Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Bekijk resultaten poll: Wanneer gaat ons literair verantwoorde samenzijn plaatsvinden?
zaterdag 15 mei 4 26.67%
zondag 16 mei 1 6.67%
zaterdag 22 mei 3 20.00%
zondag 23 mei 2 13.33%
zaterdag 29 mei 3 20.00%
zondag 30 mei (Pinksteren) 5 33.33%
zaterdag 5 juni 3 20.00%
zondag 6 juni 4 26.67%
zaterdag 12 juni 3 20.00%
zondag 13 juni 5 33.33%
zaterdag 19 juni 5 33.33%
zondag 20 juni (Vaderdag) 2 13.33%
zaterdag 26 juni 6 40.00%
zondag 27 juni 6 40.00%
zaterdag 3 juli 7 46.67%
zondag 4 juli 8 53.33%
zaterdag 10 juli 6 40.00%
zondag 11 juli 7 46.67%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 15. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2004, 14:12
Verwijderd
Ok. Utrecht is de plek waar wij gaan meeten. De enige vraag die ons nu nog rest is 'wanneer'. In deze poll heb ik alle zater- en zondagen van de komende negen weken op rij gezet (tot wanneer de OV-kaart geldig is), omdat het doordeweeks toch te moeilijk gaat worden. De datum met de meeste stemmen gaat waarschijnlijk geprikt worden. Het is de bedoeling dat je meerdere data aanvinkt (mits je op meerdere data kan, natuurlijk... we gaan niet een potje zitten liegen).

LUH-3417
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-05-2004, 14:15
songeur
songeur is offline
Zo is ie al een stuk beter.

Weet niet zeker of ik echt ga, maar 4 en 11 juli komen mij wel goed uit.
Oud 09-05-2004, 14:15
Verwijderd
Verdorie, had je door dat ik hem eerst verprutst had? Daar gaat mijn status als onfeilbar moddereter.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 14:16
songeur
songeur is offline
Citaat:
LUH-3417 schreef op 09-05-2004 @ 15:15 :
Verdorie, had je door dat ik hem eerst verprutst had? Daar gaat mijn status als onfeilbar moddereter.

LUH-3417
Ik had zelfs al gereageerd erop, maar jij had m snel verwijderd
Was die status zo onfeilbaar dan?
Maar het geeft niet hoor.
Oud 09-05-2004, 14:22
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
LUH-3417 schreef op 09-05-2004 @ 15:15 :
Geeft niet, op andere gebieden is hij nog wel goed

Ik ga nog niet stemmen, welke dagen ik wel en niet kan weet ik nog niet, alleen zondag 6 en zaterdag 12 kunnen vrij lastig worden, maar dat weet ik nog niet.
Oud 09-05-2004, 14:39
Verwijderd
5 juni is de psychmeeting, dan kan ik sowieso niet (al weet ik nog niet 100% of ik daar heen ga, maar goed ), want ik kan me moeilijk in tweeën splitsen. Of het moet een 'combi-meeting' worden. Ik ga ff m'n agenda er bij pakken.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 14:43
Verwijderd
30 mei is eerste pinksterdag en 20 juni is vaderdag, dan zullen er wel meer niet kunnen, denk ik. Zelf heb ik verder aardig wat verjaardagen en feesten enz tussendoor...maar ik kan aardig wat dagen eventueel wel...die dagen heb ik dus gestemd (moet nog wel kijken of ik echt echt echt kom...want alleen maar boekenwinkels bekijken lijkt me niet zo heel boeiend ).
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 15:20
Verwijderd
Even aangevuld en beplakt.

De enige datum waarop ik zeker weten niet kan, voor zover ik nu weet, is over twee weken, het weekeind van de 21e. Nou, ik zou mogelijk wel kunnen maar jullie hebben dan echt totaal niets aan me.

LUH-3417

Laatst gewijzigd op 09-05-2004 om 19:57.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 00:03
Shadowme
Shadowme is offline
het maakt me op zich niet zoveel uit, alleen op 5 juni kan ik niet, vanwege een meeting van een ander forum
Oud 10-05-2004, 00:27
Charlottetje
Charlottetje is offline
tsja, mei gaat het niet worden (examens) verder zijn er een aantal dagen waarop ik er niet ben, of niet zeker weet of ik wel kan enzo, dus heb alles (behalve vaderdag) vanaf 12 juni aangekruist, al kan ik nog steeds geen toekomst voorspellen!

Charlotte
Oud 10-05-2004, 08:05
EggeD
EggeD is offline
Vanaf 19 juni kan ik vrij makkelijk een dagje vrij maken, ik denk dat ik het dan beter maak.

Men hecht meer waarde aan vaderdag dan aan Pinksteren (:
Oud 10-05-2004, 14:45
Verwijderd
Citaat:
EggeD schreef op 10-05-2004 @ 09:05 :
Men hecht meer waarde aan vaderdag dan aan Pinksteren (:
Niet iedereen is gelovig.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 14:58
Verwijderd
Nee, ik geloof persoonlijk ook niet in vaders.

Ik heb nog steeds niet gestemd, omdat ik geen agenda heb en geen uitspraken kan doen over de toekomst.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 15:22
Verwijderd
zondag 6 juni, (zaterdag kan ik niet, moet ik naar het NK van mn vriendje )

zondag 13 juni.

zaterdag 19 juni.

en momenteel staat die laatste optie voor.

Latere weekenden kan ik eventueel ook wel, maar dan ben ik doordeweeks aan het werk en misschien moe in het weekend
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 15:24
Flshman
Flshman is offline
Het maakt mij allemaal weinig uit, ik werk op vrijdagvond en de hele zaterdag. Als ik van te voren weet wanneer we meeten kan ik gewoon vrij vragen. Ik voeg me dus bij de dag met de meeste stemmen
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 16:11
Astuanax
Astuanax is offline
Zo'n meeting lijkt me wel tof!
enkel:
- ligt Utrecht in Midden-Nederland ?want ik moet helemaal uit Antwerpen komen
- Wat zijn we dan eig. van plan te doen?
- Wat is de gem. leeftijd (ben maar vijftien en weet niet of jullie er zo'n klein dropje bij willen hebben )
-> heb dus nog niet gestemd omdat ik niet weet of jullie er wel mee akkoord gaan
Oud 10-05-2004, 16:13
Astuanax
Astuanax is offline
Citaat:
LUH-3417 schreef op 10-05-2004 @ 15:58 :
Nee, ik geloof persoonlijk ook niet in vaders.

LUH-3417
Oud 10-05-2004, 23:08
Verwijderd
Citaat:
Astuanax schreef op 10-05-2004 @ 17:11 :
Zo'n meeting lijkt me wel tof!
enkel:
- ligt Utrecht in Midden-Nederland ?want ik moet helemaal uit Antwerpen komen
- Wat zijn we dan eig. van plan te doen?
- Wat is de gem. leeftijd (ben maar vijftien en weet niet of jullie er zo'n klein dropje bij willen hebben )
-> heb dus nog niet gestemd omdat ik niet weet of jullie er wel mee akkoord gaan
Volgens mij is de gemiddelde leeftijd 18, maar ik denk niet dat iemand bezwaar heeft tegen een 15-jarig Belgje (integendeel <3).

En ja, Utrecht ligt precies in het midden.

Oh, vergeet ik nog iets. Als het een doorsnee meeting wordt: we gaan z.s.m. op zoek naar een café waar iedereen netjes een cola'tje bestelt om vervolgens het eerste kwartier verlegen te giechelen, op de adhd'ers na.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 23:41
Verwijderd
Wow... ik las echt 'Arnhem', terwijl er zo verschrikkelijk hard 'Antwerpen' staat. Ik ben er niet bij met mijn aandacht. Hoe zou dat toch komen.

Ik weet niet wat de gemiddelde leeftijd wordt, maar ik neem aan met mijn... 21? jaar wel aan de bovenkant te zitten. Ik heb geen bezwaar tegen jongere mensen, zeker niet. Hoe meer hoe beter, lijkt me.

Ik heb geen ervaring met scholierenmeetings, dus ik kan je ook niet zeggen wat we gaan doen. Een middag lang door boekenzaken drentelen vind ik even fijn als apathisch in het gras liggen. Misschien is de laatste nog mooier, opdat we dan meer aandacht voor elkander hebben.

En dat verlegen giechelen zal toch wel meevallen? Of komen hier alleen maar van die verlegen boekenwormen.

LUH-3417 - Die vroeger moet gaan slapen, maar teveel reden heeft om lang wakker te zijn.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 23:52
Verwijderd
Volgens mij is iedereen altijd verlegen op een meeting, behalve als ze de helft al kennen. (Bof ik even met mijn verre connectie met Flashman. )

Hmm, ik realiseer me opeens dat ik ook bij de oudjes zal horen. Aiaiai.
Overigens ben ik voor het grasplan, want ik heb de neiging me nogal autistisc op te stellen in de buurt van betaalbare boeken.

LUH: waarom lees je geen boeken in bed? Poep je niet, dan rust je toch.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 08:21
EggeD
EggeD is offline
We gaan in ieder geval niet lomp lopen daar in Utrecht he, nee, we gaan al drentelend afdwalen, gracieus dartelen, ondertussen onze lieflijke gedachten uitsprankelen over de pittoreske plaveien. We zullen jong en oud betoveren met onze ongerept fabeltastische aanwezigheid.

Ik doe trouwens niks met het gemiddelde, ik vertegenwoordig juist datgene (:
Oud 11-05-2004, 09:03
Vlooienband
Vlooienband is offline
na 13 juni kan ik best wel veel, dus ik heb 13 juni en lager aangevinkt. 't Lijkt me wel leuk, die meet.
Misschien dat ik ook kom, maar laat m'n stem niet al te zwaar wegen.
Oud 11-05-2004, 09:11
Shadowme
Shadowme is offline
ik heb geen idee wat we gaan doen, aangezien ik op dit forum nog nooit naar een meeting ben geweest
Oud 11-05-2004, 10:40
Verwijderd
Ik lees ook wel in bed, maar ik probeer me al enige weken door een vreselijk tegenvallend boek van Morrison te worstelen (Paradise). Erg vreemd, omdat een ander boek dat ik van haar las wel erg ok was (Sula). Maar omdat het me niet kan boeien, wordt het al snel moeilijk om te lezen.

Wow... het zou echt geniaal zijn als de illustere Vlooienband ons gezelschap zou komen verrijken.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 11:27
Verwijderd
Ik ben voor het grasplan. Is er een park in Utrecht?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-05-2004, 12:20
Flshman
Flshman is offline
We kunnen natuurlijk ook dingen combineren, eerst door een boekenzaak drentelen en daarna in het gras liggen. Of omgekeerd natuurlijk.

Gaaf, dat is waar zuster, wij hebben elkaar al verschillende keren in het echt gezien.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 13:36
Vlooienband
Vlooienband is offline
Als het in Utrecht is en Marieke gaat, en als ik natuurlijk niet op het laatste moment op sterven lig, kom ik zeker.
Op Utrechts gras gaan liggen lijkt me een goed plan. Het lijkt me best leuk, om jullie eindelijk eens te zien, met name natuurlijk de almachtige heerser van de BH-bode.
Oud 11-05-2004, 13:36
Charlottetje
Charlottetje is offline
18 zal vast wel een gemiddelde zijn, maar het is slechts een gemiddelde, daar wijkt 20/21 heus niet zo veel vanaf en als een 15-jarge gezellig is op het forum zal dat ergens anders vast ook niet tegenvallen, lijkt mij! (iedereen van dit forum van elke leeftijd is toch gewoon welkom, lijkt mij...)

Heel even boekjes kijken in Utrecht kan nooit kwaad, maar ja, hangt een beetje van de datum af natuurlijk.
Op zondagen is Utrecht gewoon gesloten maar zaterdagen zijn trouwens wel heel erg druk hoor!

En uhh, Utrecht heeft in elk geval het wilhelminapark (dat is vlakbij het huis van Ronald Giphart in elk geval!) en daar kun je zo komen met een bus hoor! Gaan we picknicken?
maken we er een kleine 'american party' van ofzo? lijkt mij leuk, maar weet niet wat jullie er van vinden....

Charlotte
(moest even denken aan die dubbele boeken van LUH, combineerde dat met de tuinclub van mijn moeder en dacht aan boeken (dubbele) boeken met elkaar ruilen.... hoe vaag iemand toch kan zijn zeg, werkelijk)
Oud 11-05-2004, 14:23
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
LUH-3417 schreef op 11-05-2004 @ 00:41 :
Ik heb geen ervaring met scholierenmeetings, dus ik kan je ook niet zeggen wat we gaan doen. Een middag lang door boekenzaken drentelen vind ik even fijn als apathisch in het gras liggen. Misschien is de laatste nog mooier, opdat we dan meer aandacht voor elkander hebben.

LUH-3417 - Die vroeger moet gaan slapen, maar teveel reden heeft om lang wakker te zijn.
Het wisselt bij iedere meeting en is vooral afhankelijk van de mensen die komen. Ik vind het allebei ook wel leuk, misschien eerst boekjes kijken en daarna naar het park. Meestal wordt er ook nog wel wat gegeten (De bijna vaste meetingdingen: Mac, burger king of pizzaria), maar dat kunnen we natuurlijk zelf weten.

Dat laatste komt me zo bekent voor. Eigenlijk zou je moeten gaan slapen, maar je wil gewoon nog niet omdat het zo leuk is.
Citaat:
Vlooienband schreef op 11-05-2004 @ 14:36 :
Als het in Utrecht is en Marieke gaat, en als ik natuurlijk niet op het laatste moment op sterven lig, kom ik zeker.
Op Utrechts gras gaan liggen lijkt me een goed plan. Het lijkt me best leuk, om jullie eindelijk eens te zien, met name natuurlijk de almachtige heerser van de BH-bode.
Ik ben helemaal voor het gezelschap van Katja Je moet echt komen, dat is gaaf
Oud 11-05-2004, 14:38
Charlottetje
Charlottetje is offline
Ik mis iets , BH-bode, het is iets dat ik niet ken terwijl het in een opmerking zat die hierdoor best leuk moest worden.
Dat kan echt niet, dingen missen, ik en dingen missen, dat gaat niet samen!
Wheeeeeh

Charlotte
Oud 11-05-2004, 14:41
Charlottetje
Charlottetje is offline
Merk net dat ik me vergist heb, de kans dat ik weg ben is er begin juli, dus de 4e enzo, terwijl ik vanaf 4 juni in principe wel kan (nou ja, misschien ben ik de 4e of 5e wel aan het verhuizen ofzo...)
hmm, mja, we zullen wel zien wat de uitkomst wordt, toch...
Oud 11-05-2004, 14:53
Verwijderd
Citaat:
LUH-3417 schreef op 11-05-2004 @ 00:41 :
Ik weet niet wat de gemiddelde leeftijd wordt, maar ik neem aan met mijn... 21? jaar wel aan de bovenkant te zitten. Ik heb geen bezwaar tegen jongere mensen, zeker niet. Hoe meer hoe beter, lijkt me.
Als jij 21 bent, dan ben ik ouder.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 14:56
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 11-05-2004 @ 15:38 :
Ik mis iets , BH-bode, het is iets dat ik niet ken terwijl het in een opmerking zat die hierdoor best leuk moest worden.
Dat kan echt niet, dingen missen, ik en dingen missen, dat gaat niet samen!
Wheeeeeh

Charlotte
Stuur mijn allerbeste collega een vriendelijk pmmetje met je mailadres en dan wil hij je vast wel op de Maillijst erbij zetten

Edit: Hier is wat info te vinden: http://home.kabelfoon.nl/~kdh/

Laatst gewijzigd op 11-05-2004 om 16:16.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 16:11
Flshman
Flshman is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 11-05-2004 @ 14:36 :
maken we er een kleine 'american party' van ofzo? lijkt mij leuk, maar weet niet wat jullie er van vinden....
Ja! En dan kopen we houtskool en zo'n opklap-barbeQ-ding
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 16:20
Fladdergeval
Fladdergeval is offline
Hm, het begint nu toch lastig te worden om het principieel-niet-forummensen-meeten vol te houden... BarbeQen in een parkje!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 18:50
Verwijderd
Damn, dan kan ik nog niet de meest volwassene zijn. Ach, who cares.

De BH-Bode vind je inderdaad hier, maar wees wel gewaarschuwd voor het botte karakter van het grootste deel van de inhoud.

En als wij gaan BBQ-en in een park, worden we er vermoedelijk best wel snel uitgekickt, denk ik. Neemt niet weg dat we wel een enorme zak vol met voedsel kunnen aanslepen om een enorme openlucht orgie te houden.

LUH-3417 - Snel mijn toga uit de mottenballen halen.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 18:51
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
Flashman schreef op 11-05-2004 @ 17:11 :
Ja! En dan kopen we houtskool en zo'n opklap-barbeQ-ding
ow ja! ja joh, daar had ik nog niet eens aan gedacht, ik dacht iets simpeler, maar dit is wel heel leuk natuurlijk, wat turks brood erbij, oh joh, gaat leuk worden!

(ik was ook principeel tegen forum-meetings, maar dit forum en de mensen die er komen zijn te leuk om te missen en zeker als het in Utrecht is kan ik er niet onderuit natuurlijk...)

Charlotte
Oud 11-05-2004, 19:04
Fladdergeval
Fladdergeval is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 12-05-2004 @ 01:51 :
ik was ook principeel tegen forum-meetings, maar dit forum en de mensen die er komen zijn te leuk om te missen en zeker als het in Utrecht is kan ik er niet onderuit natuurlijk...
Hm, daar heb je wel een punt... Ik heb een bloemetje nodig! (Zo van: zal ik wel, zal ik niet, zal ik wel... )
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 19:12
Verwijderd
Hoe kan iemand nou tegen forummeetings zijn als ik kom?

LUH-3417 -
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 19:16
Fladdergeval
Fladdergeval is offline
Zeg, willen jullie allemaal even ophouden met die intelligente puntenscorende opmerkingen?! Straks wil ik nog echt komen ook!

Overigens LUH: ik ontmoette laatst iemand waarvan ik onmiddellijk dacht, hé, dat is LUH-3417 (Zo van: hij zag er uit als jij met je aapje op je hoofd en hij had het over zware literatuur). Maar dat zal wel niet zo zijn he?
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 19:19
Verwijderd
Wat hebben vegetariërs nou te zoeken bij een dode-beesten-crematie?
Of wilden jullie er alleen een barbeque neerzetten en verder niks?
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 19:20
Charlottetje
Charlottetje is offline
daarom kom ik toch ook, LUH

Maar ehh, fladder, weet je, het is zelfs onze bedoeling er voor te zorgen dat je komt

Charlotte
Oud 11-05-2004, 19:21
Fladdergeval
Fladdergeval is offline
@Leonoor: Dan doen we toch gewoon alsof het een kampvuurtje is
(We als in jullie )

@Charlotte: altijd handig, tegelijkertijd reageren, ik verlies altijd door mijn trage computerbeest . Enne: ik voel me nu bijna net zo belangrijk als LUH, jullie willen mij erbij hebben *feest*

Laatst gewijzigd op 11-05-2004 om 19:23.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 19:22
Charlottetje
Charlottetje is offline
wie vertelde er dat wij vlees zouden BBQ'en?
Groentes kunnen ook hoor!
(ik zal de viva's van vorige zomer nog eens napluizen voor recepjes, ze moeten toch de deur uit, die dingen, ze nemen alleen maar plek in...)

Charlotte
Oud 11-05-2004, 19:24
Verwijderd
Uhm, Fladdergeval, waar was het? Of was dat figuur tegen jou aan het praten? Dan was het iemand anders. De laatste tijd praat ik niet zoveel meer over literatuur met anderen. Meer over buslijnen en het weer.

LUH-3417 - Nederland is een droevige gehaktbal.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 19:28
Fladdergeval
Fladdergeval is offline
Het was in Amsterdam, op de Ceintuurbaan. De LUH-lookalike sprak mij aan, omdat 'mijn rode jas zo mooi bij mijn rode fiets kleurde'. En vervolgens begon hij over het prachtige fenomeen literatuur. Kreeg er alleen geen speld meer tussen .
Maar het begon dus met fietsen: komt dat in de buurt van buslijnen?!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 19:37
Verwijderd
Nee, ik was het niet. Ik spreek niet zo snel mensen aan op basis van rode fietsen, omdat ik bang ben teveel over te komen als iemand die mensen probeert te versieren. Bovendien ben ik al een hele poos niet meer in Amsterdam geweest. De laatste keer dat ik er was, ben ik erg bang geworden van een bepaald plein... of dat was Rotterdam. Hm... Ja, dat was Rotterdam.

Ach, wat maakt het uit.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 19:39
Verwijderd
Citaat:
LUH-3417 schreef op 11-05-2004 @ 20:37 :
De laatste keer dat ik er was, ben ik erg bang geworden van een bepaald plein... of dat was Rotterdam. Hm... Ja, dat was Rotterdam.
Welke enge pleinen heeft Rotterdam?
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 19:44
Verwijderd
Uhm... ik heb de straat waar de koopgoot aan ligt helemaal uitgelopen toen en plotseling kom je terecht aan het einde van de wereld, ongeveer. In ieder geval was het een vrij groot en leeg plein dat zich erg ver uitstrekte in de lengte. In het midden stond een rij lantaarnpalen en als je erop ging staan had je aan de linkerkant zeg maar het centrum van Rotterdam (verstopt door instortende/gesloopte gebouwen) en aan de andere kant een (leegstaand?) gebouw dat veel weg had van een kinderarbeidfabriek van rond 1920 die zich verborg achter een rij van kale bomen. Het was vooral dat gebouw dat het zo eng maakte. Ik heb er ergens nog een verhaal(tje) over... als je wilt en ik hem kan vinden, kan ik hem posten.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 19:44
Flshman
Flshman is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 11-05-2004 @ 20:39 :
Welke enge pleinen heeft Rotterdam?
Oeh, ik was laatst in een verkeerde metro gestapt, en toen ik uit uitstapte en de scene besloot te checken kwam ik een héél erg eng pleintje tegen!

[edit] Gaaf, 'Plijntje' moet met een 'ei'
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten