Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Tuurlijk laat jij je niet op straat zetten, en valt het je niet op hoe laf ze eigenlijk zijn bij Vindicta als ze zeggen dat je eruit moet maar dat je er nog zit? Servies kapot gooien? ![]() ![]() Dan mag ik zeker gewoon de pleepot uit de grond rukken of de stofzuiger van de trap gooien! Kan Knurft niet meer stofzuigen ![]() ![]() ![]() Ze bluffen gewoon, en ze geven niks om hun clienten. Ik was gewoon weggelopen terwijl ik moest koken (had nasi voor de mensen die thuis waren gehaald) en ze bellen niet eens bezorgd op naar me! Goh, hoe is het, gaat het wel??? Niet eens afvragen waar ik ben, of het wel gaat, neeeeeee, gewoon iedereen maar depri laten worden, jaaaaaa, waarom ook mensen helpen he?????????? ![]() SOEPZOOOIIIII ![]() ![]() Laat je niet kisten joh, je bent oud en wijs genoeg om voor jezelf op te komen! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Alleen ik ben te koppig geweest.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar eigenlijk durf ik hem niet te geven
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maarja, ik hoef maar 4 vakken nu... en 4 vakken in juli (mondeling)... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
De Kantine |
Wat staat er onder je ctrl+veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee? Briseïs | 500 | 09-11-2004 16:49 | |
Liefde & Relatie |
LONGPOSTS: Mijn ideeën over liefde. Rerisen Phoenix | 58 | 13-06-2003 07:23 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De beoordeling/het profiel van Jezus Christus Verwijderd | 11 | 05-05-2002 18:28 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Europa tegenover de Islam Klager | 58 | 24-02-2002 22:31 |