Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-05-2004, 12:13
roosmar
roosmar is offline
Mijn vriend en ik zijn al bijna 1,5 jaar samen. Vlak voordat we een relatie kregen hebben we ons allebei laten testen. Ik ben al jaren aan de pil, dus we hebben nooit condooms gebruikt. Nou was ik laatst de pil vergeten, en heb ik dus een morning-afterpil gehaald. M'n vriend stelde toen voor om condooms te gaan gebruiken. Ik vond dit een heel slim idee, aangezien ik niet wist of de pil nog wel veilig was. Maar nu ben ik vorige week ongesteld geweest, en ik dacht dat we wel weer vrolijk zonder condoom verder zouden kunnen gaan, maar m'n vriend wil het met condoom blijven doen. Wat zou hier achter kunnen zitten? Hij zegt dat hij t doet voor de zekerheid. Dat is toch raar? Ik heb een keer als grapje gezegd dat ik best kinderen zou willen, maar ik heb m ook 100 keer duidelijk gemaakt dat ik NU echt nog geen kinderen wil. Zou hij misschien denken dat ik expres de pil ga vergeten ofzo? Ik weet t echt niet... Hij zegt ook dat hij het fijn vindt dat hij zo langer door kan gaan, maar zou dit echt een reden zijn? Ik ben gewoon een beetje in de war, en ik heb het idee dat hij me niet vertrouwt...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-05-2004, 12:17
leucomelas
leucomelas is offline
misschien is ie er zo van geschrokken dat ie wel 2 keer nadenkt voordat ie het zonder condoom zal doen...
misschien moet je een keer goed met hem praten, vraag waarom hij het niet meer zonder condoom wil doen, leg jou versie uit en beargumenteer deze...
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 12:19
Verwijderd
Misschien is hij gewoon een beetje geschrokken van die keer dat je de pil vergeten was, dat is toch niet zo gek? Dat betekent niet meteen dat hij jou niet vertrouwd, hij wil gewoon het zekere voor het onzekere nemen. En dat hij het fijn vindt dat hij er zo wat langer over doet kan echt wel een goede reden zijn.

Als je bang bent dat hij jou niet vertrouwt zou ik hem daar maar gewoon mee confronteren. Praat er nog wat meer met hem over tot je goed begrijpt waarom hij het vanaf nu met condoom wil blijven doen.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 12:27
pyres
pyres is offline
ik denk ook dat hij geschrokken is
maar als dit bij mij zou gebeuren zou ik wel verhaal gaan halen
zonder is gewoon lekkerder
Oud 04-05-2004, 12:28
Lilything
Lilything is offline
gewoon zeggen dat je t MET niet meer doet
Oud 04-05-2004, 12:37
Fortisi
Fortisi is offline
Misschien is hij wel vreemd gegaan en kan hij een soa hebben opgelopen, en wil hij jou daar niet mee belasten. Niet grof bedoeld hoor, maar het zou kunnen...
Oud 04-05-2004, 12:53
Verwijderd
Het is wel raar dat hij dat nu opeens wel wil, maar het is idd wel zekerheid dat het biedt. Ook met de pil heb je nog kans op zwangerschap. Misschien is ie gewoon echt geschrokken en wil ie voorkomen dat t echt een keer misgaat.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 13:09
roosmar
roosmar is offline
Citaat:
Fortisi schreef op 04-05-2004 @ 13:37 :
Misschien is hij wel vreemd gegaan en kan hij een soa hebben opgelopen, en wil hij jou daar niet mee belasten. Niet grof bedoeld hoor, maar het zou kunnen...
hmm... dat had ik nog niet eens bedacht
nou ja... ik vertrouw hem. Ik denk niet dat hij is vreemgegaan. Ben meer bang dat hij mij niet meer vertrouwt, om de een of andere reden...
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 22:37
Cruz
Cruz is offline
Citaat:
Mutant schreef op 04-05-2004 @ 13:53 :
Het is wel raar dat hij dat nu opeens wel wil, maar het is idd wel zekerheid dat het biedt. Ook met de pil heb je nog kans op zwangerschap. Misschien is ie gewoon echt geschrokken en wil ie voorkomen dat t echt een keer misgaat.
Oud 06-05-2004, 22:58
Verwijderd
Better safe then sorry Wees blij dat hij ten minste nadenkt over dit soort dingen.... ik zou me er niet druk over maken iig. Kijk jij kan altijd vergeten om de pil te slikken, dan heb je nog een backup voorbehoedsmiddel
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 06:45
Verwijderd
Citaat:
leucomelas schreef op 04-05-2004 @ 13:17 :
misschien is ie er zo van geschrokken dat ie wel 2 keer nadenkt voordat ie het zonder condoom zal doen...
misschien moet je een keer goed met hem praten, vraag waarom hij het niet meer zonder condoom wil doen, leg jou versie uit en beargumenteer deze...
idd. Als je zeker wilt weten waarom hij het doet, dan zul je het toch aan hem moeten vragen, denk ik. Ik bedoel, wij kunnen wel gissen, maar je weet toch niet of dat de reden dan is. Kun je beter aan hem vragen, lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 08:16
Zweefvliegtuig
Zweefvliegtuig is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 07-05-2004 @ 07:45 :
idd. Als je zeker wilt weten waarom hij het doet, dan zul je het toch aan hem moeten vragen, denk ik. Ik bedoel, wij kunnen wel gissen, maar je weet toch niet of dat de reden dan is. Kun je beter aan hem vragen, lijkt me.
Inderdaad, als je het aan hem vraagt, krijg je veel sneller duidelijkheid. En als je dan nog niet snapt wat hij bedoelt, vraag het dan nog eens. Hij is niet voor niets je vriend; jullie kunnen eerlijk tegen elkaar zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten