Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-05-2004, 15:46
bassgirl
bassgirl is offline
nou t is zo, een vriend van mij heeft een vriendin blabla, maar ik praatte er op msn mee, en hadden het opeens over one night stands en hij zei dat hij dat ook wel met mij wilde, en later vroeg hij het zelfs letterlijk of ik met hem naar bed wou. ikdacht eerst dat het gewoon voor de grap was, totdat ie dus vroeg of ik serieus was dus ik ja beedje, en hij was helemaal serieus erover.
en zei ie steeds dat hij mn nummer 1 fan was.

vervolgens ging ik de dag erna met m naar de stad (koninginnenach) nou was gezellig maar hij kwam steeds helemaal tegen me aanstaan, en t was nogal druk toen we naar stratumseind gingen (cafe's) en ik liep voor, legde hij steeds zn handen op mn heupen zeg maar.

maar ik heb zoiets van hmm jongen je hebt een vriendin doe niet, en hij was niet zat.
vind ik t nou alleen raar of moet ik hier niks achter denken?
Oud 01-05-2004, 15:52
In_stilte
In_stilte is offline
Tjah, ik denk dat hij jou wel ziet zitten (of liggen, najah hoe je 't ook bekijkt). En ergens denk ik dat je hem een beetje hebt uitgelokt. Volgens mij is hij iig redelijk serieus.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2004, 16:29
groovy
groovy is offline
En als je slim bent laat je je niet gebruiken daarvoor.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2004, 16:30
Verwijderd
Ik denk ook dat hij erg serieus is als ik dit zo lees. Als jij daar geen behoefte aan hebt, moet je dat hem vertellen. Ik weet niet of jij een vriend hebt, maar in principe moet die jongen daar toch rekening mee houden lijkt me. Als hij een vriendin heeft, maar eigenlijk liever jou heeft, moet hij het uitmaken, want dan slaat het gewoon nergens op.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2004, 16:31
bassgirl
bassgirl is offline
nee dat was ik ook zeker niet van plan, ik d8 dat hij het ook niet meende.. mn vriend zei al eerder dat hij me wou versieren maar ik had steeds zoiets van nee joh, maar nou begin ik anders te denken. ik wil niks met hem, maar toch
Oud 01-05-2004, 16:34
bassgirl
bassgirl is offline
Citaat:
Mushu schreef op 01-05-2004 @ 17:30 :
Ik denk ook dat hij erg serieus is als ik dit zo lees. Als jij daar geen behoefte aan hebt, moet je dat hem vertellen. Ik weet niet of jij een vriend hebt, maar in principe moet die jongen daar toch rekening mee houden lijkt me. Als hij een vriendin heeft, maar eigenlijk liever jou heeft, moet hij het uitmaken, want dan slaat het gewoon nergens op.
je was blijkbaar tegelijk met mij dit aan t typen, nou hij weet dat ik een vriend heb, maar ook dat het slecht gaat en hoogst waarschijnlijk hij t morgen uitmaakt, maar ik vind het tegenover zn vriendin nogal lullig, en ik maak m ook wel duidelijk dat dit nou ook weer niet de bedoeling was, maar wist t niet zeker d8 es eventjes kijken wat andere ervan denken voor ik van alles zeg en het nergens op blijkt te slaan.
Oud 03-05-2004, 20:33
Lilything
Lilything is offline
Ik vind t n btje vaag om een meisje die je leuk vind te vragen van? WIl je een one-night-stand met mij? I mean btje stom Dat soort types zou ik al niet moeten
Oud 03-05-2004, 20:45
ABrules
ABrules is offline
whoooot...stond je ook tot je knieën in het water? stratumseind was echt klote!!

maar ja, als jij ook graag zo ff voor 1 avondje gebruikt wil worden en hij ook ondanks dat ie een vriendin heeft... maak wat foto's en je hebt een leuke manier om hem te chanteren

nou ja ff serieus dus... als je gewoon zin in hebt gewoon doen waarom niet! en als het achteraf niet bevalt weet je dat voor de volgende keer
Oud 04-05-2004, 06:24
miro
miro is offline
Citaat:
ABrules schreef op 03-05-2004 @ 21:45 :
whoooot...stond je ook tot je knieën in het water? stratumseind was echt klote!!

Juh dat had ik dus ook.

Enne die vriend van jou, niet toehappen. Hij wil je in principe dus gewoon voor een avondje gebruiken terwijl ie een vriendin heeft.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 07:31
Maarten
Maarten is offline
Wat je er van moet denken?

Die jongen heeft zin in sex en houdt hierbij niet rekening met de gevoelens van anderen. Ik zou hem er op aanspreken en zeggen dat hij met ze tengels van je af moet blijven aangezien je al een vriend hebt. Het heeft geen zin om de vriendin in te lichten want dan wordt jij als de veroorzaker en boosdoener gezien dus je niet mee bemoeien tenzij je een manier weet om het zo te brengen dat jij niet alle stront over je heen krijgt.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 12:23
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Foute jongen
Oud 04-05-2004, 14:07
Verwijderd
Niets mee doen, hij heeft een vriendin dat weet je. Dus als jij met hem gaat gaat hij vreemd en jij weet dat dan en dat is ook fout.

Als jij het niet wilt niet doen.

"Gewoon" met hem praten en zeggen dat je een beetje aan het grappen was op msn.

Maar wat een foute jongen.....

Maak de echte jongens/mannen even te schande.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 14:10
beckytjuhh
beckytjuhh is offline
Ik weet niet hoor maar het klinkt of je het wel leuk vindt dat hij zijn handen op je heup dee. Alleen jammer van dat vriendin he
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten