Advertentie | |
|
![]() |
|
Helemaal mee eens..Ik zie net op het nieuws een vrouw die de telegraaf omhoog houdt en ik rende gelijk naar de computer om er een topic over te openen..Maar jij hebt het dus al gedaan..
|
ik zag vamorgen op de voorpagina van de spits(dat krantje dat je in de bus krijgt) die foto en schrok me rot
dat ze zo een foto durven te plaatsen dat kan ik niet begrijpen zo zie je maar weer dat de media overal geld probbert uit te halen, dit is iets wat ik diep en diep triets vind |
![]() |
|
Mensen!!!!!!!!!!!!!
Ik snap sommige ni helemaal. Wat zouden die kranten dan voor foto moeten hebben? Een foto van de grond, van het gebouw of hadden ze maar geen foto neer moeten zetten? Ik vind het ook een foto waar je de rillingen van krijgt... Maar als er geen foto er in staat word het niet verkocht, gek he. Of moeten ze dan maar helemaal nix over Pim Fortuyns dood zeggen? Omdat het zo erg is, dat is het ook, maar dan moet je het juist laten zien... Met 11 september waren er toch ook walgelijke foto's die toch iedereen wou zien? Met die kernbom... Toen hadden ze GEEN foto's laten zien van de gevolgen van die bom... Was toen niet ineens iedereen in rep en roer omdat dat toen een doofpot genoemd werd? Dit zijn hele extreme voorbeelden dat weet ik... ik zie allleen geen betere manier om het duidelijk te maken
|
http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=82110
daar kun je het lekker over die foto's hebben en ik denk echt niet dat pim die foto's erg zou vinden hij doet toch alles voor publiciteit
|
![]() |
|
|