Mijn vriend en ik zijn al bijna 1,5 jaar samen. Vlak voordat we een relatie kregen hebben we ons allebei laten testen. Ik ben al jaren aan de pil, dus we hebben nooit condooms gebruikt. Nou was ik laatst de pil vergeten, en heb ik dus een morning-afterpil gehaald. M'n vriend stelde toen voor om condooms te gaan gebruiken. Ik vond dit een heel slim idee, aangezien ik niet wist of de pil nog wel veilig was. Maar nu ben ik vorige week ongesteld geweest, en ik dacht dat we wel weer vrolijk zonder condoom verder zouden kunnen gaan, maar m'n vriend wil het met condoom blijven doen. Wat zou hier achter kunnen zitten? Hij zegt dat hij t doet voor de zekerheid. Dat is toch raar? Ik heb een keer als grapje gezegd dat ik best kinderen zou willen, maar ik heb m ook 100 keer duidelijk gemaakt dat ik NU echt nog geen kinderen wil. Zou hij misschien denken dat ik expres de pil ga vergeten ofzo? Ik weet t echt niet... Hij zegt ook dat hij het fijn vindt dat hij zo langer door kan gaan, maar zou dit echt een reden zijn? Ik ben gewoon een beetje in de war, en ik heb het idee dat hij me niet vertrouwt...
|