Advertentie | |
|
![]() |
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Deze bank verwerkt dat zodat bij alle mensen voor wie die opdracht geldt (die ook klant kunnen zijn bij een andere bank dus). Stel dat jij dat bedrijf geen toestemming hebt gegeven, dan ga jij naar jouw bank om te klagen. En dan niet alleen "Ik wil mn geld terug", maar ook "Ik heb er geen toestemming voor gegeven". Dan gaat jouw bank uitzoeken bij welke bank dat incasso-contract is afgeloten en wordt de opdrachtgever er op aangesproken. Als blijkt dat het gewoon een foutje is geweest, kan alles teruggedraaid worden enzo... Maar blijkt dit bedrijf opzettelijk (en waarschijnlijk ook bij meer mensen) de boel te belazeren, dan wordt ten eerste dat incassocontract opgezegd en ten tweede zal de bank ook nog wel een appeltje te schillen hebben met dat bedrijf... |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
AOW betaalbaar? Gatara | 11 | 12-12-2006 10:44 | |
Psychologie |
vraag.. ikkuh15 | 25 | 07-12-2006 09:41 | |
Welke coalities zie jij op het toneel graag verschijnen & bepaalt dit je stemgedrag? Gatara | 230 | 21-11-2006 00:05 | |
Armen in Amerika net zo slecht af als in Zweden Verwijderd | 39 | 13-09-2006 19:14 | |
Software & Hardware |
[Alg] Betalingen AdSense flippje | 13 | 11-08-2005 09:11 | |
De Kantine |
Wat staat er onder je control+v deel II Tommie/Aligogo | 500 | 23-04-2004 12:12 |