Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-04-2004, 11:14
Chosen
Chosen is offline
Oke, het zit zo. Ik heb een meisje leren kennen op school enzo. En ze was me al eerder opgevallen, jeweetwel, the usual. Ik ben dus een beetje verliefd op dat meisje geworden, en na veel moed verzamelen heb ik dr toegevoegd op msn (waar dat kloteprogramma'tje wel allemaal niet goed voor is), en zijn we aan de praat geraakt enzo. Ik kreeg dus van haar en van dr vriendinnen te horen dat ze mij ook wel zag zitten, dus ik vroeg of ze een keer zin had om wat te gaan doen (cafe'tje, biosje ofzo), en ze wilde wel naar de bios. Maar om nou te zeggen dat er echt boeiende films in de bios zijn..... en om nou op een eerste afspraakje naar Dawn of the Dead te gaan..... DUS hebben we besloten om maar gewoon wat films te huren, en bij mij thuis te gaan kijken. Ik ben best wel zenuwachtig, ookal weet ik dat er qua gevoelens weinig meer mis kan gaan . Ik wil dat het een leuk, romantisch avondje word enzo, maar ik wil het niet overdrijven. Hebben jullie misschien wat tips, adviezen over wat te doen, voorbereidingen enzo..... Ik had al gedacht om overal kaarsjes neer te planten, maar misschien is dat ook een beetje overdreven?

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-04-2004, 11:23
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Vooral NIET te druk om maken. Het is pas een eerste afspraakje, dus niet al te moeilijk gaan doen, want dan gaat ze zich straks alleen maar opgelaten voelen (been there, maar dat kan ook aan mij liggen). Maak het gewoon gezellig, en wees vooral jezelf. Als ze je echt leuk vind is meer niet nodig hoor, het eerste afspraakje tenminste niet.
Oud 30-04-2004, 11:24
wissie
wissie is offline
Ik zou niet overal kaarsjes neerzetten, dat is voor een eerste afspraak iets te veel van het goede. Ik denk niet dat er voorbereidingen zijn die het makkelijker kunnen maken voor jou. Als je weet dat zij jou ook leuk vind, kan er weinig meer mis gaan zou je zeggen. En romantiek ontstaat niet door een paar kaarsjes meer of minder, maar door jullie twee, als het goed is
Met citaat reageren
Oud 30-04-2004, 11:51
Verwijderd
Als je ergens een kaarsje hebt branden, is dat niet abnormaal, maar meer als 2,3 op een salontafel zou ik echt niet doen. Zorg gewoon dat je comfortabel kunt zitten, wat lekkere dingen bij de hand hebt en niet te vaak op hoeft te staan.

Een 2zitsbank is trouwens erg prettig in zulke gevallen .
Met citaat reageren
Oud 30-04-2004, 12:26
Charlottetje
Charlottetje is offline
Huur wat leuke filmpjes (niet te overdreven romantisch), zorg dat er wat dingetjes zijn die zij lekker vindt en kaarsen die toch al ergens staan kun je best aansteken, maar meer ook niet lijkt me.
Maak er gewoon een gezellig avondje van, niet te geforceerd, maar je inderdaad niet te druk, het gaat vast heel erg gezellig worden!
banken zijn inderdaad goed!
Oud 30-04-2004, 12:42
snoodaard
snoodaard is offline
Rustig aan doen en veel drank hebben staan, wil ze wel.

Je hebt in je post Dawn of the Dead genoemd, een happy tree friends avatar dus als zij je niet wil doe ik je wel
Oud 30-04-2004, 12:49
Verwijderd
Citaat:
snoodaard schreef op 30-04-2004 @ 13:42 :
Rustig aan doen en veel drank hebben staan, wil ze wel.
Wat is jouw bedoeling haar dronken voeren???

Alcohol is niet nodig lijkt mij, maar ik ben van mezelf wel erg los.

Dus mijn vraag aan de rest is eigenlijk hebben jullie alcohol nodig om los te zijn?

Maar blijf denken aan de vragen van de TS.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2004, 12:53
snoodaard
snoodaard is offline
Citaat:
sybje schreef op 30-04-2004 @ 13:49 :
Wat is jouw bedoeling haar dronken voeren???

Alcohol is niet nodig lijkt mij, maar ik ben van mezelf wel erg los.

Dus mijn vraag aan de rest is eigenlijk hebben jullie alcohol nodig om los te zijn?

Maar blijf denken aan de vragen van de TS.
Nee kankerlijer, ik heb het over lekker wat drinken met z'n tweeën geniet van de avond, de sfeer, het goede gevoel dat zich op miraculeuze wijze naar het oppervlakte brengt als je samen bent met iemand die je aanvult.

Lamlul.
Oud 30-04-2004, 13:26
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Citaat:
snoodaard schreef op 30-04-2004 @ 13:53 :
Nee kankerlijer, ik heb het over lekker wat drinken met z'n tweeën geniet van de avond, de sfeer, het goede gevoel dat zich op miraculeuze wijze naar het oppervlakte brengt als je samen bent met iemand die je aanvult.

Lamlul.
Prikkelbaar typje...

Tip voor de TS: Zorg voor een relaxt sfeertje, niet te veel kaarsen, maar wel romantisch licht. Het moet er alleen niet bovenop liggen dat het romantisch bedoeld is. Verder idd wat anderen ook al zeiden: zorg voor wat lekkers te drinken en te eten. En maak heel veel plezier, natuurlijk.
Oud 30-04-2004, 14:30
matrix21
matrix21 is offline
Citaat:
Mutant schreef op 30-04-2004 @ 12:51 :

Een 2zitsbank is trouwens erg prettig in zulke gevallen .
Moet je wel ff zorgen dat ze naast je komt zitten natuurlijk. Dus wat moet je doen: Kranten op alle andere banken/stoelen
Met citaat reageren
Oud 30-04-2004, 14:37
Talon
Talon is offline
Citaat:

Lamlul.
ik kom niet meer bij
Met citaat reageren
Oud 30-04-2004, 19:39
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
Talon schreef op 30-04-2004 @ 15:37 :
ik kom niet meer bij
hier kom ik dan weer niet meer van bij.

en over die drank. heb ik niet echt nodig. ik drink automatisch altijd al dermate weinig dat het toch niets uitmaakt.
drank is wel lekker trouwens, en wijn of coctailtjes blijven toch romantischer dan cola en bier...
Oud 30-04-2004, 19:55
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:

Lamlul.
*ligt onder tafel*
Met citaat reageren
Oud 30-04-2004, 20:11
Think Again
Think Again is offline
Citaat:
matrix21 schreef op 30-04-2004 @ 15:30 :
Moet je wel ff zorgen dat ze naast je komt zitten natuurlijk. Dus wat moet je doen: Kranten op alle andere banken/stoelen
Niet doen als je veel zitplaatsen hebt, dan gaat ze zich nog afvragen of jullie een of andere krantendrogerij hebben.
Oud 30-04-2004, 20:33
Caballero
Caballero is offline
Vooral niet overdrijven met wat je doet, 2a3 kaarsjes op de tafel zijn inderdaad meer dan genoeg, maar zorgen wel voor gezelligheid. Dat ze bij je langskomt geeft wel aan dat ze wat in je ziet, dus je moet je niet te ongerust maken, het word toch wel gezellig, zorg dus gewoon dat ze zich op haar gemak voelt
Met citaat reageren
Oud 01-05-2004, 08:54
Chosen
Chosen is offline
Oke bedankt allemaal Duim voor me .
Met citaat reageren
Oud 01-05-2004, 09:49
Think Again
Think Again is offline
Citaat:
Chosen schreef op 01-05-2004 @ 09:54 :
Oke bedankt allemaal Duim voor me .
Het komt zeker wel goed, zo te lezen. Laat ons ff weten hoe het was!
Oud 01-05-2004, 09:52
Verwijderd
Kunnen we t even netjes houden?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 00:30
Chosen
Chosen is offline
Citaat:
Think Again schreef op 01-05-2004 @ 10:49 :
Het komt zeker wel goed, zo te lezen. Laat ons ff weten hoe het was!
Haha zal ik doen . Ik denk opzich ook wel dat het vanzelf gaat allemaal, want ik weet al dat ze mij ook wel ziet zitten . Maar toch ben ik best zenuwachtig .
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 14:13
Sade
Sade is offline
Citaat:
Chosen schreef op 30-04-2004 @ 12:14 :
Maar om nou te zeggen dat er echt boeiende films in de bios zijn...
- The Passion of the Christ
- Secret Window
- Kill Bill Vol. 2
- Honey
Oud 02-05-2004, 14:42
Verwijderd
toen mijn vriend voor het eerst bij me kwam keken we de halve finale van een of andere tenniswedstrijd. het maakt geen drol uit wat je kijkt, t eind van de film haal je toch niet. *ok, dat is een grapje*. nee hoor, t maakt niet uit wat je aanzet, t gaat om jullie.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 14:48
Verwijderd
Gewoon rustig de film afkijken, uitzetten, even over napraten, en dan je piemel in haar mond steken
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 14:55
Verwijderd
Citaat:
Think Again schreef op 30-04-2004 @ 21:11 :
Niet doen als je veel zitplaatsen hebt, dan gaat ze zich nog afvragen of jullie een of andere krantendrogerij hebben.
Het kan natuurlijk ook met (schoon!) wasgoed.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 15:54
Poesket
Poesket is offline
Niet te veel kaasen doen. Een paar mag maar doe het rustig aan.
Ik weet niet waar jullie gaan kijken maar kussens zijn altijd relaxt!
verder kun je heel veel verschillende films gaan huren. Een actie, thriller, humor en wat romantische speelfilms. Vooral veel zodat jullie de keus hebben.

Succes en veel plezier
Oud 02-05-2004, 15:58
Chosen
Chosen is offline
Citaat:
Sade schreef op 02-05-2004 @ 15:13 :
- The Passion of the Christ
- Secret Window
- Kill Bill Vol. 2
- Honey
Secret window en Honey leek ons niks aan, we hebben allebei Kill Bill 1 nog niet gezien, en Passion of the Christ...... ja, Passion of the Christ .
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-05-2004, 17:05
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Chosen schreef op 02-05-2004 @ 16:58 :
Secret window en Honey leek ons niks aan, we hebben allebei Kill Bill 1 nog niet gezien, en Passion of the Christ...... ja, Passion of the Christ .
Honey is geweldig (maar ja, ik dans dan zelf ook)!

Maar ja, echt veel super romantische leuke films draaien er nu niet. Wel zo'n eentje met Jennifer Aniston: 'Along came polly'. Geen idee of die leuk is.

Maak je inderdaad verder niet te druk. Je moet juist niet geforceerd interessant gaan doen ofzo. En ook niet te veel willen op zo'n avond. Doe het rustig aan, toon interesse, bekijk rustig of het klikt en dan gaat t vaak verder vanzelf.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 17:53
Surjirro
Surjirro is offline
Along came polly is grappig

Maar thuis lekker film kijken vind ik persoonlijk leuker, gezelliger en kun je elkaar juist beter leren kennen.

Veel plezier enzo
Oud 02-05-2004, 18:27
Charlottetje
Charlottetje is offline
secret window is goed, raar en eng!
(kan ze wel tegen je aan gaan liggen als ze het te eng vindt worden )
Oud 02-05-2004, 20:06
Verwijderd
Waar ik voor blijf vallen:

kaarsje of 2,3
lekkere rosé
zachte bank
en n goeie film

simpel doch doeltreffend

(als je nou zorgt dat ze eerder komt en je voor haar kookt, zit je nog beter)
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 20:41
Maarten
Maarten is offline
Dat is overkill
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 14:14
Verwijderd
filmtip --> amelie

goede herinneringen aan
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 14:25
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Pientjeuh schreef op 02-05-2004 @ 21:06 :

(als je nou zorgt dat ze eerder komt en je voor haar kookt, zit je nog beter)
Dat is echt te.
Bovendien vraag ik me af of een jongen van 17 in staat is om een ei te bakken
Oud 03-05-2004, 17:25
Mark-The-Local-Hero
Mark-The-Local-Hero is offline
Citaat:

Lamlul.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 17:50
AngelLena
AngelLena is offline
Neem haar mee naar videotheek en laat haar de films uitzoeken, ook al vind je er geen klap aan, je vind ze een uitstekende keuze! Heel belangrijk Stel zelf natuurlijk ook paar films voor. Wie weet vind zij er ook iets tussenzitten wat ze leuk vind.

Heb je sfeerlampjes? Van die lampjes waar je waxinelichtjes in kan doen? Dan stuk of 2, 3 aandoen, niet meer, da's dan te overdreven. Zorg voor wat lekkere knabbeltjes, dus ga inventariseren wat ze lekker vind. Meestal nibbits en m&m's, they'll do the trick. Wat lekkere drankjes. Als ze van wijn houdt is dat altijd goed. Chenet (met blauwe dop) valt altijd goed in de smaak bij de dames, maar zorg ook voor wat cola enzo.

2 zitter is altijd heel handig en knusjes.

En zorg dat de boel een beetje opgeruimd is.

En heel belangrijk:maak het gezellig. Uiteindelijk zullen jullie het saen gezellig moeten maken, de rest helpt alleen een handje. De rest komt vanzelf.
Oud 03-05-2004, 18:13
Chosen
Chosen is offline
Citaat:
ZerO schreef op 03-05-2004 @ 15:25 :
Dat is echt te.
Bovendien vraag ik me af of een jongen van 17 in staat is om een ei te bakken
Sterker nog, ik kan gewoon roerei maken ik own . Maar anyway! De avond had niet beter kunnen gaan . Ik heb zelfs al iets met dr, misschien iets te snel, maar nou en! Mensen, bedankt voor de vele adviezen en tips enzo.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 19:16
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Chosen schreef op 03-05-2004 @ 19:13 :
Sterker nog, ik kan gewoon roerei maken ik own . Maar anyway! De avond had niet beter kunnen gaan . Ik heb zelfs al iets met dr, misschien iets te snel, maar nou en! Mensen, bedankt voor de vele adviezen en tips enzo.
Ik ben blij voor je

Maak er een gedenkwaardige relatie van en laat alles rustig op je af komen, niet te snel willen met alles, verwacht niets, kan het alleen maar leuk worden
Oud 03-05-2004, 19:22
Denise84
Denise84 is offline
Licht dimmen prima, maar geen kaarsjes. Lijkt me tè..
Niet te geforceerd voorbereiden, gewoon lekker op je af laten komen.
Oud 04-05-2004, 17:56
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
Chosen schreef op 03-05-2004 @ 19:13 :
ohhh, gefeliciflapstaart alvast!

maar ehhh, DETAIILS, details, dat willen we weten, want welke tips en adviezen heb je dan gebruikt? hoe heb je alles voorbereid met name... (de rest willen we ook wel weten natuurlijk, maar ja, om dat nou te vragen staat ook weer niet zo goed he?!)
Oud 04-05-2004, 19:29
Chosen
Chosen is offline
Ja sorry . Nou uhm, ik had gewoon 2 kaarsjes op de salontafel aangestoken, en gewoon wat lekkere dingen in huis gehaald enzo. En het ging gewoon allemaal vanzelf. Ze zoende mij zelfs dus ik hoefde niet zo veel te doen .
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 20:19
Verwijderd
Gewoon dit aanzetten:
[IMG]http://[/IMG]

Ok, heel erg flauw. Sorry .

Loontjuh: Heb het aangepast. Was inderdaad erg flauw en zulke afbeeldingen zijn niet toegestaan

Laatst gewijzigd op 04-05-2004 om 20:56.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 21:10
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Verwijderd schreef op 04-05-2004 @ 18:09 :
Pardon...?!?! op mijn 16e was ik vergeleken met m'n ma al een chefkok. En zij kookt ZEKER niet onverdienstelijk.
Oke sommige jongens hebben daar aanleg voor en jij was er een van !

Laatst gewijzigd op 16-01-2015 om 09:34.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 21:57
Mark
Mark is offline
Citaat:

Lamlul.
leuke date zul je met jou hebben.

Nee, kutwijf. RTL 4, NU!!!!
Oud 05-05-2004, 08:52
Verwijderd
Volgens mij ligt hij al met zijn snikkel open en bloot voordat zij komt... Als ze dan binnenkomt is het zo van "hé zie je mijn lul niet??? Zuigen kreng.. Het is geen praatpaal anders had ik hem wel geel gemaakt...."
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 10:45
snoodaard
snoodaard is offline
Citaat:
sybje schreef op 05-05-2004 @ 09:52 :
Volgens mij ligt hij al met zijn snikkel open en bloot voordat zij komt... Als ze dan binnenkomt is het zo van "hé zie je mijn lul niet??? Zuigen kreng.. Het is geen praatpaal anders had ik hem wel geel gemaakt...."
Daar heb je flink op zitten broeien is het niet ? Briljant hoor. Ik ga nu wel even ergens in hoekje staan huilen.

Stumper.
Oud 05-05-2004, 12:12
Verwijderd
Lieverds, kan het iets minder alsjeblieft?

Laatst gewijzigd op 05-05-2004 om 12:43.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 12:17
juno
juno is offline
Huh? Welnee, een van de leukste topics sinds mensenheugenis!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten