Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-05-2004, 21:27
Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Maak de zin af en beschrijf waar jij vandaag een (kleine) stap/ontwikkeling in hebt gemaakt; hoe klein ook.
Oud 03-05-2004, 22:06
Sweetsurrender
Sweetsurrender is offline
Dat het heel irritant is als je gewend bent om mensen die klaar zijn met afrekenen, gedag te zeggen met:''Prettig weekend''. Als je dan opeens op maandag gaat werken achter de kassa, is het toch een beetje vreemd op te zeggen:''Prettig weekend''

*Zo zie je maar hoe we ons hechten aan gewoontes *
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 22:09
DvoorA
DvoorA is offline
ik heb geleerd dat mensen soms erg moeilijk te doorgronden zijn, maar dat je ook voor deze mensen veel respect kunt hebben. De daaruit volgende ontwikkeling is: ik heb geleerd mensen te nemen zoals ze zijn, simpelweg omdat ze mijn mede-mensen zijn en we allemaal op zoek zijn naar hetzelfde.
Oud 04-05-2004, 11:35
kroot
kroot is offline
Ik ben net langs mijn huisarts geweest voor een verwijsbrief voor psychotherapie wat ik al veel te lang loop uit te stellen. Maar ze zijn deze week dicht door de vakantie. En ik moet voor vrijdag die brief hebben want dan heb ik mijn eerste afspraak.
Echt handig als ze op vakantie zijn.........
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 12:50
Verwijderd
ik heb vandaag de ontwikkeling gemaakt dat ik gezonder en bewust wil leven en wil slagen. vanmorgen vroeg uit mn bed gerold om naar de sportschool te gaan, zodat ik ook op tijd weer thuis was zodat ik kon leren. heerlijk. morgen weer.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 13:48
Daboman
Daboman is offline
Ja, recent heb ik nog een soort sprong gemaakt. Ik heb besloten dat als ik een oogje op een meisje heb er niet meer voor ga om verkering met haar te krijgen, maar wel zoveel mogelijk lol met haar te hebben. Scheelt een hoop gedoe en de verkering komt later wel

voor de duidelijkheid, het gaat hier om relaties in het algemeen niet over een speciaal persoon.

EDIT: op aanraden van iemand het een stuk duidelijker verwoord.

Laatst gewijzigd op 04-05-2004 om 16:37.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 22:08
Verwijderd
Ik ben sinds gister begonnen met mij "stap". Namelijk joggen, wilde al een tijdje gezonder leven. Drink nu ook veel meer water, ongeveer 2 liter. Verder kauw ik nu vaker op mijn eten.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 22:37
Eend
Eend is offline
dat ik nooit meer de fiets van mn moeder verrot trap en ook niet meer met borden ga gooien
Owja, en dat ik me niet zomaar door mn leefgroep op straat laat zetten, zonder dat ze vertellen waarom. Ik had geloof ik om 6 uur al weg moeten zijn, maar ben er nog steeds.
De vorige keer zeiden ze ook dat ik weg moest, maar toen hoefde ik opeens ook niet weg.
Waarom zou ik ze nu dan wel serieus nemen?
Oud 04-05-2004, 22:58
Devil-Eye
Devil-Eye is offline
Citaat:
Eend schreef op 04-05-2004 @ 23:37 :
dat ik nooit meer de fiets van mn moeder verrot trap en ook niet meer met borden ga gooien
Owja, en dat ik me niet zomaar door mn leefgroep op straat laat zetten, zonder dat ze vertellen waarom. Ik had geloof ik om 6 uur al weg moeten zijn, maar ben er nog steeds.
De vorige keer zeiden ze ook dat ik weg moest, maar toen hoefde ik opeens ook niet weg.
Waarom zou ik ze nu dan wel serieus nemen?
We steken gewoon dit kl*tehuis in de fik

Tuurlijk laat jij je niet op straat zetten, en valt het je niet op hoe laf ze eigenlijk zijn bij Vindicta als ze zeggen dat je eruit moet maar dat je er nog zit?

Servies kapot gooien?

Dan mag ik zeker gewoon de pleepot uit de grond rukken of de stofzuiger van de trap gooien! Kan Knurft niet meer stofzuigen

Ze bluffen gewoon, en ze geven niks om hun clienten. Ik was gewoon weggelopen terwijl ik moest koken (had nasi voor de mensen die thuis waren gehaald) en ze bellen niet eens bezorgd op naar me! Goh, hoe is het, gaat het wel???
Niet eens afvragen waar ik ben, of het wel gaat, neeeeeee, gewoon iedereen maar depri laten worden, jaaaaaa, waarom ook mensen helpen he??????????

SOEPZOOOIIIII

Laat je niet kisten joh, je bent oud en wijs genoeg om voor jezelf op te komen!
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 23:09
Eend
Eend is offline
I know, alleen mn psych vond dat ik dat op de verkeerde manier doe. Majah, als ze me wil helpen om t op een goede manier te doen, graag.
Oud 04-05-2004, 23:14
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Ik besef me nu dat ik blij moet zijn dat ik een afspraak om met Haar naar de film te gaan heb, ookal zit er nog geen datum aan en duurt het nog minstens twee weken.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 23:14
Devil-Eye
Devil-Eye is offline
Citaat:
Eend schreef op 05-05-2004 @ 00:09 :
I know, alleen mn psych vond dat ik dat op de verkeerde manier doe. Majah, als ze me wil helpen om t op een goede manier te doen, graag.
Ja, hulp-dinges-mensen moeten ook maar eens daadwerkelijk hulp geven
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 23:15
Eend
Eend is offline
Citaat:
Tijgertjuh666 schreef op 05-05-2004 @ 00:14 :
Ja, hulp-dinges-mensen moeten ook maar eens daadwerkelijk hulp geven
Dat doet m'n psych altijd wel
Alleen ik ben te koppig geweest.
Oud 04-05-2004, 23:18
Devil-Eye
Devil-Eye is offline
Citaat:
Eend schreef op 05-05-2004 @ 00:15 :
Dat doet m'n psych altijd wel
Alleen ik ben te koppig geweest.
Minder koppig doen dan, dan maak je het jezelf ook makkelijk en heb je weeer een spanningspunt minder....
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 10:16
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ik heb een brief voor mn therapeut geschreven.
(Nu nog afgeven..)
Oud 05-05-2004, 12:59
Dangerous Gas
Dangerous Gas is offline
dat ik niet zo lui moet zijn en voortaan gewoon mijn moeder in de tuin moet helpen!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 13:03
FoxyRoxy
FoxyRoxy is offline
ik heb vandaag eindelijk afgesproken met mijn nichtje van mijn vaders kant, de eerste keer nadat mijn ouders hebben besloten te scheiden
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 14:49
Verwijderd
ik heb vandaag (nou ja vorige week... maar het geld ook voor vandaag) besloten (i.s.m. salala) dat als iets niet helemaal is wat ik zoek ik het niet moet.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 15:43
juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Ik ben (gisteren) een klein beetje begonnen met leren dat intimiteit niet eng is. Alhoewel ik het wel erg eng vond.

nog nooit eerder nuchter gezoend hebben. zo iemand ben ik.
Oud 05-05-2004, 16:02
Verwijderd
Ik heb ontdekt dat sommige mensen dingen voor me doen, omdat ze denken dat ik daar gelukkig(er) van word. En dat ze dat niet op mijn manier doen, maar op hun geheel eigen wijze.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 16:06
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
juliettebinoche schreef op 05-05-2004 @ 16:43 :
Ik ben (gisteren) een klein beetje begonnen met leren dat intimiteit niet eng is. Alhoewel ik het wel erg eng vond.

nog nooit eerder nuchter gezoend hebben. zo iemand ben ik.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 16:11
Phie.
Phie. is offline
Om te begin met het leren van me examens
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 16:38
Verwijderd
maar eigenlijk was het gister.

ik heb besloten mn ouders te vertellen dat het niet goed met me gaat. (nou alleen nog doen0
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 17:07
Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 05-05-2004 @ 11:16 :
Ik heb een brief voor mn therapeut geschreven.
(Nu nog afgeven..)
ik ook...eindelijk
maar eigenlijk durf ik hem niet te geven
Oud 05-05-2004, 17:10
summer1986
summer1986 is offline
Citaat:
Dreamerfly schreef op 03-05-2004 @ 22:27 :
Maak de zin af en beschrijf waar jij vandaag een (kleine) stap/ontwikkeling in hebt gemaakt; hoe klein ook.
Ik ben een beetje ziekjes vandaag, en ik ben heel de dag thuisgebleven. Dat is voor mij een hele stap, ik kan namelijk niet stil zitten! Ben achteraf wel blij dat ik rustig aan heb gedaan, hoe chagrijnig ik er ook van werd...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-05-2004, 17:37
Verwijderd
Ik heb vandaag geen stappen gezet/ontwikkelingen gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 17:59
kleinedraak
Ik heb NOG niet gesnoept vandaag. Ik ben aan het leren van de exames verder gegaan en heb een examen helemaal afgemaakt(niet met een al te goed resultaat: 39v/d 65punten)
Mja, verder weer lekker gefitnessd vandaag maar ik hield het wel niet zo lang vol dan normaal, maar ja ieder1 heeft zijn dag wel eens niet!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 18:00
Fade of Light
Fade of Light is offline
ik ben op weg David Baline 2 te worden *ugh*
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 18:06
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Om echt te beginnen met leren voor mijn examens, ik stel het al weken uit en afgelopen weekend ben ik naar londen geweest en had ik er dus ook geen tijd (en zin in) en op de terugweg mocht ik niet leren van mn moeder want ik had nog even vakantie dus nu moet het er echt van komen want over precies twee weken heb ik mijn eerste examen.
Oud 05-05-2004, 19:21
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Begonnen een eigen commentaar op de kitzur shulchan aruch (joods wetboek) te schrijven.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 19:22
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 05-05-2004 @ 19:06 :
Om echt te beginnen met leren voor mijn examens, ik stel het al weken uit en afgelopen weekend ben ik naar londen geweest en had ik er dus ook geen tijd (en zin in) en op de terugweg mocht ik niet leren van mn moeder want ik had nog even vakantie dus nu moet het er echt van komen want over precies twee weken heb ik mijn eerste examen.
Ik moet ook nog beginnen.

Maarja, ik hoef maar 4 vakken nu... en 4 vakken in juli (mondeling)...
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 19:43
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Ik was vandaag hele dag aant repeteren voor t award gala en heb de ontwikkeling doorgemaakt dat mensen als Stanley Burleson en Vera mann ook gewoon hele normale mensen zijn. die gewoon hun ding daar doen, en dat is repeteren. Ze zijn niet meer of minder dan ons, het zijn ook gewoon mensen, en ik merkte vandaag echt dat ik die ontwikkeling doorging omdat t mij gewoon niks meer deed dat hun daar zaten, vond t doodnormaal en dat is t ook.

Ik heb vandaag de stap genomen om eerlijk te zijn naar jongen toe waarvan ik vond dat diegene aant playen was, niet met mij, maar ik weet dat hij zo is, en eerlijk gezegd wat ik daarvan vond.
Oud 06-05-2004, 09:15
Verwijderd
Citaat:
tumtummetje-86 schreef op 05-05-2004 @ 17:38 :
maar eigenlijk was het gister.

ik heb besloten mn ouders te vertellen dat het niet goed met me gaat. (nou alleen nog doen0
er word een afsrpaak met jeugdzorg gemaakt
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 13:31
Verwijderd
de ontwikkeling dat ik een bikini en een rokje heb gekocht in 1 week! ik ga dus toch meer van mezelf houden.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 19:00
synclinorium
synclinorium is offline
ik ben verder gekomen met mijn huiswerk. Niet echt een ontwikkeling maar ben wel verder gekomen.
Oud 06-05-2004, 19:40
Myuki
Myuki is offline
ik heb gister geleerd dat te veel blowen niet fijn is en dat ik erug sterke wiet heb hierzo thuis...

dus in de toekomst ga k minder wiet in eenjoint doen
Reageren

Regels voor berichten