Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
maar maakt de zinnen wel duidelijker naar mijn idee.
||
Citaat:
![]() Verder vind ik de hoofdletters echt érg irritant. Ik vraag mij dan ook af waarom je vindt dat de zinnen hierdoor duidelijker worden? Ik vind het namelijk zonde; heb meer moeite met het lezen van het gedicht, en vind het eigenlijk ook geen meerwaarde hebben. Dus ik ben benieuwd ![]() Verder vind ik het een mooi gedicht, maar het doet me op zich niet zoveel. De boodschap is zeker waar, en ik denk dat deze ook veel mensen aanspreekt, maar zelf vind ik het nog iets te veel een verhaaltje. 'En dan...valt de duisternis in' vind ik op zich een sterke poging om wat meer spanning in het gedicht te krijgen, maar verder mis ik die spanning eigenlijk een beetje. Deze zin vind ik dus erg goed (ook hoe de laatste strofe erop aansluit), maar rest van het gedicht vind ik eigenlijk wat te 'tam'.
||
Citaat:
![]() En Mabo, die hoofdletters, dat kan dus ééécht niet he. ![]() Ik vind het wel een mooi gedicht, het doet mij ook niet zo heel veel echter. Ik vind het geen groots gedicht maar je merkt wel dat je in de vrije natuur zit in het gedicht want het is wel ehm "vrij", "mooi beschrijvend"...je betrekt de omgeving er echt in, wat vervolgens weer aansluit bij/contrasteert met het einde waarin je zegt alleen te zijn... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik zie trouwens ook niet zo goed wat je zo bijzonder vindt aan die zin. Hij is ook vrij kort ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verliefd op het Strand Porcelain | 16 | 08-11-2005 13:58 | |
Lifestyle |
strand crook | 50 | 29-05-2005 20:51 | |