Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-05-2004, 08:19
Verwijderd
Ik heb al een paar keer mijn donkerblonde haar geverfd, maar nu heb ik zaterdag een gala en wil ik mijn eigen haarkleur terug. bij de drogist heb je ontkleurings middeltjes, maar daar wordt je haar oranje van, dus ik wil het bij de kapper laten doen. heeft iemand hier ervaring mee? krijg je echt je eigen kleur terug? en belangrijker nog, hoeveel kost het? *heeft salaris nog niet gehad *
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 09:55
Verwijderd
Volgens mij kun je de verf er niet 'uit' halen. Ontkleuren haalt alle kleur eruit, niet je eigen kleur terug. Bij de kapper kunnen ze dat ook niet.
Ik zou gewoon een pakje kopen met een kleur die het dichtst bij jouw eigen kleur ligt en het daarmee verven.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 10:04
Verwijderd
Citaat:
krullevaar schreef op 05-05-2004 @ 10:55 :
Volgens mij kun je de verf er niet 'uit' halen. Ontkleuren haalt alle kleur eruit, niet je eigen kleur terug. Bij de kapper kunnen ze dat ook niet.
Ik zou gewoon een pakje kopen met een kleur die het dichtst bij jouw eigen kleur ligt en het daarmee verven.
oei, dat zou wel heel naar zijn...

hmm. dan is dat wel een beter idee ja, of ik verf het gewoon in en andere kleur die mooi bij mn jurk past... maar is dat echt zo?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 10:11
Verwijderd
ja, ontkleuren betekend gewoon alle kleur uit je haar halen, het wordt heel lichtblond / wit (ligt aan je kleur haar op dat moment en hoelang je het in laat werken)
Ik heb het een keer gedaan toen ik het groen wilde verven...
Het beste dat je kan doen is idd je haar verven in de kleur die je ongeveer van jezelf hebt.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 10:20
Verwijderd
ik heb de kapper gebeld en wat ze doen is zeg maar eerst het weken en de kleur er een beetje uithalen en het dan verven in je eigen kleur. dit kost tussen de 20 en de 35 euro, mijn haar is op schouderlengte.

bedankt iig
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 12:39
Verwijderd
Citaat:
z0pje schreef op 05-05-2004 @ 11:04 :
oei, dat zou wel heel naar zijn...

hmm. dan is dat wel een beter idee ja, of ik verf het gewoon in en andere kleur die mooi bij mn jurk past... maar is dat echt zo?
ja dat is echt zo, als je t ontkleurd word t wit/heel licht blond/oranje, ligt aan de pigment wat je in je haar hebt, als je daarna verf eroverheen doet moet je 2 tinten donkerder dan je eigen haar kleur,want t word 2 tinten lichter dan je eigen haar
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 13:35
thabomb1986
thabomb1986 is offline
Citaat:
spacegirl schreef op 05-05-2004 @ 13:39 :
ja dat is echt zo, als je t ontkleurd word t wit/heel licht blond/oranje, ligt aan de pigment wat je in je haar hebt, als je daarna verf eroverheen doet moet je 2 tinten donkerder dan je eigen haar kleur,want t word 2 tinten lichter dan je eigen haar
Jah idd, mijn moeder had t ook gdaan, zij heeft van nature witgrijs haar, en vroeger verfde ze t altijd bruin. Op t gegeven moment was ze t verven zat, en toen liet ze t ontkleuren, waarna het oranje werd... Dus toen heeft ze maar coupe soleil gdaan...
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten