Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() rauwkost is niet de enige groente btw ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maargoed, toen ik 14 of 15 was ofzo, was dat wel een beetje, dat als je naar de stad ging met een groepje, je niet je eigen appel en boterham meenam maar toch echt naar de McDonalds ging omdat het anders uncool was. Bij de schoolkantine kon je twee weken appels en bananen kopen, maar wie dat deed werd érg raar aangekeken en de kantine-eigenaars zijn er dus maar gauw mee opgehouden, het lag alleen maar te verpieteren. En als ik in een discotheek om een glas jus vraag, zeggen de barkeepers vaak 'ach doe niet zo flauw' of iets dergelijks; eentje presteerde het zelfs om mij een glas bier te geven, terwijl-ie me toch duidelijk verstond. En het schijnt ook stoer te zijn om te zeggen dat groenten vies zijn en rauwkost voor knaagdieren, bijvoorbeeld. Mensen vinden vaak patat ook 'superlekker' en gekookte aardappelen lusten ze dan niet, terwijl het vrijwel hetzelfde smaakt, dat soort dingen. Maar onder 'volwassen mensen' is dat niet het geval, dan wordt gezond eten vaak juist 'stoerder' gevonden, hoewel niet iedereen doorheeft wat gezond eten is. Die spaflesjes met kraanwater hebben ze meeste mensen volgens mij meer omdat water zo lekker gratis is. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|