Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-05-2002, 13:08
devilcat
devilcat is offline
Want ik hoor telkens maar dattie te licht is ofzo en ik ben er nu net opgegaan van diane naar lovette
Oud 07-05-2002, 13:31
Sciza
Sciza is offline
Lieverd, nog een keer..
Sommige meisjes/vrouwen hebben een heel erg sterke menstruatie, anderen hebben hem nóg erger of juist heel matig.
Zelf heb ik een vrij erge menstruatie, ben van mezelf onwijs lang ongesteld en veel last van krampen en rugpijn.

De Lovette-pil was voor mij te licht als in: ik was nog steeds erg ongesteld en had nog steeds erg veel last van krampen en rugpijn.
Maar dat wil niet zeggen dat hij voor iedereen te licht is. Een vriendin van me was uit haarzelf maar 3 dagen ongesteld, en ook nog eens heel licht ook. Ze had nooit last van buikpijn of rugpijn en voor haar is Lovette dus gewoon het best.

De dokter kiest bij je gewicht en bloeddruk vaak een pil. Of ze proberen eerst een lichte pil, om te kijken hoe die bevalt.
Lovette is geen slechte pil, maar bevat een lage dosis hormonen. Voor iemand met een lichte menstruatie is Lovette dus perfect.
Oud 07-05-2002, 14:41
ekki
ekki is offline
in één topic houden plz
http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=77861

Regels voor berichten