Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-04-2004, 21:54
Naru
Naru is offline
Ik had twee jaar geleden een (vakantie) vriendje waar ik dus alleen in de vakantie mee ging. Nou had ik laatst weer wat met hem afgesproken. Zijn we dus weer verliefd op elkaar. Er is alleen een probleempje, hij woont twee uur van me vandaan.
Hij zegt dat hij erg verliefd op me is enzo.. hij wil ook wel een relatie beginnen, maar waarschuwt me wel voor de afstand enzo.

Nu wilde ik weten of er hier mensen zijn die een afstandsrelatie hebben gehad en wat hun ervaringen daarin zijn. Goed of slecht maakt niet uit. Ook wil ik graag weten hoe jullie dat dan deden ivm het reizen. Ik denk zelf dat het wel goed kan gaan, als je heel verliefd bent.

hebben jullie misschien nog wat tips voor me?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-04-2004, 21:58
Bruut
Bruut is offline
ga er voor, en geniet ervan

alles is mogelijk als je het echt wil!!
Met citaat reageren
Oud 30-04-2004, 22:15
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Als je het wilt gewoon doen! Je ziet elkaar weinig maar het is zooo fijn als je elkaar ziet. Je moet alleen wel kijken of het haalbaar voor je is.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2004, 22:40
ABrules
ABrules is offline
ik zou niet bij elkaar op de lip willen zitten... maar wel graag hebben dat iemand om wie ik zoveel geef zo nabij is dat ik er snel genoeg naar toe kan als er ooit iets mocht zijn...

en tja... ook gewoon voor mezelf dat ik toch weet dat ik iemand "dichtbij" genoeg heb...

over afstand zou ik zowieso al niet aan doen... bij mij bij voorbaat al gedoemt te mislukken hoe verliefd ik ook ben... ik pas er voor... maar ja... dat zal voor iedere situatie wel weer anders zijn.

nou ja, ik heb het er dan over als ik een vriendinnetje zou hebben hé
Oud 30-04-2004, 22:45
V1rus
V1rus is offline
Kheb ook een afstandrelatie gehad, ze woonde een uur reizen met de trein van me af. We zagen elkaar om de 2 weken in het begin, maar bij mij zakte de gevoelens wel weg na 3 mnd, omdat je elkaar alles dan vaak ziet. Als je wilt genieten moet je het gewoon proberen, bij mij liep het na 4 mnd naar de kloten. Maar het is wel leuk hoor int begin !
Oud 01-05-2004, 06:43
Verwijderd
Jammer dat je nog geen 18 bent, anders had je je OV gehad
Met citaat reageren
Oud 01-05-2004, 09:57
HowLovely
HowLovely is offline
Afstandsrelatie heb ik cker ervaring mee..... 4,5 uur van me vandaan. het is echt niet leuk, en dat is nog maar zacht uitgedrukt.... maar als jullie echt gek op elkaar zijn KAN het cker wel!
Oud 01-05-2004, 10:07
22B
22B is offline
Als jullie er allebei zeker voor willen gaan, dan lukt het.. Ik heb zelf 14 maanden relatie gehad, woonde bijna 3 1/2 uur met de trein bij mij vandaan.. Is uiteindelijk alsnog kapot gelopen op de afstand, omdat je elkaar alleen in weekenden kan zien.
Het is moeilijk, maar als het lukt is het natuurlijk mooi!

Succes er in ieder geval mee!
Oud 01-05-2004, 10:14
ilse
ilse is offline
ik heb een relatie van 13 maanden gehad met een jongen die op 2 uur met de trein woonde. ging uiteindelijk toch verkeerd, mede door de afstand (hij ging vreemd en gaf nog als excuus: ik zag je zo weinig.. ) maar een vriendin van me heeft al 2 jaar met een jongen die op anderhalf uur woont en dat gaat nog steeds goed, dus misschien kan het toch... als je echt verliefd bent kan je het toch proberen??

edit: ik doe het alleen nooit meer, heb nu een vriend dichtbij en dat ik zooooo veel makkelijker!!
Oud 01-05-2004, 10:18
Verwijderd
Mijn vriend & ik wonen anderhalf uur uit elkaar (met auto) en 2,5 uur met de trein.

Meestal komt hij me gezellig halen omdat hij rijden leuk vind. Soms pak ik de trein ook. Vind ik ook niet erg.

Wat is nou 5 uurtjes met de trein per week? (als je 1 weekend afspreekt per week dan).

Ik zie het probleem nooit zo. Ja wel als je amper geld hebt enzo.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2004, 10:22
vrancken_anke
vrancken_anke is offline
Als de liefde echt is, is de afstand geen groot punt.
Akkoord, het is niet zo makkelijk natuurlijk, maar mij gaat niemand vertellen dat een relatie minder goed gaat / is omdat je de mogelijkheid mist elkaar 'veel' te zien.

Ik denk dat je zo ook heel goed de spanning er kunt inhouden en het gevoel nog zo intens is als jullie elkaar terug zien.

Als je ten volle geniet van de momenten samen, zal je niet direct last hebben van het 'uit-het-oog-uit-het-hart' gevoel..
En later - mss tijdens een vakantie- kan de ene als es blijven overnachten bij de andere..

Ik zou er iig zeker voor gaan..

Een vriend van mij heeft nu ook al 1,5 j een relatie met een persoon uit Parijs. Hijzelf woont in Antwerpen..
En ze zijn echt wel gelukkig samen..
Met citaat reageren
Oud 01-05-2004, 12:20
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
mijn ex woont erg ver bij mij vandaan, totale reistijd (van deur tot deur) 4 uur.
we zijn 8 maanden samen geweest en het ging altijd heel goed. Ik heb een kortingskaart gekocht voor de trein want anders is het niet te betalen. Ik was meestal een weekend daar, van vrijdag tot zondag. Hij kwam meestal in de week naar mij, want hij had ov.
ik zag m 1x per week, soms wat vaker. het enige wat vervelend was, was dat wanneer je ruzie hebt je het niet zo maar even uit kunt praten, want 'even heen en weer' zit er niet in.

bij ons ging het dus heel goed (de afstand was dan ook niet de reden dat het uit ging, al heeft het misschien wel meegespeeld) en ik ken meerdere stelletjes die ver uit elkaar wonen, maar bij wie het ook goed gaat.
Oud 01-05-2004, 12:24
Yolcu
Yolcu is offline
Het ligt heel erg aan de twee personen en aan de mogelijkheden tot vervoer. Als één van de twee een OV of auto heeft, gaat het al veel gemakkelijker. Over het algemeen geldt: als je het écht wilt dan kán het ook. Probeer het gewoon. Wat heb je te verliezen? Als het niet werkt, dan merk je dat vanzelf.

En ja, ik heb ervaring met een ver weg wonend vriendje. Ik snap best dat voor veel mensen hier 1,5 uur of 2 uur al veel is.. maar alles is relatief. Probeer eens een uurtje of 10! (1800 km dat overbrugt wordt door trein - vliegtuig - bus)
Oud 01-05-2004, 12:26
lieve
lieve is offline
Op een bepaalde manier wel.
Heb een goede vriend in Rusland wonen. We hebben elkaar ontmoet toen ik daar op reis was.
En pas toen we beide terug thuis waren, hebben we ons gerealiseerd dat we wel iets hadden voor elkaar.
Maar zijn Engels is niet zo fantastisch, dus proberen we toch zoveel mogelijk in contact te blijven. En indien nodig schakelt hij zijn zus in voor de brieven te vertalen.(Wat ik niet erg vind... zij is ook een goede vriendin van me geworden!)

We blijven met elkaar schrijven, en leiden elk ons eigen leventje(studeren-weggaan-vriend/in...). En wat er ook gebeurd als ik over een paar jaar afgestudeerd ben, is het de bedoeling dat ik nog eens naar daar ga!
Ondertussen in de vakanties lekker sparen! Het is leuk om te weten waarom je spaart!!!
Oud 01-05-2004, 16:26
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
ik niet maar mijn zus wel!
woonde ook 2 uu reisen van elkaar ze hebben nu al 5 jaar wat..
in begin kwamen ze om de 2 weken bij elkaar en nu iedere week en hebben ze een huis gekocht tevens was zij ook 17 toen dat begon.

groeten
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 09:33
Verwijderd
Ik heb een vriendje die aan de andere kant van Nederland woont (het is alleen wel iets anders dan bij een ''echte'' afstandsrelatie, omdat ik mijn vriend al kende toen ik nog dicht bij hem in de buurt woonde, maar ben toen gaan studeren en op kamers gaan wonen aan de andere kant van Nederland).

We wonen nog ong 2 uur uit elkaar (met de trein dan). Het is wel anders voor mij, want ik ga ieder weekend naar mijn moeder, en daar woont dus ook naar mijn vriendje. Toch vind ik het niet ideaal. Door de weeks mis ik hem vaak wel erg (maar ja ook dat is anders want eerst zag ik hem wel iedere dag). Ook een nadeel vind ik dat ieder weekend helemaal ''in het teken van hem staat'' (dat is wel leuk hoor!!), maar er blijft weinig tijd over voor andere dingen die ik hier nog heb.

Maar het kan dus goed gaan hoor! En het is zeker leuk als je elkaar al een tijd niet gezien hebt, om elkaar dan weer te zien .
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 09:53
raarheid
raarheid is offline
Ik en mijn huidige vriend wonen gelukkig maar een halfuur (mits je 130 rijd haha) uit elkaar, hij woont in de buurt van utrecht ik bij rotterdam... ondanks dat zien we elkaar maar 1x per week... te weinig vinden we eigelijk, hij heeft wel een auto, en om de 2 weken wil mijn moeder me wel heen en weer rijden maar omdat ik eigen paarden heb, waar ik zo'n 3.5 uur per dag mee bezig ben, hij vrijwel dagelijks voetbalt etc. doordeweeks met school zitten of hij als hij uit is tot 11 uur s'avonds moet werken etc. blijft er weinig tijd over... Ons bevalt het alsnog goed... we spreken elkaar veel via msn,mailen,bellen... we hebben nog geen enkele keer ruzie gehad (hebben nu precies 4maanden) dus hoe het zit met "even uitpraten" weet ik niet. Maar waar hij woont is vrijwel geen mogelijkheid tot openbaar vervoer (afgelegen gebiedje, waar de koeien nog in je achtertuin staan) dus ook dat is voor ons geen optie. ( ik 15, hij 19)

Een vriendin van me had haar vriend op 124KM afstand, ook dit ging goed, maar zij is een nogal jaloers type waardoor er regelmatig ruzies ontstonden, toch hebben ze het ruim een jaar volgehouden. (zij 15, hij 15 )

Een andere vriendin van me heeft haar vriend (hebben nu 1.5maand) op 140Km afstand wonen, ze zien elkaar voor zover ik weet 1/2 keer per week en reizen 2uur met de trein van deur tot deur. En ik geloof dat het tussen hun ook nog steeds erg goed gaat... (zij 14 hij 18)

Gewoon voor gaan, het is denk alleen maar beter als je elkaar niet elke dag op de lip zit, althans vind ik dan , voor liefde is erg veel mogelijk hoor
Oud 02-05-2004, 10:45
Liss
Liss is offline
Als je er beide voor gaat moet het lukken
Oud 02-05-2004, 11:06
leucomelas
leucomelas is offline
nah, bij mij werkte het niet.....
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 11:26
ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
2 uur maar?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 11:41
Silvie
Silvie is offline
Ik heb een tijdje een vriendje gehad die ook 2 - 2,5 uur reizen van me af woonde en zelf vond ik dat niet zo fijn.
Ik kan er gewoon niet tegen als iemand ver weg woont en ik wil ook kunnen zeggen: Ik ben in een half uur bij je...En mja, het werkte gewoon niet zo bij mij.
Maar ik wil niet zeggen dat het niet kan want er zijn genoeg mensen die daar geen moeite mee hebben en het handig kunnen volhouden. Helaas ik dus niet
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 15:40
DvoorA
DvoorA is offline
ik had een exvriend in Almere...Ik woon in Zwolle, dus dat is ruim een uur en drie kwartier met de trein. Bovendien hadden we beiden geen OV en koste de trein ons dus elke keer bijna 30 euro. Maar ondanks dit ging het heel goed Ik zag hem eens in de twee weken, vond ik wel fijn, want dan heb je ook echt quality-time. Je ergert je ook veel minder snel aan mekaar. Maar het blijft natuurlijk vervelend dat je nooit eens spontaan iets kunt gaan doen samen. Ach, als je echt gek op elkaar bent moet het geen probleem zijn lijkt mij.
Oud 02-05-2004, 15:51
Poesket
Poesket is offline
Toen ik 15 was had ik mn eerste echte vriendje. Hijw as 17 en woonde in Maastricht en ik in Leiden. We hebben veel gebelt en gesmst. Ik ben 1x daar heen geweest en hij 1x naar mij. We kenden elkaar van vakantie. op onze manier zijn we lang doorgegaan met bellen en smsen als vriend en vriendin. Maar het werkte niet, dus nu zijn we vrienden en zien we elkaar regelmatig.
Oud 02-05-2004, 20:34
leon-v
leon-v is offline
Citaat:
Liss schreef op 02-05-2004 @ 11:45 :
Als je er beide voor gaat moet het lukken
Oud 02-05-2004, 20:44
Glamour_Maai
Glamour_Maai is offline
Als je elkaar echt graag ziet en dolverliefd bent op elkaar lukt het zeker en vast wel .

Mijn vriend en ik wonen 2 uur met de trein uit elkaar en we zien elkaar elk weekend. Het is gewoon elke keer uitkijken naar het weekend, en dat is dan ook altijd superleuk .
Soms heb ik wel 'n moeilijk moment als ik hem mis en dan moet ik hem bij mij. Maar dan bellen we en gaat het wel wat beter.

Wij zijn onlangs 4 daagjes weggeweest samen en dat is echt super als je dat absoluut niet gewoon bent .

Ik zou zo zeggen: ga ervoor!!
Alvast succes!
Oud 02-05-2004, 20:48
xsweet_bitchx
xsweet_bitchx is offline
ik heb er een paar gehad. en bij mij heeft het nooit echt gewerkt. door de afstand zie je elkaar minder. en gaat del iefde eerder voorbij en gaat hij eerder vreemd. dit is natuurljk niet altijd zo maar wel vaak.
Oud 02-05-2004, 21:22
Verwijderd
ja.

werkt niet.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 22:24
Klein~Meisje~86
Klein~Meisje~86 is offline
Ik woon dus zelf in Almere en mijn vriend in Hoogeveen..is 2,5 uur met de trein...maar we hebben nou al bijna twee jaar. Natuurlijk is het jammer dat je elkaar niet super vaak ziet, maar als je van elkaar houdt is 1x per week elkaar zien toch altijd nog iets beter dan 0x per week...vind ik dan.

Als ik jou was zou ik er gewoon voor gaan hoor!!
Oud 03-05-2004, 01:15
Verwijderd
Af-stand, werkt-niet.

Tenzij je geen behoefte hebt aan fysiek contact door de week.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 09:51
In_stilte
In_stilte is offline
Er zijn zoveel problemen aan ver-weg-relaties,
*Door de week mis je elkaar en geloof me een telefoon is echt niet zo duidelijk.
*Je kan elkaar niet aanraken, knuffelen of zien als je elkaar gewoon even nodig hebt.
*Als je bij elkaar bent ben je een en al plak waardoor je al je weekeindes aan elkaar kwijt bent.
*Je leeft beide toch nog in aparte werelden.
*Het kost ontzettend veel geld en energie.

Dit is mijn ervaring met lange afstands relaties. Het hoeft voor jou niet te gelden, maar besef waar je aan begint. Ik ben iig blij met mijn vriendje dichtbij
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 09:56
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ga ervoor
ik heb ook een vriend die 2.5 uur verderop woont. we zien elkaar alleen in het weekend en soms 1 dagje tussendoor een paar uurtjes. het is heel moeilijk, maar het maakt te relatie wel bijzonder en special omdat de momenten dat je bij elkaar bent heel erg leuk zijn.
ik wilde het eerst ook niet maar toen ik ervoor had gekozen had ik geen spijt. we hebben nu al een 10 maanden en het gaat alleen maar steeds beter tussen ons
Oud 03-05-2004, 10:01
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 01-05-2004 @ 13:20 :
het enige wat vervelend was, was dat wanneer je ruzie hebt je het niet zo maar even uit kunt praten, want 'even heen en weer' zit er niet in.

oh, mooi punt
dit is idd een vreselijk irritant iets. je hebt soms ruzie als je niet bij bent en dat het heel moeilijk is om uit te praten, zoals ER zegt, maar je hebt ook af en toe ruzie als je bij elkaar bent maar dan is het binnen 5 minuten uitgepraat omdat je juist geen ruzie wilt hebben op de momenten dat je bij elkaar bent, omdat dat juist momenten zijn waarop je zo veel mogelijk van elkaar moet genieten.
Oud 03-05-2004, 10:07
Gwinnie
Gwinnie is offline
ik heb nu bijna een jaar een vriend die 80 km van me vandaan woont. van deur-tot-deur 2 uur reizen en dat gaat gewoon heel goed.
we zien elkaar elk weekend en meestal ook doordeweeks een keer.
elke keer blijven slapen is wel bijna noodzakelijk, maar dat is niet zo'n ramp lijkt mij
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 10:13
Glamour_Maai
Glamour_Maai is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 03-05-2004 @ 11:07 :
ik heb nu bijna een jaar een vriend die 80 km van me vandaan woont. van deur-tot-deur 2 uur reizen en dat gaat gewoon heel goed.
we zien elkaar elk weekend en meestal ook doordeweeks een keer.
elke keer blijven slapen is wel bijna noodzakelijk, maar dat is niet zo'n ramp lijkt mij
Het blijven slapen is idd het grote voordeel .
Oud 03-05-2004, 10:24
ZerO
ZerO is offline
Bij mij werkt het al 20 maanden goed, alleen kan ik me voorstellen dat er mensen zijn die het niet kunnen.
Je moet echt gek op elkaar zijn want zo'n relatie kost geld en prioriteiten stellen. Je moet ook elkaar 100% kunnen vertrouwen en elkaar kunnen missen.
Oud 03-05-2004, 11:44
ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Een OV kaart wil ook helpen btw
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 12:03
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
heb nu een vriendje dat een half uur met de auto, 40 minuten met de trein van me vandaan woont. Gaat allemaal super, zien elkaar 2, 3, 4 keer in de week. Hij komt meestal naar mij toe omdat hij ov heeft, maar op vrijdag ga ik meestal naar hem, omdat mijn vader toch daar in de buurt moet zijn dan. Eerste vriendje dat ik ooit had woonde echt 3 uur bij me vandaan, was echt gedoemd om fout te gaan
dit betekent natuurlijk niet dat het niet kan werken! Want dat doet het bij mij nu wel, hoewel de afstand nu wel kleiner is.
Oud 03-05-2004, 12:06
kastdeur
kastdeur is offline
Nouhou mijn vriend woont 150 km bij mij vandaan en het gaat al 2,5 jaar geweldig. We zien elkaar elk weekend en soms wat vaker. De ene keer reist hij mijn kant op en de andere keer reis ik zijn kant op. We hebben allebei een ov, dus dat dekt de kosten.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 13:11
Maurice
Maurice is offline
ik heb er oook ervaring mee. vriendinnetje woont ruim 1,5 uur reizen bij mij vandaan. gaat betrekkelijk goed.
Oud 03-05-2004, 13:18
Konijn
Konijn is offline
Mijn vriend woont ook 2 uur reizen (deur tot deur) bij mij vandaan. Gaat zeker goed, mits je niet iemand bent die elke minuut van de dag bij hem wil zijn.
Gewoon extra genieten van de tijd dat je wel bij elkaar bent.
(En een voordeeluren-kaart aanschaffen )
Oud 03-05-2004, 13:32
pinokio
pinokio is offline
tot nu toe gaat t wel ok. Vind t eigenlijk wel fijn zo Hoewel t ook z'n nadelen heeft, en dat merk je ook wel...
Maar gelukkig gaat zij ook in Tilburg studeren
Oud 03-05-2004, 13:36
pinokio
pinokio is offline
met m'n ex ging het trouwens helemaal niet meer toen ik op kamers ging in Tilburg. We zagen elkaar 1 a 2x per 1 a 2 weken. Ik begon steeds meer een leven hier te krijgen, zij een eigen leven daar. Achteraf gezien moesten we er al veel eerder een punt achter zetten.. het ging gewoon niet meer. We waren gewend om heel vaak bij elkaar te zijn, en dit was opeens weinig. Maar het voelde voor ons als een verplichting om het weekend vrij te houden.. en ik 'verplicht' naar huis toe, of zij af en toe hier naar toe (veel te weinig misschien).
Op dat gebied was het een zucht van verlichting dat t uit ging.

Maar dit is wel een heel andere situatie... van elkaar heel vaak zien naar elkaar paar keer in de paar weken zien.
Oud 03-05-2004, 13:39
Multilot
Multilot is offline
ik begin er niet meer aan. Dat werkt niet bij mij....

Misschien was ik toen ook nog wel te jong voor zo'n relatie, maar toch...
Oud 03-05-2004, 14:13
fiona
fiona is offline
mijn huidige vriend was een lange-afstands relatie
het was ook ongeveer twee uur reizen
toen we ongeveer een jaar samenwaren is hij van werk veranderd en is hij in mijn stad komen werken en is hier ook naartoe verhuisd
we zijn nu vier jaar samen en nog steeds dolverliefd

lange afstandsrelatie werkt volgens mij dus wel maar dan moet je mekaar echt wel heel graag zien en dan valt er meestal wel een oplossing voor te vinden
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 21:42
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Mijn vriend woont ongeveer 2 uur reizen bij mij vandaan (auto of trein maakt niet zoveel uit), dat gaat inmiddels al voor ruim 1.5 jaar goed. Soms is het best lastig, als je verdrietig bent kun je niet meteen bij de ander zijn, maar natuurlijk kun je dan wel bellen. We zien elkaar alleen in de weekenden, en soms in de schoolvakanties ook op doordeweekse dagen. Meestal ben ik degene die reist, omdat ik een eigen auto heb, en hij ook stukje jonger is dan ik. Maar af en toe komt ie ook met de trein naar mij .

En zoals je al zei, zolang je maar gek op elkaar bent hoeft deze afstand geen probleem te zijn. Tot nu toe vind ik het enige vervelende het alleen terugrijden. Vooral zo 's avonds laat, dan is er niets leuks meer op de radio. Maar goed, daar kom je wel overheen hoor .
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 22:02
Fine
Fine is offline
Ik moest 45 min fietsen naar mijn ex. En daar had ik al een pokken hekel aan. Een half uurtje vind ik nog wel kunnen, maar 45 min fietsen vind ik niet leuk meer. Als je bijvoorbeeld met de trein moet dan vind ik het nog wel kunnen om een uurtje te moeten reizen, maar meer ook niet. Bovendien lijkt mij zo'n reistijd zoiezo niet erg fijn voor de relatie... Ik zou t als t ff kan daarom ook ni meer beginnen. Maar je weet t: Love makes you fucking blind!!!
Oud 03-05-2004, 22:07
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 03-05-2004 @ 11:01 :
oh, mooi punt
dit is idd een vreselijk irritant iets. je hebt soms ruzie als je niet bij bent en dat het heel moeilijk is om uit te praten, zoals ER zegt, maar je hebt ook af en toe ruzie als je bij elkaar bent maar dan is het binnen 5 minuten uitgepraat omdat je juist geen ruzie wilt hebben op de momenten dat je bij elkaar bent, omdat dat juist momenten zijn waarop je zo veel mogelijk van elkaar moet genieten.
inderdaad, maar wat ik (wij) dan ook wel hadden was dat we het júist over klote dingen gingen hebben als we bij elkaar waren, omdat we die niet via telefoon oid. wilden bepraten.
maargoed dat moet je gewoon afwegen
Oud 03-05-2004, 23:22
Droyd
Droyd is offline
Kan heel zeker lukken, al hangt dat af van het koppel.

Ik ken mensen in de zelfde situatie als jij zitten die ondertussen al 5 jaar samen zijn...sinds haar 14e
Oud 04-05-2004, 08:56
LoeLoe
LoeLoe is offline
Ik zit nu ongeveer met ditzelfde probleem.

Heb een jongen leren kennen die ongeveer een half uurtje met de auto bij me vandaan woont. In principe zou ik hem dus ook in de weekenden kunnen zien en in vakanties.

Probleem is alleen dat hij het echt TE druk heeft met werk en zijn vrienden zien (en hij heeft er nogal wat..) En hij is heel veel met zijn sport bezig. Kortom: weinig tijd voor mij.

Maar ik ben zoveel om deze jongen gaan geven .. af en toe heb k het gevoel dat hij zo'n lange-afstand-relatie (nou jah.. lang ?) niet zo ziet zitten.. khoop zo dat het bijdraait!
Oud 04-05-2004, 14:16
Verwijderd
op de een of andere manier zoek ik het altijd ver weg :/
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten