtjes blijven toch romantischer dan cola en bier...
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
- Secret Window - Kill Bill Vol. 2 - Honey
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar ja, echt veel super romantische leuke films draaien er nu niet. Wel zo'n eentje met Jennifer Aniston: 'Along came polly'. Geen idee of die leuk is. Maak je inderdaad verder niet te druk. Je moet juist niet geforceerd interessant gaan doen ofzo. En ook niet te veel willen op zo'n avond. Doe het rustig aan, toon interesse, bekijk rustig of het klikt en dan gaat t vaak verder vanzelf. |
![]() |
||
Citaat:
Bovendien vraag ik me af of een jongen van 17 in staat is om een ei te bakken ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maak er een gedenkwaardige relatie van en laat alles rustig op je af komen, niet te snel willen met alles, verwacht niets, kan het alleen maar leuk worden ![]()
||
Citaat:
maar ehhh, DETAIILS, details, dat willen we weten, want welke tips en adviezen heb je dan gebruikt? hoe heb je alles voorbereid met name... (de rest willen we ook wel weten natuurlijk, maar ja, om dat nou te vragen staat ook weer niet zo goed he?!)
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 16-01-2015 om 09:34. |
![]() |
||
Citaat:
Nee, kutwijf. RTL 4, NU!!!! ![]()
||
Citaat:
Stumper.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Vragen over filmavond Pinmunch | 4 | 29-11-2016 11:33 | |
Films, TV & Radio |
ik heb filmavondje met vrienden, welke film? kuikenpower | 9 | 26-04-2013 14:14 | |
Films, TV & Radio |
Filmavond Verwijderd | 8 | 27-03-2011 22:49 | |
Drugs & Alcohol |
StichtingOPEN LSD filmavond: Alkmaar (15-03-’10) en Groningen (26-03-’10) stichtingOPEN | 10 | 17-03-2010 19:44 | |
Liefde & Relatie |
waar kennen jullie je geliefde van en hoe ging het bij jullie? Verwijderd | 61 | 01-06-2004 08:58 | |
De Kantine |
wat zal ik met mijn verjaardag doen?? synclinorium | 21 | 02-10-2003 15:36 |